Recensie Anita, Amsterdam Noord 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marcusking

Wandelaar
78
29/07/23
59
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9987080-anita
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij Anita geweest afspraak maken ging vrij vlot, dame heeft een klein beetje een attitude op de app spreekt heel weinig Engels dus ik weet niet of het zo over komt omdat ze de taal niet goed spreekt of gewoon omdat ze een barriere opzet maar uiteindelijk ontmoet op een plek in Amsterdam noord, zag er een stuk beter uit dan op haar fotos.

Ik wou eigenlijk alleen een pijpbeurt maar zoals ik zei gebrekkig engels zei ze voor een vluggertje denkt ze dat het te lang gaat duren (al is dit wat ik met haar gecommuniceerd had). Vrouw neukt en pijpt zonder condoom, geeft van te voren wel aan dat ze schoon is en dat ze regelmatig naar de dokter gaat. Ze zag er schoon uit, ook niet uit als een drugs gebruiker en geen sporen op haar lichaam dat hier een issue was dus ik ging er gewoon voor. Pijpen was ok tot goed en neuken deed ze ook erg lekker.

Terwijl ze neukt deed ze ook lekker mee niet te overdreven doen net of ze geniet maar wel duidelijk een act en toen ik klaarkwam deed ze ook net of ze samen met me kwam. Een leuk extraatje al had dat van mij niet gehoeven. Daarna kwam de ware Anita naar boven en was ze een heel stuk aardiger dan op de app ze gaf weer aan dat ze heel erg schoon is en recent is getest en dat ze recent op de plek zit waar ze zat. Na nog een klein praatje te hebben gemaakt vertrok ik.

All in all, best leuke dame, mocht het neuken zonder condoom een issue zijn zou ik het wel even van te voren aangeven bij haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan