WHEM Anita thuisontvangst, Zutphen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vragensteller heeft een account aangemaakt om deze vraag te stellen en is verder niet actief. De foto's van de betreffende DVP lijken verder helemaal nergens op, behalve dat je een dikke mevrouw met bulten in de verte op een bed ziet. Houd er rekening mee dat je met een fake-account op dit forum te maken kunt hebben. Iemand die de aandacht op deze DVP wil vestigen
 
@HandyW Nee niet geweest

@Aart Nouveau Ik begrijp het bericht en volkomen terecht haha! Ja ik heb inderdaad het account aangemaakt om de vraag te stellen, en ook niet verder actief in posten, ik lees wel graag andere ervaringen. Zelf al een tijd niet gebruik gemaakt van DVP services, geen hele brede portemonnee waardoor ik erg kieskeurig want ik 'trakteer mezelf' maar een enkele keer per half jaar... Vandaar dat ik nieuwsgierig was naar deze dame die een van de weinigen is die steevast in mijn omgeving adverteert. Omdat ik nergens recensies o.i.d. kon vinden speciaal een account aangemaakt om hier te vragen.

Maar ik vind de radiostilte ook jammer, dus ze verdwijnt ook hoogstwaarschijnlijk van mijn lijstje. Ik wil niet té veel de avonturier uithangen zuinig als ik ben :p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan