- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/1019766-anita
- Totale kosten (in euro)
- 100
Zag deze week dat Anita op TT planning stond.
Stond al langer op verlanglijstje. Dus direct afspraak grmaakt. Zeer lieve dame die het echt voor haar plezier doet. Zo zijn er weinig. Maar gelukkig bij TT genoeg. Ondanks wat oudere leeftijd ( denk begin 60) heeft ze een mooi strak lichaam waar menig jongere dame toch jaloers op zou zijn. Eerst heerlijk samen douchen. Wat altijd een feest is bij TT. Daarna lekker op bed elkaar verwennen. En omdat het een leuke spontane NL dame is. Kun je er ook een leuk gesprek mee voeren. Kwakkie dumpen kan ik thuis ook

. Ga er vast en zeker terug.
Heb nu alle leuke dames van TT gehad. En zit in mijn top3
.
Stond al langer op verlanglijstje. Dus direct afspraak grmaakt. Zeer lieve dame die het echt voor haar plezier doet. Zo zijn er weinig. Maar gelukkig bij TT genoeg. Ondanks wat oudere leeftijd ( denk begin 60) heeft ze een mooi strak lichaam waar menig jongere dame toch jaloers op zou zijn. Eerst heerlijk samen douchen. Wat altijd een feest is bij TT. Daarna lekker op bed elkaar verwennen. En omdat het een leuke spontane NL dame is. Kun je er ook een leuk gesprek mee voeren. Kwakkie dumpen kan ik thuis ook

Heb nu alle leuke dames van TT gehad. En zit in mijn top3