Recensie Anja, Golden Time, Brüggen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Popeye80

Newbie
Forumpionier
17
10/07/21
17
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin vorig jaar op kamer (eerder op tuinhuisje) geweest met Anja.
Na hier de reacties gelezen te hebben was ik zeer geïnteresseerd in deze jongedame.
Ze heeft een girl next door look, geen tatoeages of piercings en is nog puur natuur. Precies mijn type, vooral dat laatste.
Een leuk gesprekje met haar aangegaan wat we in het tuinhuisje hebben voortgezet, waarbij bleek dat ze een goede kop op haar schouders heeft staan.
Eerst wat geknuffeld, gevolgd door een heerlijke pijpsessie.
De rollen omgedraaid en haar heerlijke tietjes en poesje onder handen genomen. Ze was nog aarzelend of er een vingertje naar binnen mocht.
Ze heeft lekkere lipjes van onderen, wat ik persoonlijk altijd een fijne bonus vindt.
Begonnen in missio, vervolgens doggy en terug naar missio waarbij het uitzicht op mooie lichaam mij al richting hoogtepunt bracht.
Hierna nog het poesje weer de nodige aandacht gegeven waarbij de vingers nu wel vrij toegang kregen met het gewenste natte resultaat.
Inmiddels was ik paraat voor ronde twee en hebben we lepeltje in lepeltje nog in alle rust het tweede hoogtepunt opgezocht.
Al met al een heerlijke GFE sessie met goede aftersales. Deze jongedame zal zeer zeker nog een keer de sleutel voor mij mogen gaan halen.

Service: NMC, Pijpen, Beffen, Zoenen, Knuffelen, Vingeren.

Voordelen: Super naturelle look, zeer sympathiek, opgeruimd en vrolijk

Tijdsduur : 1uur

Prijs : 100,00

EDIT: Heeft hierna als Lisa bij Sixsense gewerkt, als laatste als Anja in Living Room
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan