Recensie Anna, Agentur88, Rheine 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bekhudas

Wandelaar
82
18/04/24
86
27
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.agentur88.com/de/unsere-ladies315/
Totale kosten (in euro)
140
Vandaag opnieuw bij Agentur 88 geweest. Bij Anna dit keer. Venezuelaanse dame uit madrid.. Engels gesproken, geen Duits dus . Meestal bezoek ik hier Poolse Dames. Maar echte Latina dit keer. Mooie dame, vriendelijk, goede inzet. Ook professioneel.. maar vond het een fijne date. Twee opties genomen. Pzc en kussen. Mooi lichaam, plaatje klopt helemaal! Prima zo.

Vande huidige line up. Nu Anna dus , latina, en Agata, Poolse Dame. Prima date ook. Maar dan zou ik eerder Anna kiezen. Daarvoor twee keer Milena, ook Pools, maar ze is van de site en verwacht haar ook niet meer, ze zou weggaan uit Duitsland naar Portugal, voor wat het waard is. Met haar had ik het fijnst. En daarvoor ook twee keer, maar die namen ben ik kwijt, en zijn ook weg daar. Toen schreef ik nog geen recensies. In het algemeen zoek ik vooral Oostblok dames, geen Latina. Anna was een uitzondering. Een prettige dat wel.

Op de site staat enkel of ze het aanbieden of niet.. normaal zijn extra steeds 20 eur. Maar AV kost wellicht meer. Probleem is dat je de dames bij Agentur niet rechtstreeks bereiken kan met WhatsApp ofzo . Dus dat moet je terplekke uitvinden. Of evt via recensies hier of bij Owlforum. De gastvrouw geeft je ook weinig info.

Terug
Bovenaan Onderaan