Recensie Anna, Amersfoort (voorheen Almere, Zeist) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.509
04/07/21
3.010
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2110925-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anna is zeker niet de knapste of slankste maar gewoon een stabiele 7,5 in eigenlijk alles.
Geen rare extras voor ditjes of datjes maar gewoon 1 prijs en klaar.

Raar dat er geen recensies zijn te vinden want de dame werd op hookers OOK besproken. Maar ook op Venery is niets terug te vinden.

Anyway nu paar x geweest... gelijk volop zoenen bij de deur en daarna toch soort vast schema van douchen, onwijs deep throat pijpen. pussy sliden en daarna intiem.

Zoals gezegd..Geen 5 sterren dame maar wel een zekerheidje in Almere (als ze er is)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2110925-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat ik onlangs weggelopen ben van een nieuw talent (Alena 8112112) omdat die totaal niet overeenkwam met de foto's ben ik op zoek gegaan naar een ander alternatief en kwam terecht bij Anna die snel reageerde en waar ik gelijk naar toe kon komen. Anna heb ik de afgelopen jaren vaker online voorbij zien komen maar ik heb nooit echt de stap gezet om concreet met haar af te spreken. Anyway, snel vertrokken naar Anna en ik was binnen 20 minuten bij haar op een bekende locatie in Almere.

Eerste indruk bij binnenkomst: zoals op haar foto's, een paar jaartjes ouder, kleine dame, normaal postuur, lang bruin haar en een rustige en vriendelijke MILF. Nadat de deur dichtging heb ik haar naar me toe getrokken en een poosje met de rug tegen de muur met haar staan tongzoenen wat ze gewillig met me deed dus dat was een goede binnenkomer. Daarna naar haar kamer, verder tongzoenen, afgerekend, kleren uit en gelijk aan de slag. Ze nam mijn pik gulzig in haar mond en ging gretig aan de slag. Ik hield haar lange haren in een knotje vast en begon langzaam haar mondje te neuken. Ik moedigde haar aan om hem helemaal op te slokken wat ze zonder te kokhalzen probeerde uit te voeren maar ze wist wel haar grenzen te bewaken. Na een tijdje staand gepijpt te zijn door haar ben ik op bed gaan liggen om verder van haar pijpkunsten te genieten waarbij ze ook heerlijk de ballen likkend en zuigend meenam. Ik hintte erop of ze ook mij even wilde rimmen evenals om op mijn pik te roggelen maar dat zag ze beiden helaas niet zitten. Nee heb je, ja kan je krijgen toch? ;) Daarna overgegaan naar 69 en na een tijdje elkaar oraal verwend te hebben ging vervolgens het rubber erom en heb ik haar mij laten berijden. Aan haar gekreun in mijn oor kon ik horen dat ze ervan genoot waarbij ik haar met wat geile praat aanspoorde om nog harder op mijn pik los te gaan wat ze braaf opvolgde. Haar lichaam begon warm en zweterig aan te voelen dus ik kon wel merken dat ze er helemaal voor ging. Na een tijdje ging het condoom eraf en heeft ze me na 10 minuten geduldig pijpen en trekken al mijn zaad uit mijn ballen getrokken waarbij ze haar tong bij mijn eikel uitstak en me ondertussen geil bleef aankijken. Terwijl ik bijkwam ging ze de boel even schoonmaken en kwam ze nog relaxed in mijn armen napraten terwijl ze mijn lichaam langzaam streelde. Anna is niet echt een prater maar de stillere type die eerder luistert en liever doet. Na een tijdje dus meer van mijn kant praten ben ik maar opgestaan, even snel opgefrist, aangekleed, relaxed nagezoend, voldaan afscheid genomen van Anna en ben ik mijn vrijheid weer tegemoet gelopen.

Kortom: een goede eerste kennismaking gehad met deze ervaren Anna die al een tijdje meedraait in het wereldje en naar behoren haar werk op een relaxte wijze uitvoert. Zoals hierboven gemeld een dvp waar je op kan bouwen en een zekerheidje. Geen 5 maar wel een dikverdiende 4 sterren ervaring.
 
Ook bij Anna geweest in Almere op het wel bekende adres. Prima afspraakje gehad, de vonken vliegen er niet af maar gewoon relaxed en zachtaardig. Ze doet haar best het je naar de zin te maken. Ze heeft een prima uiterlijk en heb mij gewoon goed vermaakt. De 1ste ronde heeft ze mij pijpend klaar gekregen waarbij ik in haar mond en op haar gezicht klaar kwam. Toen een massage die eigenlijk lekker was. nog een 2de ronde geprobeerd maar wilde bij mij niet lukken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2110925-anna#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij Anna geweest, in Amersfoort, betaald parkeren in de buurt (tot 20.30). Ontving mij in een net appartement waar nog een andere dame was welke ik verder niet gezien heb. Anna is een lieve dame, rustig, niet echt een prater zoals hierboven al is beschreven. Mogelijkheid tot vooraf, tussendoor, en achteraf douchen, schone handdoeken aanwezig.

Ik had een kleine zoete attentie meegenomen wat gewaardeerd werd en haar honorarium in een envelop gedaan, ik vind het zelf altijd zo raar als je dat zo uit je broekzak overhandigt, maar goed. Daarna douchen en terug op de kamer waar ze haar prachtige setje nog aan had. Anna tongzoent met je en gaf mij een echte GFE, knuffelen, strelen, (tong)zoenen. Ik heb haar ook heerlijk mogen verwennen, wat voor mij altijd wel belangrijk is: het samenspel. Al met al een prima uurtje gehad, en als je op zoek bent naar een rustige date, GFE kan ik haar aanbevelen. Let wel, dit is mijn ervaring met Anna.

Ze vertelde mij dat ze binnenkort verkast naar Zeist.
 
Ik probeer nu al maanden een afspraak te maken, maar om een of andere rede krijg ik van dames die in zeist ontvangen niets meer dan 2 blauwe vinkjes.
Ik heb dit nu bij anna, anastasia, ella en klara.

Zelfs met mn telefoonnummer die nooit gebruikt is om te reageren op advertenties heb ik dit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan