Recensie Anna, Amstelveen (voorheen Amersfoort, Den Bosch) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderwall

Wandelaar
43
15/09/21
15
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/512322-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mij is dit de enige Anna, altijd uitstekend en verzorgd. Met Anna kun je ook altijd leuke gesprekken mee voeren, iemand met veel classe.

Sex altijd goed, vooraf en achteraf douchen. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik denk naar aanleiding van bovenstaande ervaring Anna zich heeft verbeterd en nu goede service levert.
Mijn bezoek was 2 a 3 jaar terug toen ze ook 39 jaar was wel wat minder. Ze ontving toen in een hotel aan de rand van Osdorp waar een tijd terug heleboel dames ontvingen vanwege de goedkope kamers.
Dame was overdreven gesteld op de hygiëne en je toen zomaar een kwartier kwijt tot dat ze op bed ging liggen.
 
Ik ben ook bij Anna geweest ik denk 2 jaar gelden ik moest eerst een hele procedure door van wat voor werk ik deed inwerk v me zelf ze moest een foto van me viste kaartje hebben ?nou toen was me zin al aardig over toch gegaan
Nou toen viel het me toch tegen ze is wel iets voller als de foto s als ik me herinner. Ik ga er niet meer heen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/512322-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week ook weer eens bij Anna geweest. Ik ben al een paar keer bij Anna geweest, gewoon een leuke dame voor een gezellig uurtje.
Ik ga af en toe bij haar langs omdat ze me altijd zo lekker kan pijpen(zc). Intiem is goed bij haar, maar vrij standaard en je kan merken dat ze geen 20 meer is. Tijdens mijn laatste bezoek probeerde ze een vinger bij mij in mijn ont te duwen onder het pijpen, maar dit is niet mijn ding dus daar zijn we maar snel mee gestopt, Redelijke massage achteraf en tevreden weer naar huis.
 
Afgesproken met deze Anna voor een half uur. Het is de dame van de foto's. Mijn inziens wel wat ouder en wat groffer in haar gezicht. Ik denk echt dat ze 50+ is.

Vandaag was ik op zoek naar een ero btb massage met bj met cim, met misschien neuken.

Btb massage stelde niks voor, teasen kende ze niet. Piemel werd al snel in de mond genomen. Tussendoor tittyfuck gedaan.

Daarna wilde ik haar vingeren,heeft ze een kwak glijmiddel of olie op haar poes gedumpt.. Dus ik wist al van mij zelf, dit gaat niet werken bij het neuken, dan voel ik niks, dus ff vingeren, maar ho, vinger erin was verboden. Toch nog geprobeerd, maar tactisch gaf ze aan dat ze zichzelf maar ging vingeren, Hierbij pijpde ze mij.

Uiteindelijk pijpde ze me klaar en heb ik mijn kwakje in haar smoel geloosd.

Sessie was ok, maar niet herhalings vatbaar.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/512322-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Anna is inderdaad een wat oudere maar zeer attente dame. In het Engels was het gesprek helemaal prima en Anna zelf is heerlijk zacht. Haar borsten zijn naturel en mede door haar leeftijd enigszins hangende als ze uit de BH zijn ontsnapt. Maar wel fijn om mee te spelen en haar tepels zijn redelijk gevoelig. Ze geniet volop als je haar verwent en Anna ging vol mee in het tongzoenen en (deep throath) pijpen zonder. En toch weet ik niet of ik nog een keer deze Anna zou bezoeken: achteraf gezien vond ik zowel het tongzoenen als pijpen eigenlijk te 'intens' het was met volle overtuiging maar ook wel wat kunstmatig / hard op een of andere manier.
Maar goed, misschien een volgend keertje eerst aangeven voordat ik een tweede afspraakje met haar maak?

Overigens heb ik geen last gehad van allerlei controle vragen ofzo, gewoon via WA tot een afspraak met haar kunnen komen. Dit in tegenstelling tot een aantal berichten die hierboven staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan