Recensie Anna, Den Bosch (voorheen Breda, Amstelveen, Amersfoort, Nieuwegein) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.688
90
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/568574-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen de rood-lang-harige Poolse Anna bezocht.
Parkeergarages nabij, in een straat waar ik eerder een andere dame bezocht.
Vooraf afgesproken voor een uur all service included voor 150€.
Ontvangt in mooie nette flat/apartement.
Eerst effe gedouched en daarna vroeg ze wat ik lekker vond, beffen en pijpen zonder condoom.
Daar dus mee begonnen en ze pijpt lekker en likt ook je ballen en gaat bijna helemaal deep throat.
Ze heeft mooie kleine tietjes, tussen A en B in zou ik zeggen en een mooi slank figuur.
Je hebt dus een prachtig uitzicht als ze bezig is.
Na een tijd haar wat rust gegeven
Lekker aan die kleine tietjes gezogen en afgezakt naar haar kleine gleufje.
Haar lekker lang leggen beffen, waarbij ze kleine waarderingsgeluidjes maakte.
Haar lichaam maakte wat schokkende bewegingen, nep dacht ik, dus nog effe doorgebeft.
Na verloop van tijd werd ze zeiknat en kwam ze echt klaar, naar mijn idee.
Nog even doorgelikt en daarna effe gezoend, geen tongen.
Nu was het haar beurt zei ze om mij naar een hoogtepunt te brengen.
Ze pijpte weer lekker lang en lekker en diep.
Met een versnelling van het pijpen, begon het bij mij te komen en begon ik zwaarder te ademen.
Ze pijpte lekker door tot mijn lading helemaal in haar mondje beland was.
Ze ging het even uitspugen in de badkamer.
Ik bleef op bed liggen, er was nog een kwartiertje over.
Ze stelde een massage voor en dat deed ze niet onverdienstelijk.
Nog even opgefrist en weer op weg.
Zeker voor herhaling vatbaar, ik moet dat kleine kutje de volgende keer maar uitproberen.
 
Laatst bewerkt:
Ze komt inderdaad wat koeltjes over, maar het is echt een hele lieve vrouw.
Doet wat ze beloofd.
Een van de weinigen die mij zo heeft klaargepijpt met CIM.
Jammer dat ze niet tongzoent, maar misschien doet ze dat wel bij jongere mensen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/568574-anna#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Anna in Den Bosch bezocht en sinds lange tijd weer met een big smile naar huis gereden. Wat een lieve, vrolijke dame waar ik een heerlijke GFE gevoel aan over heb gehouden. Ze houdt van gewoon lekker vrijen en elkaar verwennen en dat had ik wel even nodig ;-)
Anna heeft een heerlijk figuurtje en zoent lekker lang en overal waar ik het lekker vind. Naast de sex heeft ze ook nog wat te melden en we hadden een zelfde gevoel voor humor dus dat was helemaal top. Net als de vorige recensent ben ik niet aan intiem toegekomen, een heerlijke zijdelings 69 eindigde in een HP voor mij in haar mondje.

Ook de kennismaking via WA ging erg vlot en zonder moeilijk gedoe met foto's ofzo. Anna is volgende week nog in Den Bosch, daarna via Amersfoort naar Amstelveen en daarna even naar huis. Begin december komt ze weer naar Den Bosch en ik heb het alvast met potlood opgeschreven dat ik haar dan weer ga bezoeken.

Oh ja, Anna vond het wel opmerkelijk dat de meeste Brabantse wandelaars zich niet wilden opfrissen terwijl onze collega's in het Noorden daar geen enkele moeite mee hebben; dus heren even snel onder de douche bij Anna en het plezier zal alleen maar toenemen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin deze week Anna bezocht in Amersfoort. Afspraak gemaakt via WhatsApp. Leuke spontane dame, die je graag wil verwennen. Ze wil het zaad graag in het mondje. Dat heb ik 2 keer gedaan, ze moest er voor de tweede keer hard voor werken ?
 
Zal mijn verhaaltje kort houden. Vorige week bij Anna geweest, eerste keer.

ze is in het echt vriendelijker dan de foto's doen lijken.
Wat doet ze niet.
  • Body 2 Body massage, kan ze niet. wilt ze wel leren.
  • Vingeren, alleen de buitenkant.
  • Cum on face helaas niet.
Na het gebruikelijke wasje op bed beland, ze kuste mijn bovenlijf en langzaam naar mijn lul. Ze kan echt lekker zuigen. Dus haar dat even laten doen. Erna heb ik haar lichaam verkent. ik weet niet hoe oud ze is, maar alles was goed gevormd. Ze had tevens nylon kousen aan, vind ik meestal wel mooi uitzien. Heb haar even gelikt, totdat ze klaar kwam. Zeer waarschijnlijk nep, maar goed boeiend, het was goed haar daar beneden te verkennen, jammer dat mij vingers er niet in mochten.

Heb haar daarna geneukt, maar ik moest kiezen, in de condoom klaar komen of zonder condoom in haar mond. Ik heb mij uiteindelijk op het rand van het bed klaar laten pijpen. Heerlijk gewoon. Alleen voor zo'n pijpbeurt wil ik wel terugkomen.
 
Contact gehad via WA, dame neemt geen nieuwe klanten aan zegt ze, alleen reguliere. Waarom dan telkens je profiel op kinky omhoog brengen?
Dit heb ik ook tegen haar gezegd. Toen kwam ze met een verhaal dat ik eerst een Linkedin profiel moest laten zien of ik echt bent. Is dit ook zo gegaan bij de vorigen?
 
Contact gehad via WA, dame neemt geen nieuwe klanten aan zegt ze, alleen reguliere. Waarom dan telkens je profiel op kinky omhoog brengen?
Dit heb ik ook tegen haar gezegd. Toen kwam ze met een verhaal dat ik eerst een Linkedin profiel moest laten zien of ik echt bent. Is dit ook zo gegaan bij de vorigen?
Nee, ik heb via WA contact met haar gehad en op basis daarvan met haar kunnen afspreken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
link is off line
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Anna geweest, dit keer in Breda. Het was weer een feestje.
Ze is een hele leuke vrouw waar je naast de sex ook heel fijn mee kunt praten. Ze ziet er zeker nog zo goed uit als op de foto's, slank en lekker.

Na de douche lekker samen op bed en heerlijk lang zoenen en tongzoenen. Daar vind ik haar echt geweldig in.
Daarna zakt ze al zoenend af naar beneden en pijpt hemels. Als het mij bijna te veel wordt weer lekker verder met zoenen en tongzoenen.

Dan ben ik aan de beurt en heb haar lekker gelikt, eerst zij liggend en daarna op mijn gezicht zittend.

Even intiem maar het door haar heerlijke mond af laten maken. Komt zeker een herhaling.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
link is off line
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar nog net op haar laatste dag in Aveen kunnendaten, een half uur voor een eerste kennismaking. Alles is eigenlijk al beschreven en ik heb een heerlijk half uurtje met haar gehad. Aan neuken zijn we niet toegekomen.
 
Toen ze nog in Nieuwegein was heb ik haar wel geneukt, maar was te strak en toen heeft ze me inderdaad ook lekker klaargepijpt, daar houd ze van. Wel snel naar de badkamer gerend om het kwakje uit te spugen... Met beffen moet je rustig aan doen zei ze, niet te hard te keer gaan. Verder is ze erg aardig, spreekt prima engels en met dat lange rode haar ziet ze er geweldig uit.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/568574-anna
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Contact verliep soepel via Whatsapp en kon direct terecht. Anna ontvangt, in het centrum van Den Bosch, in een mooi en schoon appartement.

Bij binnenkomst viel mij direct op dat Anna geen 33 jaar oud is, ik schat eerder 40 of wat ouder. Voor mij overigens geen probleem. Ook d'r boobies
zien er toch wat anders uit, ook dit is voor mij geen probleem aangezien ik een echte billenman ben. .

Na een klein wasje was het tijd voor actie. Anna (tong)zoent echt lekker. Rustig. Passievol. De generaal werd direct actief. Anna daalde verder af naar
beneden. Een pijpbeurt van hoge klasse volgde :sneaky:. De generaal werd met veel zorg en passie naar een hoogtepunt gewerkt en mijn engelenhaar
werd zonder enig probleem in d'r mond opgevangen en vervolgens in de WC gedeponeerd.

Het was tijd voor een massage. Ook deze was top. Anna vroeg na 15 minuten of het tijd was voor een tweede ronde, maar ik wilde dat ze bleef masseren.
Ik kwam totaal tot rust. Dus ja, EUR 170 afgetikt voor een top blowjob en massage.

Anna is een hele lieve vrouw met een slank lichaam. Pro in pijpen. Is nog 1.5 week in Den Bosch. Mogelijk breng ik nog een bezoekje na mijn vakantie, want
ik ben toch benieuwd of het neuken e.d. ook zo fijn is ;)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
link is off line
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zelden een dame gehad die zo goed kan pijpen! En ik wandel toch al bijna 40 jaar. Al het bovenstaande klopt. Ik was al eens eerder bij haar geweest en had me voorgenomen om haar te neuken, maar ze pijpt je zo godsgruwelijk lekker dat ik me weer 2 keer heb laten klaar zuigen. De 1e keer deed ze het met heel veel afwisseling en op mijn verzoek in 69. De 2e keer, waarvan ik dacht dat het nooit meer zou lukken pijpte ze me stevig en mbv.haar aftrek technieken kwam ik weer als een raket. Hoop dat ze gauw weer terug is in onze regio!
 
Ik ben een paar weken geleden ook bij Anna geweest. Het is een mooie lieve aantrekkelijke vrouw. Echt een klein feestje en echte GFE. Tongzoenen, tederheid, gesprekje, lekker langzaam met elkaar bezig, Vreselijk lekker. Ze zit nu in Breda dacht ik, maar toen zat ze in Den Bosch. Schoon appartement met mooie doucheruimte. Ze pijpt inderdaad geweldig lekker en tijdens 69 kwam ze heerlijk klaar (althans daar leek het op, je weet het nooit zeker bij vrouwen heh). Anyway, voor herhaling vatbaar. Dus een AANRADER HEREN!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
link is off line
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een pareltje is deze Poolse Anna! Een klassieke schoonheid met een perfect figuurtje. En helemaal naturel, niets aan gesleuteld. Hoe kan het dat het zo lang heeft moeten duren voordat mijn oog op haar advertentie en uitstekende reviews viel? Wellicht omdat zij pas voor het eerst in de regio Amstelveen/Amsterdam was? Laat ik het daar maar op houden. Maar zeker is dat ik bij een volgende gelegenheid, die er volgens Anna zeker gaat komen, snel weer een bezoekje zal proberen te plannen.
Bij het beffen van haar prachtige poesje bleek ze nogal gevoelig. Maar door voorzichtig langs haar lipjes en over haar klitje te likken kwam ze tot mijn verrassing toch snel klaar. Toen was ze gemotiveerd om mij naar een heerlijke CIM te zuigen wat ze ook heel gevoelig deed. DT werd het inderdaad net niet maar ver genoeg en met veel variatie. Vervolgens van haar massage genoten. Daarna stelde ze zelf een tweede ronde voor. Ik ging in op haar verzoek in hoewel ik wel wist dat ik weinig kans maakte op een tweede orgasme. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. We hebben nog een tijdje heel openhartig en knus liggen babbelen (haar Engels is prima) voordat de tijd om was.
 
Weet iemand toevallig ook over Anna slikt? In haar advertentie geeft ze aan, dat ze gek wordt als je in haar mond klaar komt. Hoor het graag. Wil haar dan graag bezoeken. Alvast bedankt!
 
Weet iemand toevallig ook over Anna slikt? In haar advertentie geeft ze aan, dat ze gek wordt als je in haar mond klaar komt. Hoor het graag. Wil haar dan graag bezoeken. Alvast bedankt!
Zoals in de allereerste recensie wordt aangegeven zuigt Anna wel tot je klaarkomt,maar gaat ze daarna naar de badkamer om het uit te spugen. Ze slikt dus niet, maar ze zuigt voortreffelijk!
 
Alleen voor haar pijpkwaliteiten zou je haar moeten bezoeken. Ben paar weken terug bij haar geweest. Het was een fantastisch uur waarbij 2 maal haar mondje gevuld is. Het is een heeeeerlijke milf die luistert naar je wensen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/568574-anna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Poolse Anna nog maar eens bezocht, nu ze weer in de buurt bij mij is in Amstelveen.
Het was alweer 1,5 jaar geleden sinds onze vorige ontmoeting in Amstelveen. Appartament was klasse, maar duur volgens Anna.
Gestart met knuffelen en zoenen om elkaar wat op temperatuur te brengen
Daarna verder met een pijpbeurt die erg lekker was en ook erg lang duurde, ik dacht haar mondje weer vol te spuiten, maar mijn kleine jongen dacht daaranders over en hield het zaad in de pijplijn.
Haar vervolgens lekker gebeft, met de gebruikelijke kronkelingen en geluidjes.
Maar deze keer geloof ik niet dat ze klaarkwam.
Condoom erom en een tijdje in doggy geneukt, maar was niet echt lekker, doordat mijn voorhuid wat pijn deed over mijn gezwollen eikel.
Dus nog effe verder gepijpt tot het uurtje voorbij was.
Anna blijft een klasse apart.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/568574-anna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna had ik al een paar keer voorbij zien komen en nu toch eens contact gemaakt. Afspraak maken ging makkelijk via Whatsapp en ze blijkt momenteel op een mooie locatie in Amstelveen te ontvangen. Bij binnenkomst meteen een hartelijke ontvangst met fijn tongzoenen, dat is altijd het betere/hetere begin. Ff pauze voor de douche en daarna ri bed waar het een uurtje heerlijke GFE was. Ze beheerst alle skills, neemt initiatief, heeft tussendoor humor en er is nog een erg goed gesprek in prima Engels met te voeren.

Kostte me wat reistijd, maar dat was de moeite meer dan waard voor deze fijne roodharige kanjer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/568574-anna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs een bezoekje gebracht aan Anna in Den Bosch. Ontvangt net als de vorige keer in een schoon appartement. Goed bereikbaar.

Ze herkende me nog van 1,5 jaar a 2 jaar geleden en informeerde naar mijn vakanties. wat een geheugen :oops:.

Na een kleine wasbeurt, waarbij Anna alles goed insopt, is het tijd voor actie. Anna zoent enorm veel en lekker, iets wat ik zelf enorm kan waarderen. Na een tijdje wilde ze mij proeven en kon ik genieten van een blowjob van enorm hoge kwaliteit waarbij het omliggende gebied ook de nodige aandacht krijgt.
Na wat uitstel was het toch tijd om een hoogtepunt te bereiken welke tot de laatste druppel werd opgevangen (slikt niet). Een fijne massage volgde om na een tijdje voor ronde twee te gaan. Ze kreeg de generaal snel stijf, maar een tweede orgasme zat er niet in.

Liefhebbers van veel (tong)zoenen, een fijne blowjob en een leuk gesprek zitten bij Anna goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan