Recensie Anna Angel, massage Winschoten 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frisian dick

Wandelaar
52
12/01/23
16
5
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Www.angelmassage.nl
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week weer eens een bezoekje aan Angel massage gebracht.
Ik had net van te voren gebeld of ik langs kon komen voor een massage in bad en dat kon.
Bij aankomst was er helaas maar 1 dame beschikbaar en dit was Anna. Een oudere vrouw die er verder wel goed uitziet.
Ik werd mee genomen naar boven naar een kamer met jaccuzi. Ik moest gelijk betalen en gaf haar 90 euro. Dat was 10 te weinig volgens haar omdat we een kamer met jaccuzi hadden terwijl ik om een massage met bad gevraagd had en dat kost 90 euro volgens de website.
Afijn ik wou ook niet moeilijk doen dus heb maar 10 extra gegeven.
Toen zette ze de kraan van de jacuzzi open maar dat water stroomde erg langzaam. Ze zei dat ze me daarom extra lang en lekker zou masseren.
Toen ging ze eerst naar beneden om een flesje water voor me te halen.
Vervolgens kwam ze na een aantal minuten weer boven en omdat de jacuzzi nog lang niet vol was bood ze aan om eerst mijn rug te masseren op bed. Dit stelde helaas niet veel voor.
Na 15 minuten was de jacuzzi eindelijk vol en konden we daar verder gaan.
Helaas gebeurde daar zeer weinig en werd ik eigenlijk alleen maar gewassen en ging ze soms minuten lang stil op me liggen zonder te bewegen. Na 20 minuten zei ze dat we weer verder gingen op het bed. Daar begon ze eerst weer met mijn rug maar mocht ik me redelijk snel omdraaien.
Op een gegeven moment bood ze me nog aan om "lekker" te pijpen maar dat koste wel 30 euro extra. Aangezien ik eigenlijk al 10 euro te veel had betaald en omdat ik het erotische deel van de massage tot nog toe zeer matig vond heb ik het aanbod maar afgeslagen.
Vervolgens ging ze weer verder met masseren en begon ze ook eindelijk mijn kleine vriend te verwennen waardoor ik redelijk snel klaar kwam.
Ze pakte een keukenrolletje erbij en veegde mn buik schoon en ging daarna nog even verder met een vrij stevige massage die overigens wel goed was en toen het uur voorbij was is ze nog ongeveer 5 minuten doorgegaan. Anna is een lieve vrouw maar voor mij absoluut geen herhalings gevaar bij haar omdat ik het erotische vooraf en in bad toch wel erg miste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.381
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan