Recensie Anna, Baan Busara Rijndijk 59 Hazerswoude 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paddie

Newbie
16
12/01/23
3
1
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Was van de week bij Busara geweest. Eerst gebeld voor afspraak met Anna ziet er leuk uit op de foto. Bij aankomst
Werd ik direct door Anna ontvangen was totaal niet degene van de foto. Nou ja toch massage genomen. Op de kamer begon annna gelijk met extra diensten 50 euro pijpen met, neuken met 70 euro. Nee geen interesse zei ik. Afgerekend 80 euro ik gaf 100. Dus 20 terug. Maar kreeg ik niet. Toen zei Anna extra tantra. Hoezo dat zit toch bij die 80 euro in. Nee is 20 euro extra. Nou ja ik zei doe maar. Toen weer beginnen over extra. Pfffffffffff zo moe van!!! Ik zei nee. Komt gewoon andere dame de kamer oplopen wilde mij pijpen voor 50 euro was zo boos ben weg gegaan wat een kut wijven.
 
@Doorloper, je doet je naam iets teveel recht aan.
Ik begrijp dus dat je een 'meier' achtergelaten hebt voor een temeier, en gewoon bent doorgelopen zonder dat er enige dienstverlening tegenover stond?
Je zou je nickname kunnen wijzigen in Suggardaddy.
 
@Doorloper, je doet je naam iets teveel recht aan.
Ik begrijp dus dat je een 'meier' achtergelaten hebt voor een temeier, en gewoon bent doorgelopen zonder dat er enige dienstverlening tegenover stond?
Je zou je nickname kunnen wijzigen in Suggardaddy.
Hij heeft gelijk, was ik ook maar weggelopen de laatste keer dat ik daar was.
Hoe dan ook, je houd er een rot gevoel aan over....
 
Ik zag wat recensies over Baan Busara dus kon het laten hierover te schrijven.
Doorloper heeft gelijk. Ik ben onlangs bij Baan Busara geweest. Gekozen voor Anna. Daar erg veel spijt van. Ik nam tantra massage. Ik lag nog geen 2 minuten op bed of mevrouw begon te zeuren over extra tantra ik zei hoezo. Ik heb toch al betaald voor tantra, ja dan krijg je meer tantra ben er niet op in gegaan. Toen wil extra ik zei nee. 2 minuten later wil je extra en het ging maar zo door vreselijk ondertussen masseerde ze nauwelijks nog. En liep weg. Toen kwam er ander dame binnen wil je met mij extra. Weer zei ik nee. Die ging verder met masseren
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan