Recensie Anna, Baekelandplein 12 links 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sir cumalot

Stamgast
Forumpionier
766
01/07/21
2.522
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond weer eens op het plein geweest en eerlijk gezegd valt het me op het moment enorm tegen. Vrijwel geen bekende gezichten dus uiteindelijk een nieuwe dame bezocht. Op 12 links stond een slanke kleine dame met zwart haar en paar kleine natuurlijke borstjes in een rood setje. Na even te twijfelen toch gevallen voor haar onschuldige uitstraling en daar heb ik geen spijt van gehad. Het is een lieve en beetje verlegen dame die volgens mij niet veel ervaring heeft in het vak. Ze was verder welwillend en deed lekker mee, al heb ik het idee dat het per persoon weleens anders kan zijn. Het pijpen is rustig en zachtjes, maar dat is juist hoe ik het graag heb.
 
Tijdje geleden ook geweest en ongeveer dezelfde ervaring. Het knalt er niet vanaf, maar verder is ze lief, een beetje timide maar al met al een goede ervaring. Dat is wel eens anders op het plein.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week ook binnengewipt bij dit meisje, voornamelijk omdat ze er net wat minder standaard uit zag en ze een best wel lekkere kont had naar mijn mening.

Lieve meid, maar wat ik jammer vond is dat ze geen tijd nam om little Johnny eerst wat op sterkte te laten komen en dus meteen een cdm erom ging wurmen, dan wel weer met haar mond. Aangezien ik bij nieuwe dames even moet opwarmen was dat deel geen groot succes.

Mocht haar wel beffen dus dat eerst maar even gedaan. Lekker kutje moet ik zeggen en dat zorgde ervoor dat ik wat meer op oorlogssterkte kwam.

Toen even in missio geneukt en vervolgens in doggy, waarbij ze mee ging bewegen maar niet helemaal lekker in het juiste ritme. Beetje jammer.

Toen met de hand verder laten gaan, en vervolgens nam ik het van haar over. Toen ik haar vroeg om mijn ballen te masseren kwam de verrassing: ze begon er lekker aan te sabbelen, te zuigen en ze te kussen. Dat was ineens heel erg geil en toen was het ook zo gebeurd.

Al met al een aardige ervaring en met het beffen en ballen verwennen met haar mond was het zeker het standaard tarief waard.

En ja ze heet inderdaad ook Anna. Ze gaat overigens in oktober even naar huis/op vakantie als ik het goed heb onthouden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan