Recensie Anna, Nijmegen (voorheen Zoetermeer, Bussum, Den Bosch, Apeldoorn, Tilburg, Nieuwegein, Utrecht, Breda, Veenendaal, Arnhem, Hilversum, Gouda) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
452
30/06/21
651
32
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/571482-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ondanks alle waarschuwingen kreeg ik die mooie lach niet uit mijn hoofd en ben ook op bezoek geweest bij deze echt hele mooie dvp.
Omdat een gewaarschuwd man voor twee telt voor de zekerheid een half uurtje afgesproken. Afspreken ging erg vlot en makkelijk. Anna zit in een mooi appartementje. Toen de deur openging keek ik direct naar die mooie lach en haar hele verschijning was top!
Eerst een klein babbeltje, betalen en uitkleden om daarna even onder de douche op te frissen.
Bij terugkomst stond Anna mij, alweer met die mooie lach, op te wachten en vroeg of ik op bed wilde gaan liggen. Dat hoeft zij geen twee keer te vragen :)
Direct een rubbertje erom, dat is sneller dan je over het algemeen bent gewend. Snel een beetje pijpen en vervolgens vragen welk standje ik wil.
Na drie standjes vond ze het eigenlijk wel tijd dat ik klaar zou komen. Maar even met de hand afmaken vond ze wel een goed idee.
Het ging allemaal erg snel en ik stond na precies een half uur weer buiten.
Zoals velen voor mij heb ik het idee dat ik ook na een half uur had buiten gestaan als ik voor een uur geboekt had.
Anna in het kort:
- Weinig inzet, alles moet van de man komen.
- Ze wil er snel klaar mee zijn
- Die mooie lach vergeet je nooit meer
- Als je toch gaat, vraag of ze ook je ballen wil masseren dat doet ze fantastisch
- Je hoeft niet bang te zijn voor een soa, het rubber zit er zo snel mogelijk omheen en gaat er zo laat mogelijk van af.
- Anna is erg aardig, maar daar kom je natuurlijk niet (alleen) voor.

Blij dat ik toch ben geweest maar zeker geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaren geleden al eens bezocht in Arnhem. Inderdaad een mooie Braziliaanse, toen stond tongzoenen nog op haar lijstje. Prima excuus om vervolgens te zeggen dat je verkouden bent en mij niet aan wil steken ;-(

Kortom een TMM, voor mij destijds 0% herhalingsgevaar al ziet ze er voor haar leeftijd heerlijk uit. Ze stelt zichzelf ten doel om je zo snel mogelijk weer naar buiten te werken tegen een minimale inspanning. Bah!!!
 
Ik kan me haar herinneren van gelezen revieuws in België op website die niet meer bestaat, waren teleurstellend indertijd. Kan er zelf niet over oordelen omdat ik er nooit ben geweest. Plaatjes zijn mooi, maar wat heb je aan plaatjes?!!!
 
Ooit bezocht in Hilversum, inderdaad heel matige service, alles snel snel. Beetje raamservice. Voordien stonden er op kinky ook nog foto's van haar met haar vriend/pooier....
 
Mag ook wel, de prijs is ook flink omhoog gegaan.
Maar ik begrijp dat ze je nu niet meer zo snel mogelijk naar buiten werkt?
Wat is er nog meer verbeterd? Want het blijft natuurlijk een hele mooie vrouw en als de sex dan ook goed is ga ik er zeker ook nog eens naartoe.
 
Hmm, minder snel dan mijn ervaring van de vorige keer. Had dit keer niet het ideee dat ik persee 'op moest schieten'...
Geen pzc en ook geen zoenen, maar dat was vorige keer ook al niet zo. Wel jammer
Ben je voor een half uurtje gegaan, is wel het meest veilige als het snel moet. En is het nu inderdaad "in alle standjes neuken" of is het na twee standjes al weer voorbij?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/571482-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tweede keer Anna. Wel beter dan vorige keer maar het blijft magertjes.

Eerst lekkere massage. Daarna "pijpen", dat waren precies vier kleine likjes met condoom, wel meer gevraagd maar zat er niet in. Daarna cowgirl, dat deed ze goed en best lang, zelf ook nog eventjes lekker mee geketst. Als afsluiter doggy style. Ze ging er goed voor klaar liggen en liet me goed doorstoten tot ik het niet meer kon houden en het rubbertje volspoot. Anna wil graag dat je snel komt want houdt niet van langdurig bezoek. Wel nog een praatje gemaakt, spreekt goed Engels. Het blijft wel een enorm lekkere vrouw om te zien, stralende ogen en stralende (glim)lach.

In principe geen herhaling maar als ze in de buurt is en er geen goed en betrouwbaar alternatief is en je moet echt van je kwakkie af kan het zo maar nog eens gebeuren.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/571482-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Onlangs op bezoek bij Anna. Ze ontving ook in Roosendaal (westrand). Wel een mooie verschijning die mij vriendelijk ontving. Zo leek het. De vele foto's op kinky zijn echt.

Op de kamer werd het direct zakelijk en was er geen sprake van enige erotische sfeer. De vriendelijkheid verdween snel en na het betalen was haar enige doel om mij zo snel mogelijk buiten te krijgen.

Zeer matige seks. Totaal zakelijk zonder enig gevoel. Kortom, echt een slechte ervaring. Geen herhalingsgevaar. Zonde van de centen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onlangs op bezoek bij Anna. Ze ontving ook in Roosendaal (westrand). Wel een mooie verschijning die mij vriendelijk ontving. Zo leek het. De vele foto's op kinky zijn echt.

Op de kamer werd het direct zakelijk en was er geen sprake van enige erotische sfeer. De vriendelijkheid verdween snel en na het betalen was haar enige doel om mij zo snel mogelijk buiten te krijgen.

Zeer matige seks. Totaal zakelijk zonder enig gevoel. Kortom, echt een slechte ervaring. Geen herhalingsgevaar. Zonde van de centen...
Zo zie je maar dat de verpakking niet alles zegt :)
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/571482-anna
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijden deze dame. Haar mooie lach is het enige dat positief is.

Ik had met haar in Roosendaal afgesproken voor een half uurtje (na ik overstag was gegaan van de foto's van haar schitterende lach en dito lijf).
Appartement was prima, maar zodra ik had afgerekend en ik me stond op te frissen draaide de sfeer om. Die lach was volledig verdwenen en heb die niet meer gezien. Zonder die lach is ze echt een stuk minder mooi/aantrekkelijk kan ik je zeggen….
Bijna meteen ging het condoom erom en na even gepijpt te zijn, moest ik haar in doggy neuken. Ander standje was niet eens mogelijk. Ik mocht ook niet te hard want anders kwam ik te diep en haar borsten waren ook te gevoelig. Trouwens, ze heeft zo'n harde borsten dat het wel lijkt of ze er beton in gegoten hebben ipv siliconen.

Het is me niet eens gelukt om klaar te komen met tijdens het neuken door haar gedrag. Even zelf met de hand afgemaakt, maar zij was al bijna het bed uit. Na 20 minuten stond ik weer buiten.

Echt een waardeloze date met deze dame. Waarschijnlijk heb ik haar op een slechte dag bezocht, maar dat was dan ook wel echt slecht. Misschien wel de slechtste date die ik ooit gehad heb. In ieders geval eentje om snel te vergeten hoeveel je er voor betaald hebt. Als het kon had ik haar niet eens een halve ster gegeven, maar dat laat de site niet toe… ik ben echt helemaal klaar met latino dames….
 
Yep, had het kunnen weten… maar zoals ik al schreef: toch overstag gegaan door foto's van lichaam en lach….

Lesje weer geleerd….hopelijk extra waarschuwing voor degenen die dit leest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.372
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan