Recensie Anna, Den Haag, Geleenstraat 122 k8 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanmiddag in de regen zag ik enkele nieuwe dames, waaronder een kleine 22-jarige Roemeense op 122 k8, in een zwart setje. Ze lachte vriendelijk met d'r beugel in en bleek Anna te heten. Anna zei nieuw te zijn in Den Haag, ze zei eerder in Nijmegen te hebben gewerkt.
Ze zag er wel leuk uit, dus naar binnen gegaan voor een verdere kennismaking. Het duurde allemaal even voordat ze bij de deur was en vervolgens d'r kamer van het slot was, maar ze wist alles prima aan elkaar te praten. Binnen nog eens gevraagd naar pzc, dat er ook maar bij gedaan toen ze zei dat het kon.
Eerst maar eens wassen, dat mocht ik zelf doen en vervolgens beiden op het bed plaatsgenomen. Ze komt lekker bovenop voor een verkenning en je mag d'r zachte lichaam overal aanraken. Ze doet dan ook best wel leuk mee, zowe in woord als daad.
Na een tijdje gaat ze over op het pijpen, hiervoor gaat ze dan tussen de benen zitten. Zeker niet kort, dat was prima, wat betreft gevoel oke, maar geen verdere variatie.
Vervolgens dan maar eens het intieme gedeelte, eerst zij bovenop. Het glijmiddel erbij, op de hand en dat brengt ze aan. Vervolgens zit de helft van het glijmiddel nog op haar hand, die ze maar afveegt aan het hoeslaken onder het kussen.
Nou ja, neuken maar dacht ik toen. Dat begint nog redelijk, maar al snel beweegt ze amper en kijkt ze wat om d'r heen (ze zegt vanaf het pijpen ook weinig meer). Ze kijkt mij aan en lacht weer vriendelijk; ik besluit maar over te gaan op doggy. Dat viel mij tegen: hoewel er voldoende glijmiddel was, bleek penetratie lastig en was een lekker ritme vinden voor mij ook erg lastig. Als ze dan toch al snel over klaarkomen en de tijd begint, geef ik er de brui aan.

Beide een wasje achteraf en ik sta weer buiten. Anna is een vriendelijke en mooie dame die nog redelijk pijpt, maar intiem kwam ik er niet mee uit de voeten helaas.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan