Recensie Anna, Eindhoven, Baekelandplein 11 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Borak

Vaste klant
Forumpionier
136
01/07/21
81
2
ben vandaag bij anna geweest .wat is het toch een lekkere meid zit op nr 11 rechts Baekelandplein .pijpen deep throat .lekker beffen tot ze klaarkwam ,een van de beste op het plein ,nog nooit een slechte review van haar gezien allemaal tevreden klanten ,dat wil wat zeggen Borak
 
Even terugkomend op de recensie van Borak ,ik onderschrijf de kwaliteiten van Anna daar is zeker niks mis mee,deze zijn mij nooit tegengevallen .Echter zij is niet discreet en met niet discreet bedoel ik dan ook letterlijk
 
Even terugkomend op de recensie van Borak ,ik onderschrijf de kwaliteiten van Anna daar is zeker niks mis mee,deze zijn mij nooit tegengevallen .Echter zij is niet discreet en met niet discreet bedoel ik dan ook letterlijk
IK bezoek haar ook regelmatig en ben fan. Maar wat bedoel je met niet discreet? Kun je een voorbeeld noemen?
 
Zojuist Anna bezocht. Ik had nog geen ervaring met haar, maar het is mij uitermate goed gevallen. Gezellig praatje, beetje elkaar opgeilen voordat we in het bed belanden en daarna een heerlijke pijpbeurt. Daarna vrij snel doggy afgemaakt, omdat ik al op knappen stond door die heerlijke pijpbeurt, waarbij ze je geil aan blijft kijken en af en toe lekker diep gaat.
Herhalingsgevaar 100%!
 
Ik kom al jaren bij Anna(1). Topservice. Voor mij gewoon ongecompliceerde sex om de hoek. Naar toe lopen, betalen, vrijen.. en weer naar huis. Jammer dat ze niet zoent en PZC doet, anders zou ik nog vaker gaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen weer naar het plein geweest. Er waren relatief weinig dames aanwezig om 10.30 u.
Mila, Krisztina en Anna waren er wel. Gekozen voor Anna.
Weer een heerlijke tijd met haar gehad. Pijpt heerlijk deep throat en geen haastwerk.
Daarna cowgirl, missio en afgemaakt in doggy positie.
Ze kijkt je heerlijk geil aan met haar grote ogen, wat de pret flink verhoogd.
Leuke dame die ook wel in is voor een gesprekje.
 
vandaag na een jaar of 8 weer in eindhoven wezen wandelen.
deze leuke knappe roemeense bezocht. is een aardige dame waarmee je ook een babbeltje kan maken.
pijpen was prima. af en toe goed diep met gevoel. neuken 2 standjes was ook erg lekker.
kortom een aanrader.
 
Vandaag de wandelschoenen weer eens aangetrokken en een rondje over het plein gemaakt.
Had gehoopt om weer iemand van mijn lijstje te kunnen uitproberen, helaas waren deze bezet. Net toen ik op het punt staan om te gaan, zag ik dat Anna weer beschikbaar was en dus maar even binnengewipt. En zoals altijd... absoluut geen spijt. Een leuke meid om even mee te babbelen, om vervolgens tot actie over te gaan, en daarna moe maar voldaan naar huis.
 
Ik ken "aleksia" ook, ook van FB. Maar ik had begrepen dat ze weer terug was naar Spanje waar zij en Anna in de zomer destijds veel in een club werkte. Ben de naam van de club vergeten.
Ze zei dat ze daar veel meer verdiende dan in Eindhoven, Anna werkte er in de zomer maanden ook. Soort werk vakantie, je kan het Anna vragen die heeft mij dat wel eens vaker verteld.
 
Ik ken "aleksia" ook, ook van FB. Maar ik had begrepen dat ze weer terug was naar Spanje waar zij en Anna in de zomer destijds veel in een club werkte. Ben de naam van de club vergeten.
Ze zei dat ze daar veel meer verdiende dan in Eindhoven, Anna werkte er in de zomer maanden ook. Soort werk vakantie, je kan het Anna vragen die heeft mij dat wel eens vaker verteld.
Ook van FB wat bedoel je?
 
Vanavond weer eens op het plein geweest. Mooi weer druk op het plein, veel mannen en lege stoelen. Wilde eigenlijk betrekken toen Anna ineens in haar stoel zat. Alle positieve recensies kloppen hoor, wat een heerlijke vrouw. Lekker slank lichaam met heerlijke borsten. Kijkt je super geil aan tijdens pijpen en neuken. Lekker bezoek gehad, aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anna maar weer een bezocht. Blijft voor mij toch wel een van de toppers op het plein. Nog nooit ontevreden naar buiten gelopen!
 
Weet iemand of anna ook prive ontvangt?
Ze is inderdaad een toppertje. Tussen mijn eerste een tweede bezoek aan anna zat een geruime tijd. Toen ik binnenkwam wist ze mijn naam nog. Heeft ook wel iets toch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan