Recensie Anna, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chester

Wandelaar
Forumpionier
48
06/07/21
40
1
Vandaag Anna bezocht. Goede ervaring, geen PSE ook al heeft ze er wel de body voor, maar eerder rustig van aard. Helaas geen Engels of Frans mogelijk. Heeft wel wat interessante extra's in de aanbieding. En ze doet wat ze belooft. Voor mij 1 vd beteren die ik hier al heb gekend.
 
Vandaag Anna bezocht. Goede ervaring, geen PSE ook al heeft ze er wel de body voor, maar eerder rustig van aard. Helaas geen Engels of Frans mogelijk. Heeft wel wat interessante extra's in de aanbieding. En ze doet wat ze belooft. Voor mij 1 vd beteren die ik hier al heb gekend.
Doet ze tongzoenen?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Daarnet voor 30 min bij Anna geweest. Anna is een zeer knappe verschijning. Leuk snoetje en sexy lichaam. Een Braziliaanse van 29 jaar. Grootste minpunt is dat ze geen Engels of Frans kan waardoor de communicatie toch niet dat is.

Ze kuste mij direct bij het binnenkomen, na het gebruikelijke wasje, begon ze me te kussen, te tongzoenen en daarna lekker te pijpen. Dit doet ze erg goed en lang.

Het intieme was toch allemaal minder, eerst zij on top en dan doggy..bij doggy mocht ik niet aan haar schouder komen. Uiteindelijk klaargekomen al rukkend.

Ze is wel vriendelijk en rustig van aard (niet super enthousiast) en na de daad wou ze zelfs meer kussen en tongzoenen. Daar kon ik natuurlijk niet aan weerstaan.

Voor mij een voldoende omdat het intieme toch minder was. Herhalingsgevaar twijfelachtig. Wel net in mijn top 3 in dit huis dat ik recentelijk ontdekt heb. Desey en Mary waren toch beter vond ik.
 
Daarnet voor 30 min bij Anna geweest. Anna is een zeer knappe verschijning. Leuk snoetje en sexy lichaam. Een Braziliaanse van 29 jaar. Grootste minpunt is dat ze geen Engels of Frans kan waardoor de communicatie toch niet dat is.

Ze kuste mij direct bij het binnenkomen, na het gebruikelijke wasje, begon ze me te kussen, te tongzoenen en daarna lekker te pijpen. Dit doet ze erg goed en lang.

Het intieme was toch allemaal minder, eerst zij on top en dan doggy..bij doggy mocht ik niet aan haar schouder komen. Uiteindelijk klaargekomen al rukkend.

Ze is wel vriendelijk en rustig van aard (niet super enthousiast) en na de daad wou ze zelfs meer kussen en tongzoenen. Daar kon ik natuurlijk niet aan weerstaan.

Voor mij een voldoende omdat het intieme toch minder was. Herhalingsgevaar twijfelachtig. Wel net in mijn top 3 in dit huis dat ik recentelijk ontdekt heb. Desey en Mary waren toch beter vond ik.
Knappe verschijning lekker tongzoenen en lekker lang pijpen is ideaal voor mij vrijdag eens bij gaan.
 
Van de week bij geweest. Geen tongzoenen. Beetje pijpen met condoom. Fake geluiden. Was van plan om weg tegaan en dan moet het al veel schelen. Wel mooi meisje. Daarmee is alles gezegd???

bedankt !
Dat bespaart mij trg 50 euro.
Doet mij beetje denken aan cice....was Net hetzelfde ?
daarom is zo'n site als deze top ,als iedereen reviews na laat varen we er allemaal goed bij ...dus nog eens thx ??
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week bijgeweest, had ze eerst niet herkend. Foto's zijn flaterend. Je zelf wassen onder de douche, daarna bed op. Ze begint direct te zoenen en tongzoenen. Pijpen was goed, maar iets teveel de tanden. Intiem was niet echt goed. Herhalingsgevaar nee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan