WHEM Anna en Alina, Koksijde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sdm

Newbie
10
17/04/22
10
3
Advertentie(s) terug na enkele maanden weggeweest. Ik denk dat ze toen in Kortrijk zaten, maar ben het niet zeker. Advertenties komen steeds tegelijk online, dus zelfde topic. Ikzelf heb er geen ervaring mee, ik denk persoonlijk to good to be true, maar mss kan iemand mijn mening veranderen?

 
ik heb Anna intussen op 2 verschillende locaties aan de kust bezocht en stel vast dat de foto's op RL kloppen. Ze draagt mooie lingerie bij ontvangst wat haar slanke figuur goed laat uitkomen. Verder ontvangt ze in een propere locatie en is zelf heel hygiënisch ingesteld. De service die ze geeft is GFE en ze doet spontaan wat bij haar mogelijkheden staat op RL. In de sex geniet ze mee en staat open voor verschillende standjes. Mijn indruk is dat ze graag doet wat ze doen want ze doet het met het nodige enthousiasme waardoor ik altijd met een goed gevoel vertrek van bij haar. Hopelijk heeft dit je wat geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan