Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 2L 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar is 2L?
Als ik op de map kijk zie ik enkel in die straat 23, 21, 19...
Anna werkt in de Schepenenvijverstraat 2M (bar Navy = een vijftal ramen, zij werkt ongeveer in het middenste raam). Op het plattegrondsplan (helemaal onderaan) staat evenwel nog steeds bar Unique maar op de hevel staat Navy. Het is als je van de Branbantdam komt aan je rechter kant (aan de linkerkant heb je idd. die nummers 19,21,23,..)). Anna is zachtaardig en correct voor 50 euro (Ik ging er al een keer of 7 bij en was steeds content). Bijzonder mooie looks en glimlach maar sedert ze mij een paar keer bij een ander meisje zag binnengaan negeert ze mij compleet (en ga ik dus ook niet meer binnen). Maar eigenlijk kan ik er los daarvan weinig negatiefs over zeggen. Qua uitzicht, looks en figuur vind ik ze veruit de mooiste van de meiden die er momenteel nog werken. Grt. Dorisday.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een jaar of 2 geleden deze dame eens bezocht en kon mij toen nog herinneren dat het niet zo vet was van service.
Daarna heeft ze mij dikwijls nors bekeken omdat ik haar raampje passeerde zonder binnenkomen maar vandaag niet en het heeft geholpen.
Ze keek vriendelijk en deed met haar wijsvinger tekens om binnen te komen, ik liep haar raam voorbij maar maakte toch rechtsomkeer om haar nog eens te bezoeken.
Deze dame is voor mij persoonlijk de knapste uit de buurt, zowel van gezicht als lichaam. Ze is mss wel de knapste dvp die ik ooit bezocht.
Van haar pijpkunsten ben ik net als vroeger niet onder de indruk, enkel het topje, te kort en te zacht, ik ben nu wel een zachte maar zo fragile ben ik nu ook weer niet, en ook een gebrek aan variatie, voor het intieme ben ik begonnen op haar en stopte voordat ik ging klaarkomen en vroeg voor een positiewissel.
In cowgirl pos. kon ik nog eens kort haar tepels in mijn mond nemen en liet ik haar het werk afmaken wat niet lang duurde, ze laat het wel wat vooruit gaan.
Nog 2 zoenen en een knuffeltje en op nog geen 10 minuten stond ik al buiten.
Ik blijf erbij dat deze dame het echt moet hebben van haar looks want zo een mega stoeipoes vind ik ze nu niet daar zijn veel van haar collega's toch beter in maar haar vriendelijkheid en zachtheid weet ik wel te waarderen.
 
Laatst bewerkt:
Een jaar of 2 geleden deze dame eens bezocht en kon mij toen nog herinneren dat het niet zo vet was van service.
Daarna heeft ze mij dikwijls nors bekeken omdat ik haar raampje passeerde zonder binnenkomen maar vandaag niet en het heeft geholpen.
Ze keek vriendelijk en deed met haar wijsvinger tekens om binnen te komen, ik liep haar raam voorbij maar maakte toch rechtsomkeer om haar nog eens te bezoeken.
Deze dame is voor mij persoonlijk de knapste uit de buurt, zowel van gezicht als lichaam. Ze is mss wel de knapste dvp die ik ooit bezocht.
Van haar pijpkunsten ben ik net als vroeger niet onder de indruk, enkel het topje, te kort en te zacht, ik ben nu wel een zachte maar zo fragile ben ik nu ook weer niet, en ook een gebrek aan variatie, voor het intieme ben ik begonnen op haar en stopte voor dat ik ging klaarkomen en vroeg voor een positiewissel.
In cowgirl pos. kon ik nog een kort haar tepels in mijn mond nemen en liet ik haar het werk afmaken wat niet lang duurde, ze laat het wel wat vooruit gaan.
Nog 2 zoenen en een knuffeltje en op nog geen 10 minuten stond ik al buiten.
Ik blijf erbij dat deze dame het echt moet hebben van haar looks want zo een mega stoeipoes vind ik ze nu niet daar zijn veel van haar collega's toch beter in maar haar vriendelijkheid en zachtheid weet ik wel te waarderen.
Ik ben ook reeds verschillende keren bij haar geweest. Ik ervaar precies hetzelfde Lievadibas. Ze kijkt mij nu niet meer aan omdat ze me bij andere dames zag binnengaan... Enfin los daarvan idd. bijzonder knappe looks. Voor Corona had ze voor zo'n jong meisje wel ferm afhangende grote borsten. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze een borstverkleining heeft laten doen. In missio lagen haar borsten (zeker C Cup) echt onder haar oksels. Vanaf het venster ziet het er nu toch echt helemaal anders uit. Puut voor de seks zijn er idd. betere maar haar looks, zachtaardigheid en vriendelijkheid maken veel goed (als ze niet kwaad is op je). En ze controleert ook altijd het condoom op eventuele lekkages na de daad... Ja ik vind ze ook de knapste. Grt. Dorisday. (Geef je me wat feedback omtrent haar borsten als dat mogelijk is ?) Merci hoor.
 
Haar borsten zijn mss ietsje kleiner omdat ze mss iets slanker dan voorheen was, ze had nu zeker geen overgewicht maar in verhouding met haar slanke taille heeft ze in mijn opinie nog altijd behoorlijk grote borsten, een stevige b cup laten we zeggen.
Een borstverkleining zal ze niet ondergaan hebben
 
In haar beginjaren (vanaf 2014) was ze toch behoorlijk molliger, en met een ronder gezicht. Vele jaren later, net voor de coronacrisis, wandelde ik nog eens in de avondshift en ik herkende haar aanvankelijk nauwelijks met haar nieuwe slanke looks.

Afgaande op de reviews is haar service na 5-6 jaar blijkbaar niet verandert, zelfs tot de condoomcontrole toe.
 
Laatst bewerkt:
In haar beginjaren (vanaf 2014) was ze toch behoorlijk molliger, en met een ronder gezicht. Vele jaren later, net voor de coronacrisis, wandelde ik nog eens in de avondshift en ik herkende haar aanvankelijk nauwelijks met haar nieuwe slanke looks.

Afgaande op de reviews is haar service na 5-6 jaar blijkbaar niet verandert, zelfs tot de condoomcontrole toe.
Juist Shakir. Ze is inderdaad behoorlijk vermagerd, iets wat ze zelf beaamt (niet dat dit haar - naar mijnmening - lelijk zou maken). Haar borsten zijn inderdaad ook niet bewerkt. Denk dat ze nog steeds 'relatief goed' kan zijn voor nieuwe klanten maar eens ze je elders heeft zien binnen gaan lijkt het voor haar over en out en veranderd ze in een geldlustige, onaangename, tegen haar gedacht werkende dame. Vroeger was ze altijd héél lief en meegaand. Nu kon ik niet vlug genoeg buiten zijn. Ik ben ervan overtuigd dat dit haar revanche was ten aan zien van mij...Triestig. Ze had me dan beter geweigerd maar ok geld voor alles (geen probleem... zolang de service navenant is en dit kon zeker niet gezegd worden). Grt. Dorisday.

Heb dus donderdagavond 30/09 rond 21u00 wel een opvallend mooie slanke dame zien staan in de Vanderdonckdoorgang (open gedeelte) ik denk nr 17 (halfweg de straat). Slank, zeer mooie looks, mooie aanlokkelijke lach, witte bikini, lang zwart haar,... Stond even met haar kont naar het raam te wiebelen... Qua uiterlijk en uitstraling heeft ze iets mee van de jongere versie van Anna. Ik schat ze rond de 25 jaar. Echt bijzonder aantrekkelijk maar toch voor 'zekerheid' gekozen en voor Anna gegaan (wat een verkeerde inschatting van mij !!!). Kent iemand deze absolute schoonheid ? Ik heb ze nooit eerder gezien. Ik denk dat ze ongeveer rond 22u30 gestopt is met werken. Ik weet niet wanneer ze begint. Ze stond ook niet constant voor haar raam, wat soms een goed teken is (...,). ('t was eerder 50% voor het raam en 50% aan het werk). Puur qua uiterlijk en uitstraling twijfel ik geen seconde maar ik ken haar helemaal niet en wens niet opnieuw een teleurstelling op te lopen. Misschien kent iemand haar wel of heeft iemand er ervaring mee ? Merci voor de feedback. Grt. Dorisday.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan