Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 6, La Seduction 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Window Shopper

Wandelaar
78
19/08/23
105
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het was een typische doordeweekse herfstdag. Grijs, koud, regen. Echt triestig weer. Op de baan was het bij momenten zelfs gevaarlijk en het verkeer zat overal in de knoop. Ik besloot om wat warmte en gezelligheid op te zoeken en tijdens mijn middagpauze eventjes in Gent te stoppen.
Mijn wagen parkeerde ik zoals altijd in Parking Zuid op de -3 dicht tegen de betaalautomaat. Daar nam ik de roltrap naar shoppingcenter Zuid en met de lift naar de +1 en als ik daar buitenkwam had ik al direct zicht op de neon verlichting van de Rosse buurt en 200 meter verder stond ik al in de Glazen straat. ;)
Op het middaguur zijn er volgens mij veel dames gaan lunchen en de bezetting was heel magertjes...
Mijn toppers waren er niet of gaan eten en ik was maar wat aan het ronddolen en er kreeg mij een dame in de gaten en ze deed teken om binnen te komen. Ze gedroeg zich een beetje TE uitbundig maar ik besloot toch om even te stoppen en kennis te maken.
Ze zei dat ze Anna heette en nog maar een 2 tal weken in Gent aan de slag was...
Ze had lang zwart haar en droeg een kanten body waarin een fameus koppel borsten stonden.
Het is geen al te grote dame maar ze stond wel op heel hoge stiletto's. Ik vond ze eigenlijk wel sexy en ik voelde het kriebelen in mijn boxer en besloot om binnen te gaan. Dat bleek niet echt de juiste keuze te zijn...
De gordijnen gingen dicht en haar enthousiasme sloeg om in lichte arrogantie en hebzucht... "Do you want extra services", vroeg ze, terwijl ik mijn broek nog niet los had. "No, thank you", zei ik, terwijl ik de kamer aan het inspecteren was.
Dit kamertje doet de naam "hoerenkot" alle eer aan. Overbelicht, muren vol putten en strepen, een versleten bed en een vuile matrasbeschermer.
Hier moet je als bordeeluitbater toch aandacht aan besteden en als het dan toch te veel kost om die kamer eens te verven en een ander bed te plaatsen, dim dan ten minste uw lichten zodat het niet zoveel opvalt!
Toen ik mijn kleren aan de kapstok hing, zag ik boven de lavabo een soort van "veiligheids-informatie-fiche" hangen ivm. soa-bestrijding... :rolleyes:
Zo van die pictogrammen zoals ze tijdens de corona ook overal omhoog hingen...
Een ziekenhuiskamer is romantischer dan dit!!! Hier voelde ik mij dus totaal niet op mijn gemak...
En mijn fluit begon te krimpen, ipv. omhoog te komen... :rolleyes:
Ik ging op bed liggen, keek naar het plafond en hoopte op een mirakel... En dat mirakel kwam er!!! :oops:
Ze bleek over de betere pijp-skills te beschikken en slaagde erin, ondanks de omstandigheden om mijn fluit op sterkte te zuigen! :oops:
"Lets have sex baby", zei ze, waarmee ze aangaf dat we konden overgaan tot intiem.
Ik koos voor normal position en dat bleek een vergissing te zijn want toen ik boven op haar ging liggen, draaide ze haar hoofd opzij en begon te zuchten en keek mij aan met een blik van: "maak dat ge klaarkomt en wegzijt!"...
Ik werd er niet bepaald wild van en vroeg voor een positiewissel naar doggy.
Haar kont mag wel wezen dus ik ging er van uit dat ik op die manier wel zou kunnen klaarkomen en ik begon ze stevig te neuken.
Maar ze deed haar benen expres niet genoeg uit elkaar en toen ik haar borsten wou aanraken kreeg ik een pets op mijn handen want dat mocht blijkbaar niet... :rolleyes:
Ik zocht naar de ideale positie om ze deftig te kunnen pakken maar dat lukte niet en er schoot iets in mijne slechte knie en toen was de maat vol en besloot ik van te stoppen...
Een dame die dan iets of wat met haar klanten begaan is, werkt het manueel af, maar zei vroeg: "Do you want extra time?" :oops:
Goe zot! dacht ik. Nog wat gaan bijbetalen om mij eens klaar te trekken en ik deed mijn kleren aan en ik vertrok.
Toen ik ze nog eens aankeek, zei ze: "i am sorry"...
Hier zijn 2 zaken die niet in orde zijn.
Attitude en Sfeer en gezelligheid.
Ze is nochtans sexy genoeg en ze kan hare stiel. Maar ik zal niet genoeg willen betalen hebben en dat zal haar niet aan gestaan hebben...
Sorry maar de dames die ik in Gent gewend zijn die soigneren mij wel goed voor 50€ en daar blijf ik terugkomen en hier zal het bij 1 bezoekje blijven helaas...
 
Vandaag heb ik een Anna bezocht in de Vanderdoncktdoorgang 8L, overdekt stuk. Rond 14u.
Slechtste ervaring sinds heel lang!
Ik beklaag me dat ik hier niet eerst meer onderzoek deed.
Ik vermoed sterk dat dit dezelfde Anna is.
Zwart, sluik haar tot net boven de schouders.
Zwarte kanten body, waardoor je haar borsten kan zien.
Knap gezicht met brede mond, en mooie tanden.
Enige wat niet overeenkomt zijn de borsten. Deze waren eerder B-cup. Zeker geen D.
Wel mooi gevormde, naturelle borsten.
Mooi lichaam, iets steviger. Met mooie dikkere kont. Waar ik van houd 😋.
De prachtige kont en enthousiaste, heel brede glimlach overtuigden me om naar binnen te gaan.
Wat een slechte keuze!
Eens de gordijnen dicht waren deed ze heel onaangenaam.
Heel de tijd panisch doen over hygiëne.
-mijn handen laten wassen met alcoholgel
-mocht condoom niet aanraken
Pijpen was nog OK, maar veel te kort. Je merkt dat ze diep kan en eigenlijk beter zou kunnen, maar hiervoor moest ik bijbetalen...
-ze wilde niet On top
-ondanks mijn brede lul, niks te voelen in haar kut door te wijd en te veel glijmiddel
-klagen dat alles pijn deed
-gespeelde pijnkreunen vanaf seconde 3
- na 1 minuut missionaris: "now doggy yes"
- na 2 minuten doggy zagen dat ik geen tijd meer had.

Echt geen fijn gevoel bij gehad. Absoluut niet gevoel gehad dat ik iets kon vragen of doen waar ik zin in had...

Daarbovenop was het bed in VDDD 8L echt verschrikkelijk. Matras leek 25 jaar oud. Vies fleecedekentje eroverheen...
Geen kapstok om je kleren aan op te hangen.
Mijn kleren roken achteraf naar sigarettenrook.

Echt te mijden!
Was het in the Crazy Cabaret? Want dat is normaal nummer 8L?
 
Indien het de Anna is met een moedervlekje op de heup dan is het adres PVDD 8 L in zijn recensie goed , maar wel in de verkeerde topic gepost!
Deze Anna deed vorig jaar en het jaar ervoor nachtdienst maar een jaar of 5 terug dagdienst.
 
Indien het de Anna is met een moedervlekje op de heup dan is het adres PVDD 8 L in zijn recensie goed , maar wel in de verkeerde topic gepost!
Deze Anna deed vorig jaar en het jaar ervoor nachtdienst maar een jaar of 5 terug dagdienst.
Dat zou misschien wel kunnen kloppen wat je zegt Lievadibas. Heeft die ook een b-cup? Want de 2 Anna's die ik bezocht hadden beiden een grotere cup. Zowel die uit de Crazy als die uit La Seduction.
Volgens mij gaat het over de dame die lievadibas aangeeft.
Ja ik denk het ook! Kan bijna niet anders he.
 
Dat zou misschien wel kunnen kloppen wat je zegt Lievadibas. Heeft die ook een b-cup? Want de 2 Anna's die ik bezocht hadden beiden een grotere cup. Zowel die uit de Crazy als die uit La Seduction.

Ja ik denk het ook! Kan bijna niet anders he.
Deze dame heeft normaal ook wel een grotere cup dan een B maar ik heb deze Anna nog nooit op een ander adres gezien dan de PVDD 8 L.
Hij verwisselt waarschijnlijk van straat en dan kom je idd bij 2 zwartharige Roemeense Anna's uit.
 
Deze dame heeft normaal ook wel een grotere cup dan een B maar ik heb deze Anna nog nooit op een ander adres gezien dan de PVDD 8 L.
Hij verwisselt waarschijnlijk van straat en dan kom je idd bij 2 zwartharige Roemeense Anna's uit.
Het probleem is dat er nogal veel Anna's zijn. Moet blijkbaar toch een populaire naam in Roemenie zijn... 😂
 
Mijn Anna, +-30 jaar, zat wel degelijk in overdekte stuk van de PVDD. 95% zeker in de 8L.
Het overdekte, grote stuk, dus glazenstraatje.

Deze toppic gaat toch zowiezo niet over Anna, +-45 jaar, met moedervlek, van Crazy Cabaret, Schepenvijverstraat 8L.

Tja... jammer genoeg veel Anna's.

Maar deze is echt absoluut geen aanrader.

@ moderator : moet ik msss gewoon nieuw topic maken voor Anna, in PVDDD 8L?
 
Mijn Anna, +-30 jaar, zat wel degelijk in overdekte stuk van de PVDD. 95% zeker in de 8L.
Het overdekte, grote stuk, dus glazenstraatje.

Deze toppic gaat toch zowiezo niet over Anna, +-45 jaar, met moedervlek, van Crazy Cabaret, Schepenvijverstraat 8L.

Tja... jammer genoeg veel Anna's.

Maar deze is echt absoluut geen aanrader.

@ moderator : moet ik msss gewoon nieuw topic maken voor Anna, in PVDDD 8L?
Vermoedelijk is het deze.
Dus dan moet je uw recensie hier verwijderen en opnieuw plaatsen onder dit topic.
 
Vermoedelijk is het deze.
Dus dan moet je uw recensie hier verwijderen en opnieuw plaatsen onder dit topic.
Denk dat het idd over deze dame gaat 😉
 
Mijn reactie verplaatst naar Anna, PVDD 8L.
Moeten we niet beter al onze reacties hier verwijderen van vandaag. Is enkel verschrikkelijk verwarrend 😅
Top man! 👍
Haha, ja goeie vraag!
Ik heb het ook eens voor gehad se. Met al die Anna's in Gent is missen menselijk he. 👍
Probeer volgende keer maar eens Anna uit Crazy Cabaret.
Daar zal je wel tevreden buitenstappen! 👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan