Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 8 L, Crazy Cabaret, dagdienst 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb deze dame nu een 2e keer bezocht en ik moet toegeven dat het eigenlijk wel goed meeviel. Deze Roemeense dame van 28 jaar trok vooral mijn aandacht door haar uiterlijk. Ik vind dat zij een heel hoog "BABE-gehalte" heeft en dat zij zich uitstekend presenteert in de showroom.
In tegentelling tot haar collega die op een barstoel zit te tokkelen op haar gsm, staat deze Anna statig achter haar raam in heel sexy lingerie met hoge hakken en is ze perfect afgeborsteld! (y)
Ze heeft pikzwart haar, een stel lange benen, een natuurlijke C-cup (of D, ik twijfel) en een mooie ronde poep. Haar huid is mooi gebruind en ze heeft een aantal tatoo's die zeker niet storend zijn.
Het sociale, wat ik wel belangrijk vind, is bij haar een beetje een probleem maar dat heeft vooral te maken met haar gebrekkige kennis van het Engels want ze doet wel degelijk de moeite om een praatje te slaan en is vriendelijk en stelt je op je gemak.
Bij deze BABE verwachtte ik eerder een arrogante houding maar daar bleek helemaal niets van aan te zijn want ze is super lief. :)
Terwijl ik mijn kleren uitdeed, kreeg ik uitgebreid de kans om haar te bewonderen en ze stond lekker met haar kont te zwieren in haar sexy outfit.
Nadat ik haar zonder morren overal had mogen strelen en aanraken, deed ze haar setje uit en namen we plaats op het bed.
Mijn jonge heer stond ondertussen al op sterkte, ze bracht een condoom aan en de festiviteiten konden van start gaan. ;)
De kamer in deze kaberdoesj, "Crazy Cabaret" genaamd, is overigens een van de betere die ik hier al gezien heb. Ze is ruim, proper en overal hangen er spiegels rondom het grote 2-persoonsbed.
De pijp was niet hoogstaand maar zeker niet slecht. Ze varieert niet zoveel, doet het rustig aan, maar er is wel zuigkracht, die je goed voelt.
We startten met een cowgirl position waarbij ze rustig met haar heupen beweegt en ik de kans kreeg om haar borsten aan te raken alsook haar mooie volle bips. Niet te mals, niet te strak, niet te slank en niet te dik. De perfecte kont dus!
Nadien missionaris waarbij ze opzij keek, een beetje zachtjes meekreunt, zeker niet storend en ik haar wang en hals mocht zoenen.
Dan doggy waarbij ik toch wel stevig mocht doorstoten en mijzelf in volle actie in de spiegels kon bewonderen terwijl ik haar bij de heupen vasthield.
Het klaarkomen wou nog maar eens niet lukken, wat ik vooral aan de condoom wijt, die helaas toch wel wat gevoel wegneemt...
Doch deed ze nog alle moeite van de wereld om mij zonder condoom en manueel tot een orgasme te snokken, waarbij ze toch wel een "slutty" houding aannam, me aankeek en zei: "I wanna see you come baby!" :oops:
De sex met deze schoonheid is zeker niet slecht en ze doet haar best voor de klant en ze ziet er echt prachtig uit. Heel mooie vrouw.
Informatief: een trio met haar collega die achter het middelste raam zit kan eveneens voor 2 x 50 € :cool:
Ja, ik kom zeker nog eens terug bij haar en misschien binnenkort voor een trio, wie weet...
Deze middag stond Anna weer prachtig aan haar raam en trok ze mijn volle aandacht.
Ze droeg een zwarte lederachtige bh-top en een string met open high-heels waardoor haar lange benen volledig tot hun recht kwamen.
Haar prachtige glimlach nodigde mij uit om naar binnen te gaan en ik kreeg een warme ontvangst met een zoen en een knuffel.
We babbelden wat en ik deed rustig mijn kleren uit waarna ze begon te twerken met haar poep tegen mijn boxer short.
Ik mocht mij op het bed leggen en ze deed zelf mijn boxer uit en gezien ik al op halve sterkte stond, werd het condoom vakkundig aangebracht.
Een heel goede blow-job gekregen terwijl ze mij geil aankeek.
Nadien over gegaan tot intiem en 3 standjes mogen doen.
On top nam ik haar volle bips stevig vast en haar flinke boezem recht in mijn gezicht.
Zowel in doggy als missio mocht ik goed doorstoten.
Finaal heeft ze mij afgewerkt met een stevige hand-job en het condoom werd gevuld.
Een briefje van 50 € werd overhandigd en toen ik buiten stapte stond de volgende klant al te wachten.
Deze Anna heeft goed haar werk en terecht want ze doet het uitstekend en is een sexy dame!
Groeten,
Window Shopper
Mooie beschrijving waarvoor dank. Na je commentaar ga ik ze ook bezoeken want achter het raam is ze een prachtige verschijning.
Deze dame eens bezocht vanmorgen,
Ik mocht mij op bed leggen en ze deed eerst enkel haar bh uit en ik mocht eerst eens kort aan haar tepels likken en ze zag dat ik op volle sterkte was en deed het condoom om en toen kreeg ik een pijpbeurtje.
Ze pijpt heel erg goed en met genoeg zuigkracht en maakt er wat geluiden bij maar stopt vrij snel en wil overgaan naar intiem.
Ik begon op haar en na een tijdje stelde ik een positiewissel voor en deed ze verder in cowgirl.
Op dat vlak vond ik ze houterig overkomen en ze zag dat het zo niet ging lukken en ze ging van mij af en begon met de handjob en na een tijdje nam ik over en met mijn andere hand mocht ik haar mooi poesje betasten en zo werd het condoom gevuld.
Ze ging van mij af en deed een klein wasje en ze deed haar schaarse kleding terug aan en ze zat te tokkelen op haar telefoon in de zetel.
Toen ik mijn kleren terug aandeed stelde ik een paar vragen en kreeg een vriendelijk maar kort antwoord, meer niet.
Een kort knuffeltje en ik kon mijn weg verder zetten.
Herhalingsgevaar is twijfelachtig omdat ik toch de voorkeur geef aan haar buurvrouw.
oei dat is al heel wat minder
 
Terug
Bovenaan Onderaan