Recensie Anna, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er al een date mee gehad.
Goed wel.
Ontvangt in een zeer klein studenten kamertje in Gent. Helemaal op de bovenste verdieping van een huis.
Ik was al buiten adem van al de trappen toen ik er boven kwam. :) :)

Toen ik binnen was, direct betaald, was 200 euro dat ze vroeg voor 1 uur.
Ze is zeer groot, en ze heeft een zeer groot en dik kanon, niet normaal.
Mooie borsten en lichaam. maar heeft precies een michael Jackson neus en toch nog een mannelijk gezicht.
Zeer lieve en gewillige trans wel.
Sex was zeer leuk en zeer goed, kon enkel haar kanon echt niet ontvangen. En ze is meer bottom dan top.
Tongzoenen doet ze geweldig, pijpen zonder condoom is ook zeer goed, kontje voelt lekker strak aan, en laat haar gewillig lekker hard doorneuken ook, neuken is wel met condoom.
Ze kwam zonder problemen klaar, was nogal een lading My God.
In alle geval,heb ze al meerder keren bezocht, en altijd 200 euro betaald voor 1 uur. En altijd al een date gehad van 2 uur en meer. Deze kijkt echt niet op de klok
Ik heb ze nog een paar keer gezien, zelf enkele keren mee uit drinken geweest, maar ze is iets te mannelijk voor mij van gezicht. Maar staat toch zeker in mijn top 10 van alle transen dat ik heb gedate.
Ze is echt wel de moeite om eens te doen.

Nog een tip, ze is een amateur fotografe, als je bij de eerste 5 min babbel over fotografie begint, heb je ze binnen. En kan je bijna alles doen wat je maar wil met haar. :) :) :)
 
Ik heb er al een date mee gehad.
Goed wel.
Ontvangt in een zeer klein studenten kamertje in Gent. Helemaal op de bovenste verdieping van een huis.
Ik was al buiten adem van al de trappen toen ik er boven kwam. :) :)

Toen ik binnen was, direct betaald, was 200 euro dat ze vroeg voor 1 uur.
Ze is zeer groot, en ze heeft een zeer groot en dik kanon, niet normaal.
Mooie borsten en lichaam. maar heeft precies een michael Jackson neus en toch nog een mannelijk gezicht.
Zeer lieve en gewillige trans wel.
Sex was zeer leuk en zeer goed, kon enkel haar kanon echt niet ontvangen. En ze is meer bottom dan top.
Tongzoenen doet ze geweldig, pijpen zonder condoom is ook zeer goed, kontje voelt lekker strak aan, en laat haar gewillig lekker hard doorneuken ook, neuken is wel met condoom.
Ze kwam zonder problemen klaar, was nogal een lading My God.
In alle geval,heb ze al meerder keren bezocht, en altijd 200 euro betaald voor 1 uur. En altijd al een date gehad van 2 uur en meer. Deze kijkt echt niet op de klok
Ik heb ze nog een paar keer gezien, zelf enkele keren mee uit drinken geweest, maar ze is iets te mannelijk voor mij van gezicht. Maar staat toch zeker in mijn top 10 van alle transen dat ik heb gedate.
Ze is echt wel de moeite om eens te doen.

Nog een tip, ze is een amateur fotografe, als je bij de eerste 5 min babbel over fotografie begint, heb je ze binnen. En kan je bijna alles doen wat je maar wil met haar. :) :) :)
Ik heb gisteren haar zoekertje opgemerkt, is ondertussen alweer off-line.
Ik loop al langer rond met het idee om samen met een trans mijn sexuele grenzen te verleggen.
Kan je haar aanbevelen voor een eerste trans ervaring? Ook shemale Katia lijkt me wel wat. Wie van hen of andere zou je aanbevelen voor een eerste keer?
 
Ik heb gisteren haar zoekertje opgemerkt, is ondertussen alweer off-line.
Ik loop al langer rond met het idee om samen met een trans mijn sexuele grenzen te verleggen.
Kan je haar aanbevelen voor een eerste trans ervaring? Ook shemale Katia lijkt me wel wat. Wie van hen of andere zou je aanbevelen voor een eerste keer?
Katia in Gent was mijn eerste trans ervaring, die zat toen in Antwerpen onder een andere naam. Heeft Marokkaanse roots. En spreekt Nederlands. Wel een lekker ding, kust ongelooflijk lekker en geeft een zeer goeie girlfriend experience. Doet er mij aan denken om deze nog eens te bezoeken, is echt de moeite. Maar pijpt niet zonder condoom.
Talisa Nu in Oostende, maar ontvangt ook in Gent is ook super voor de eerste keer, ook heel vrouwelijk. Afkomstig van Mexico en spreekt vlot Engels. En pijpt zonder condoom. Maar daar mag je maar mag je maar 1 keer mee komen, dus u goed inhouden is de boodschap. Kijkt ook niet op de klok. Beide 'dames' zijn redelijk normaal geschapen.
Have fun man, laat maar weten wie je hebt kunnen bezoeken.
 
Beda
Katia in Gent was mijn eerste trans ervaring, die zat toen in Antwerpen onder een andere naam. Heeft Marokkaanse roots. En spreekt Nederlands. Wel een lekker ding, kust ongelooflijk lekker en geeft een zeer goeie girlfriend experience. Doet er mij aan denken om deze nog eens te bezoeken, is echt de moeite. Maar pijpt niet zonder condoom.
Talisa Nu in Oostende, maar ontvangt ook in Gent is ook super voor de eerste keer, ook heel vrouwelijk. Afkomstig van Mexico en spreekt vlot Engels. En pijpt zonder condoom. Maar daar mag je maar mag je maar 1 keer mee komen, dus u goed inhouden is de boodschap. Kijkt ook niet op de klok. Beide 'dames' zijn redelijk normaal geschapen.
Have fun man, laat maar weten wie je hebt kunnen bezoeken.
Bedankt voor de info! Ik denk dat ik er eens met Katia ga afspreken, de foto's op haar RL profiel spreken me in ieder geval aan en is niet te ver uit mijn buurt :)
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
+20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Anna langs geweest.

Ze zet haar advertentie enkel online als ze beschikbaar is.

Het lijkt me dat de vorige recensent wat enthousiast is geweest .

Bij mij was er in ieder geval veel minder mogelijk.

Het klopt dat ze zeer goed geschapen is, over de 20 cm.

Ik kon haar hebben in missionaris houding maar op zijn hondjes lukte niet toen ze serieus begon te rammen.

Het zal bij deze date blijven, te prijzig en geen tevreden gevoel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan