Recensie Anna, House of Dreams,Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hansgelderland

Stamgast
Forumpionier
618
30/06/21
1.155
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/anna-2/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis van de foto's en het profiel van deze nieuwe dame een afspraak gemaakt. Ik ben doorgaans huiverig om dit te doen zonder de dame eerst gezien te hebben, zeker bij dit privéhuis. Aangezien hier 9 van de 10 keer foto's en leeftijd erg rooskleurig worden voorgesteld.
Maar dit keer was het toch die ene van de 10 keer dat het wel klopte: de foto's kloppen helemaal en ook de leeftijd. Een erg mooie slanke meid, kleine niet storende tattoo op haar arm, verder helemaal naturel. Prima dus!
Tot zover het positieve deel van mijn recensie. Want haar dienstverlening stelde helaas niet veel voor, zeker niet wat je mag verwachten in een privéhuis. Eerst vertelde ze dat ze niet aan zoenen deed en haar betasten tussen de benen was ze ook niet van gediend. Tot hier aan toe kan ik dit nog wel respecteren, ze hoeft geen dingen, buiten het standaardwerk, te doen als ze dit niet wilt. Maar hetgeen wat je mag verwachten, nl. pmc en nmc was onder de maat.
Eerst kreeg ik een massage, dat bestond uit een beetje strelen van de rug, niet bepaald opwindend. Toen moest ik gaan staan, zij deed gelijk het condoom er om en begon een beetje zonder variatie op en neer te zuigen. Na een paar minuten op bed beland, ze lag er doodstil bij, ik had het gevoel dat er een pop onder me lag. Ik dacht: dit gaat hem zo niet worden, dus na een paar minuten vroeg ik haar of ze het met de hand wilde afmaken. Dat kon, ik vroeg of het condoom er af kon, maar dat kon niet. Werd dus trekken met condoom, een afknapper voor mij.
Het is een erg mooie meid, en ook niet onaardig, maar voor mij geen 2e keer. Ik kan me ook niet goed voorstellen dat ze een redelijke klantenkring zal opbouwen, maar misschien hebben anderen een heel andere ervaring met haar, wie weet. Ik heb mijn ervaring zo eerlijk mogelijk beschreven en mocht iemand interesse in haar hebben: houdt rekening met een teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen.
 
Dit is niet dezelfde Anna die voor Corona ook bij HOD werkte of niet? Nooit mee op de kamer geweest maar wel eens zien lopen, leek me wel een leuke dame. Superslank en blond was ze toen, en dacht dat ze Nederlands was maar weet het niet zeker.
 
Dat weet ik niet. Maar ik heb gezien dat ze nu nieuw op de website staat bij Leiden Privé. Mooie foto's en de dame ziet er ook echt zo uit, maar ik vond haar service erg matig. Ben benieuwd hoe lang ze het bij Leiden Privé uithoudt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan