Recensie Anna, Huize Fleur in Apeldoorn 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelderland 74

Vaste klant
118
08/09/21
27
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag even bij Anna langs geweest in Apeldoorn ze ontvangt bij huize Fleur,wat is het toch een feest om haar af te spreken,ze is er onregelmatig dus kijk even op de site wanneer ze er is
 
Is dat deze Anna?

Nee, wat uiterlijk betreft zouden ze dat wel willen bij huize Fleur. Deze Anna doet aan privéontvangst en verplaatst zich vaak, maar niet iedereen is even enthousiast over haar service. Die zou bij Anna van huize Fleur wel heel goed zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nee, wat uiterlijk betreft zouden ze dat wel willen bij huize Fleur. Deze Anna doet aan privéontvangst en verplaatst zich vaak, maar niet iedereen is even enthousiast over haar service. Die zou bij Anna van huize Fleur wel heel goed zijn.
Inderdaad dat is ze niet,Anna van huize Fleur is echt een top vrouw
 
Ik ben geen journalist, dus verhaaltjes schrijven is niet zo mijn ding, maar over deze ervaring wil ik dan wel een klein stukje schrijven.

Afgelopen woensdag was het dan zover, na bijna 2 jaar wachten eindelijk de triodate met @Anna86 en @Sabina kunnen maken.

Aangezien de dames elkaar ook al even niet hadden gezien beloofde dit wat te worden.

Wat een heerlijke ervaring om door deze twee onderhanden genomen te worden, want eerlijk gezegd hoefde ik zelf niet veel te doen, de geilheid spatte er van af. Het duurde ook niet lang en het💦💦 er letterlijk van af, wat een sexbeesten deze twee. We hebben allerlei posities gedaan, oraal een intiem maar het beste moment was dat Anna weer eens spuitend klaar kwam op mijn 🍆, en Sabina zich klaar vingerde terwijl ik d'r befde... wat een toppers en wat een waterballet🌊🌊
Na afloop lekker met z'n drieën 🛀🧼 en een leuk na gesprek.

Volgens mij hebben we er alle drie wel van genoten💪🏼, op naar een volgende keer.
 
Vandaag op zondag voor de eerste keer bij Anna geweest bij Fleurprive in Apeldoorn. Wat een heerlijke ervaring. Na het financiële gedeelte naar de kamer gegaan en eerst lekker wezen tongzoenen en daarna uitgekleed en op het bed verder gegaan. Ze pijpte me lekker met condoom en daarna begon ik haar lekker te likken. Daar genoot ze duidelijk van en ik ook. Iets later kwamen er twee vingers bij en ging het er het pas echt op los. Wat een feest. Daarna verschillende standen geprobeerd waar Anna een paar keer squirtend klaarkwam. Wat een fantastische ervaring. Bedankt Anna xxx
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij nog een recencieformulier
 
Zijn de kosten die je noemt incl de extra's en weet je toevallig ook of ze langer dan een uur afspreken en hoe dat mogelijk werkt qua kosten? Langste periode op de website lijkt 60min.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na twee wat mindere ervaringen met dvp's besloot ik een poging te wagen met Anna. Het contact voelde direct goed, ook telefonisch ontstond er al een leuke klik waarna we de afspraak bevestigd hebben.

Eenmaal op de kamer aangekomen werd het snel een geile boel. We begonnen met zoenen en langzaam ontdeed ze mij van mijn kleding. We gingen daarna voor een heerlijk verkoelende douche, het spel ging daar onverminderd door.

Snel naar bed: daar aanbeland nam ze uitgebreid de tijd me te pijpen, Anna deed dit echt fantastisch. We hebben daarna in verschillende posities geneukt waarna het Anna te veel werd, ze kwam meermaals spuitend klaar. Dit was voor mij een nieuwe, maar zeer geile ervaring.

Na een hete eerste sessie hebben we weer even gedoucht en zijn we op bed aan het knuffelen geslagen. Dat eindigde in een heerlijke massage (ik mocht haar ook masseren) en uiteindelijk een penismassage. Opnieuw was ik bijna op mijn hoogtepunt. Daarna ging ze in reversed cowgirl op me zitten tot ik er bijna was.

Mijn eindschot mocht ik lossen op haar mooie borsten. Anna nam ook daarna nog uitgebreid de tijd, we hebben een gezellig gesprek gehad en voor het eerst voelde ik een oprechte klik met een dvp. Ze is een echte liefhebber van seks, maar blijft heel persoonlijk. Echt een fijne date.

Na nog een potje tongzoenen namen we afscheid. Herhalingsgevaar is groot, wellicht de volgende keer zelfs een trio met haar vriendin…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijk (geil) afspraakje met de mooie Anna. Heb er van genoten. Hoop dat jij het ook zo ervaren hebt Anna, was gezellig?, en zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten, hoe je bent, mooie aantrekkelijke vrouw!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na twee keer eerder een afspraak helaas te moeten afzeggen was het een maandje geleden eindelijk zo ver, een nieuwe afspraak met Anna! Het was een enorm warme dag en we hadden geen airco op de kamer, zweten dus! Na heerlijk met haar gezoend te hebben en een douche samen, zijn we op bed gaan liggen. Iets wat ik graag mag doen en door Anna zeer gewaardeerd wordt (dat idee heb ik) is haar beffen. We hadden twee uurtjes afgesproken dus ik kon lekker de tijd nemen om haar te verwennen. Na het beffen heeft ze mij heerlijk gepijpt en bereden tot ze squirtend klaarkwam. Het was inmiddels zo warm in de kamer dat we besloten om verder te gaan in de kamer ernaast met airco, deze was gelukkig net vrij gekomen. Tussendoor kregen we een lekker ijsje aangeboden waarbij het idee kwam om deze over haar heerlijke borsten te smeren en daarna er af te likken en te zuigen.

Om even tot rust te komen heeft Anna mij heerlijk gemasseerd en vertelde ze heel open over haar leven, dit voelde ontzettend goed dat ze zo open naar mij toe was. De laatste ronde was in missionaris waarbij ze heerlijk aan mijn oorlellen zat te likken en te zuigen (een hele nieuwe ervaring voor mij)

De twee uur vlogen voorbij en na ons opgefrist te hebben was het na een zoen, tijd om te gaan. Anna je bent een waanzinnig mooi mens en ik geniet elke keer van ons samenzijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
235
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na vijf weken weer met Anna afgesproken. De afspraak was al twee weken geleden gemaakt, dus lekker om naar haar (het afspraakje) toe te leven. Was weer een heerlijke ervaring, lekker geil met elkaar bezig zijn. Echt gezellig! Hoop ook dat jij het zo ervaren hebt Anna! Prachtige lieve aantrekkelijke vrouw! Hoop je snel weer te ontmoeten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
€160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag een eerste bezoek aan Anna van huize fleur gebracht
Na een hartelijk ontvangst met pretoogjes de financiële zaken geregeld, na terug komst op de kamer nogmaals hartelijk verwelkomt met heerlijke tongzoenen, waarna ze het heft in handen nam(wat ik niet erg vond)na heerlijk te zijn gepijpt , de rollen omgedraaid, en haar kutje gebefd, en haar gevingerd met 2 vingers , wat ze volgens mij ook heerlijk vond, haar daar na heerlijk in 2 standjes geneukt, na een korte adem pauze , die vooral ik nodig gehad, gegaan voor een 2de ronde en nog maals zalig klaar gekomen, heren als je deze dame met respect behandeld wordt je dubbel en dwars beloond, Anna je was niet alleen geweldig en lekker maar ook lief , hier voor bedankt, we zien elkaar wel weer gr johan
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer heerlijk bij Anna geweest! Heerlijk geil vanalles met je/samen gedaan, je weet wel wat ik bedoel. Hoop dat jij het ook zo ervaren hebt Anna. Je bent een prachtige mooie lieve vrouw!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
140 *
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Anna langs geweest. We hadden al meerdere malen contact gehad via Whatsapp, maar tot een afspraak komen lukte helaas niet. Nu eindelijk wel! 😁

Anna is leuk in de omgang. Dat merkte ik al in de berichtjes. Daardoor was het ook leuker om elkaar in het echt te gaan ontmoeten. Een soort voorpret/voorspel, maar dan digitaal. ;)
Toen we elkaar zagen kreeg ik gelijk complimenten over m'n uiterlijk, wat natuurlijk altijd fijn is om te horen. Ze begon me ook gelijk heerlijk te tongzoenen. Het ijs was dus vrij snel gebroken haha.
Na even wat drinken, wat kletsen en de financiële afhandeling, gingen we verder met zoenen en begon ze me uit te kleden. Ze gaf me wederom complimenten, ik werd er bijna verlegen van hahaha 🤭 Maar ik merkte daardoor ook dat ze wel zin in me had. Daardoor kreeg ik ook steeds meer zin in haar. Seks blijft natuurlijk een samenspel. En dat samenspel ging vanaf het begin al behoorlijk lekker naar mijn idee.

In de tekst op de site staat iets in de trant van "Een echte liefhebber, die dolblij wordt van oprechte geilheid!" . Dat heb ik gemerkt ja haha. 😅
Ik ga niet de hele date in detail beschrijven, maar een aantal dingen sprongen er echt uit:

Anna d'r pijpskills zijn fenomenaal! Ze pijpt uitsluitend safe. Helemaal prima, ik heb alle begrip voor deze keuze. Is ook gewoon verstandig. Maar laten we eerlijk zijn, zonder is natuurlijk wel lekkerder. Nou, daar moet ik dus op terugkomen. Ik heb nog niet eerder zo'n lekkere blowjob met condoom meegemaakt! Ik durf zelfs te zeggen dat ik blowjobs zonder condoom heb meegemaakt die hier niet eens bij in de buurt komen.
Ze deed het zo lekker geil en gulzig (ze nam 'm een paar keer deepthroat), dat ik niet eens voelde dat ik een condoom om had. En als ik 'm niet om had gehad was ik waarschijnlijk vrij snel klaargekomen hahaha.

Om haar te beffen was ook echt heerlijk. Ik hou er erg van om een dame oraal te plezieren. Al helemaal als de dame er zelf zo van geniet zoals Anna deed. Ze wordt lekker nat en heeft daar een mooie piercing om mee te spelen. Ze heeft meerdere piercings, maar ik vond deze wel een leuke extra verrassing. 😏

Een afspraakje is het meest geslaagd als er een goed samenspel/interactie is. Daar hebben we het (na afloop) ook nog even over gehad: Elkaar plezieren! Wederzijdse oprechte geilheid dus.

Door het geile feestje dat we samen hebben gebouwd (in verschillende standjes) had ik een heel lekker intens orgasme.
Na even uitrusten wilde Anna nog wel voor een tweede ronde gaan. Maar door het intense orgasme lukte het me gewoonweg niet meer 🫣Ik had al m'n kruit al verschoten denk ik.

De tijd die nog over was hebben we gevuld met lekker nakletsen en samen douchen. Wat ik een fijne afsluiter vond. In de douche heeft ze me nog wat gemasseerd, ik kon merken dat ze daar de nodige ervaring in heeft. Volgende keer misschien om een uitgebreidere massage vragen?



* Kleine kanttekening: Toch waren er twee minpuntjes aan de date. Deze lagen echter niet aan Anna, maar aan Huize Fleur. Daarom schrijf ik ze niet hier op, maar in het topic van Huize Fleur.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend bij Anna geweest, was voor mij de eerste keer met Anna. Ik was een paar minuten te laat maar was geen probleem. Anna is een knappe dame die mij meteen heel hartelijk begroette met een kus. Na afhandeling van de financiën kon de pret beginnen. Na wat geknuffel op bed beland. Een condoom erom en intens pijpen waarbij de ballen niet werden vergeten. Na een tijdje de rollen omgedraaid en haar gebeft wat ze duidelijk hoorbaar lekker vond. Na het beffen nog even met twee vingers haar gevoelige plekje bewerkt waardoor ze ook tot twee keer toe spuitend klaar kwam. Vanwege de beperkte tijd (30 minuten) de rollen weer omgedraaid waarbij zij op mij kwam zitten. Na een stevige wipsessie kwamen we beide tegelijk klaar, Anna al squirtend. Had dit nog niet eerder zo heftig meegemaakt. Anna gaat mij zeker weer terug zien!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan