Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe zou een anale douche kunnen gebruiken maar is niet perse nodig... als je maar niet naar de wc hoeft hihiIk heb nooit een prostaat massage gehad, vroeg me af of ik iets qua voorbereiding moet doen om schoon te zijn van binnen.
En hoeveel kost zoiets extra?
Lekker hoor AnnaOp woensdag 2 maart ben ik er weer ! Huize fleur aan de kweekweg in Apeldoorn.
Wie komt er spelen?
X Anna
Halleluja, dus datSeks zonder zoenen is als een frikadel zonder mayo! Al hecht ik wel erg veel waarde aan hygiënedus als dat goed zit dan ja
Woww wat zie je er aantrekkelijk en leuk uit, ook je foto hier met je gezicht. Op de site van Fleur Prive kon ik me moeilijk een voorstelling van je maken.Op woensdag 2 maart ben ik er weer ! Huize fleur aan de kweekweg in Apeldoorn.
Wie komt er spelen?
X Anna
Helemaal goed Willem, niet iedereen houd van dezelfde dingen en dat lijkt me juist fijn toch ?! Fijne dag vandaagOh zie net die ene foto van jou , met al die tattoos en piercings dus ik pas helemaal.
grt GW22
Wat houd je tegen?Wow wat een lekker ding ben je toch…. Wou dat ik durfde![]()
Geen ervaring… zenuwen….Wat houd je tegen?![]()
Dan ben je bij mij wel aan het juiste adres, ik kan heel geduldig zijn... en wil je best wat dingen laten lerenGeen ervaring… zenuwen….![]()
Die maken d'r juist helemaal af!love itOh zie net die ene foto van jou , met al die tattoos en piercings dus ik pas helemaal.
grt GW22
Ze bijt niet als je haar dat van te voren vraagt hoorGeen ervaring… zenuwen….![]()