Recensie Anna, IJmuiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

joopdoop30

Newbie
23
08/06/22
20
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ben-jij-wat-ik-zoek_7386516
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij deze dame geweest. Dat is inmiddels al een hele poos terug; omstreeks de kerstdagen van 2020..
Heb haar daarna niet meer bezocht. Maar dat staat wel al heel lang nog steeds op de planning. Maar vanwege mijn drukke prive omstandigheden kan ik alleen maar bepaalde dagen en tijden overdag. En dat maakt het lastig voor mij. Volgens mij ontvangt ze nu nog 1 dag in de week..
Ik zou nog een review over haar schrijven op Hookers maar dat is inmiddels ter zielen...

Maar de date kan ik me nog goed heugen. Ik heb meerdere DVP's bezocht en vaak is het helaas een teleurstelling omdat ze de afspraken niet na komen. Dat is bij deze Anna niet het geval gelukkig. De date is erg goed bevallen. Meestal bezoek ik de DVP niet voor een tweede keer maar Anna wilde ik nog wel vaker zien. Al is dat er nog niet van gekomen.


Destijds via mail contact gehad. Kreeg vlotjes antwoord en ze wil wel van te voren een foto van je zien zodat ze weet wie ze date. Ze stuurde zelf ook een foto toen. Eenmaal daar afgesproken bij haar thuis werd ik ontvangen in sexy lingerie. Direct aan de voordeur, trap omhoog en je bent binnen. Terwijl ze naar boven liep kon ik mijn handen niet thuishouden ;)

Ik kreeg wat te drinken, hebben even gekletst. Het klikte goed. Gezellige hollandse meid. Vervolgens zijn we even samen wezen douchen. Heerlijk om haar in te zepen. Ze heeft best grote borsten, gevoelig wel, dus oppassen bij de tepels. Heb haar ook wel wat gekust. Maar dat hoeft van mij niet zo perse. Ze wees het in ieder geval niet af. Vervolgens door gegaan naar het bed. Daar beetje betasten strelen en toen ben ik haar gaan beffen. Vond ze fijn. Toen ik daar mee bezig was vroeg ze of ik klaar was want ze wilde me heel graag pijpen haha!. Dat heeft ze vervolgens gedaan. Pijpen doet ze OK. Ze luisterd wel naar de aanwijzingen maar ik had het liever wat steviger gehad. Wellicht volgende keer iets meer sturen. Ze is er wel op ingesteld dat ze graag wil dat je de sex lekker vind. Heb ook 69 gedaan. Lekker haar kutje en ook kontje likken. Aantal standjes sex gedaan en toen overgegaan op anaal. Dat vind ze wel lekker. Ze spoelt van te voren. Ook erg prettig. Klaarkomen door beffen of neuken kan ze maar heel moeilijk maar als je haar anaal neukt en ze pakt haar fibo erbij kwam ze een aantal keer stevig klaar. Erg geil. Tijdens het anaal ging het eerst vanuit mijn kant wat voorzichtig maar ik merkte op dat ze er flink geil van werd en uiteindelijk kon ik wat harder doorstoten. Toen ik bijna kwam het condoom eraf getrokken en heeft ze met terwijl ik op mn rug ging liggen klaar gepijpt. Ze speelde wat met het sperma (had ik gevraagd) en slikte het daarna door. Ook erg geil. Ik had voor een uur betaald, 100 + 50 voor anaal, maar ben ruim anderhalf uur binnen geweest.

Het is een lieve meid, niet al te lang, maar ook niet klein, wel wat mollig maar dat staat in de adv en dat kun je zien op de foto's.
Ik hou zowel van erg slank als ook van wat vollere vrouwen, het is maar net waar ik zin in heb.

Ik wil haar nog wel eens bezoeken en heb ook nog wel mail contact met haar.
 
Inmiddels meerdere pogingen getracht af te spreken. Tot op 4x niet gelukt. Steeds is er wel iets..
Dan is ze ongesteld, dan voelt ze zich niet lekker en tot 2x toe ineens zieke collega's op werk en is ze gebeld om te werken. En dat veelal op de dag van de afspraak dat ze dan appt dat het niet door gaat. Het zal wel. Korte rekensom leert mij dat als ze 1x per dag 150 euro verdient om een uur te neuken dat dat in 4 weken tijd 3000 euro netto is. En dat verdient ze vast en zeker niet bij haar reguliere werkgever.. heb gevraagd of ze niet gewoon kon weigeren. Dat bericht is tot op heden niet gelezen.. ik geef het op.. dan niet hoor..

Dus aan de rest;
Leuke meid wel als je dr te pakke kan krijgen maar ik zou er niet teveel energie in steken
 
Inmiddels meerdere pogingen getracht af te spreken. Tot op 4x niet gelukt. Steeds is er wel iets..
Dan is ze ongesteld, dan voelt ze zich niet lekker en tot 2x toe ineens zieke collega's op werk en is ze gebeld om te werken. En dat veelal op de dag van de afspraak dat ze dan appt dat het niet door gaat. Het zal wel. Korte rekensom leert mij dat als ze 1x per dag 150 euro verdient om een uur te neuken dat dat in 4 weken tijd 3000 euro netto is. En dat verdient ze vast en zeker niet bij haar reguliere werkgever.. heb gevraagd of ze niet gewoon kon weigeren. Dat bericht is tot op heden niet gelezen.. ik geef het op.. dan niet hoor..

Dus aan de rest;
Leuke meid wel als je dr te pakke kan krijgen maar ik zou er niet teveel energie in steken
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik heb in anderhalf jaar tijd 3 keer geprobeerd af te spreken. De eerste keer vorig jaar ook daadwerkelijk tot een afspraak gekomen en de avond voor de afspraak, idd het verhaal van zieke collega's en gebeld om te werken. Dat toen een tijdje gelaten voor wat het was en enkele maanden later nog een poging gedaan. Ze wilde wel afspreken, maar reageerde uiteindelijk nergens meer op. Ook het verhaal van het ongesteld zijn heb ik te horen gekregen, wat natuurlijk wel mogelijk is.

Heb het onlangs nog weer geprobeerd. Aangegeven dat een eerdere afspraak niet doorging en of ze eventueel een nieuwe afspraak zag zitten. Ik kreeg binnen 5 min een reactie, vervolgens nog een bericht teruggestuurd met wat foto's e.d. zodat ze wist om wie het ook al weer ging. En je raadt het al, nooit meer wat gehoord.

Dus, ik geef het ook op.
 
Haar advertentie is sinds juli niet meer bijgewerkt dus geen idee of dat vaarbewijs nog nodig zou zijn ;)

Ik heb iig alle mails etc allemaal weggemikt.. wellicht dat ze uit zichzelf ooit nog eens mailt.. dan zien we wel weer verder maar ik probeer het iig niet meer..
 
Haaa... ik dacht van.. ok.. ik probeer het nog 1x..
Nee zeg.. krijg ik antwoord met een print screen van hier waarom ik mail want ik zou het toch niet meer proberen... dus de dame leest in igg mee.. haha.. vindt het wel humor.. maar ik gok dat het schip nu voor mij definitief gestrand is.. dan gaan we elders op zoek héh ;)

Anna; als je dit (ook) nog leest; ik hoop dat je wel blij bent met de oorspronkelijke review 💋
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan