Recensie Anna in Geleen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zoekmachine

Vaste klant
118
27/01/22
67
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heb-je-behoefte-aan-een-echte-massage_6816847
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame komt elke maand een paar dagen naar Geleen en biedt massage aan. Ze ontvangt je op een bijzondere plek, neemt tijd voor een praatje en kan lekker masseren.

Je mag haar aanraken, maar de handelingen blijven beperkt tot massage, handjob en body to body.

Ze heeft een mooi lijf vind ik. Na de massage kun je met haar douchen, best gezellig.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bovenstaande, daar ben ik het helemaal mee eens. Dame is op bepaalde momenten in Geleen en geeft daar massages. De massage is prima, waarbij er veel aandacht uitgaat naar de intieme delen, zonder meteen daar vol op de aanval te gaan. Ook gevraagd voor een wat hardere massage, niet alleen voor de knopen in mijn rug, maar ook voor de rest. Zij vulde dat prima in. Douchen achteraf was geen probleem en ben voldaan naar huis vertrokken.

Een minpunt is wel de locatie en wel om twee redenen. Zij ontvangt in een soort van noodlokaal/wooncontainer, voelt een beetje vreemd. Daarnaast is het dicht bij een parkeerplaats waar enorm veel truckers staan, die rusten daar en staan buiten een eitje te bakken of een praatje met elkaar te maken. Als daar om het uur een persoon komt voor een massage, dan weten zij precies wat daar aan het gebeuren is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan