Recensie Anna, La Temple, Kontich 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
108
17/07/21
44
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze stond al langer op mijn radar en na lang twijfelen toch maar eens langs gegaan. Totaal geen spijt van!
Afspraak maken ging heel simpel, berichtje via Whatsapp en uurtje later kon ik al langskomen. Eens aangekomen werd de deur open gedaan door een zeer mooie vriendelijk Anna. Na het financiele te regelen en een douche begon ze er aan. Aangename massage en 2 keer lekker klaargekomen. Een extra voordeel is dat ze zelf vlaams is, ik vind bij niet nederlandstalige meisjes dit soms vervelend. Engels is vaak ook niet goed genoeg bij hen om goed mee te communiceren.

Ik ga vast nog eens langs :)
 
Net terug van Anna,
Geil klein poppemieke is dat hoor!
Geen grote maar voorzien van al het nodige; Super mooie tattoo's op haar zij en heupen.
Mooi en lief gezicht, mooie ogen en glimlach.
Ik ben voor 90 m (220 eu) gegaan maar denk dat 60 m wel echt genoeg was.
Tantra massage best OK, ze doet haar best en de full-body is wel een meerwaarde door haar mooi lichaam.
Dat poepke... To die for! Vingeren etc laat ze toe (zolang respectvol) verder niet.
Het zou me verwonderen dat er al een wandelaar haar gebeft heeft maar soit. Ze had het wel moeilijk en kreunde duidelijk toen ik haar streelde en vingerde maar ze is en blijft een pro. Kom niet naar hier voor extra's, hoeft ook niet. Je verwacht en betaalt voor een massage, er zijn er genoeg die andere dingen aanbieden. Net omdat ze zo "gereserveerd" is lijkt elke streling enz verboden en is het dus dubbel spannend...
Ze keek me lief en geil in de ogen terwijl ze op me lag en dan wordt ne mens zot hé. Kan héél lekker aftrekken en strelen.
Er is een spiegel op ooghoogte gehangen zodat je ze goed bezig ziet en mensen hoe geil kan zij wel niet bewegen...

Conclusie: massage was OK zonder meer, handjob super, meisje buitengewoon.
 
Persoonlijk vind ik, heel schoon grietje maar een povere massage en weinig mogelijk voor dit geld, 150€ voor een uur. Niet voor herhaling vatbaar. Wil wel van de anderen in dit salon wel meer weten.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest en was dik in orde. Na een eerder negatiever ervaring met La Temple (Noor), is Anna toch een klasse beter.
Je mag haar respectvol aanraken en kan je echt geil aankijken.
Ze gebruikt haar mooi lichaam goed (die borsten voelen goed) en teased ook goed.

Ze kan goed aftrekken en geeft je ook de kans om een 2de keer te laten klaarkomen.
Een uur is ook effectief een uur, wat zeer mooi is.

Groot herhalingsgevaar.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna is en leuke vlaamse dame met een aagename babel en een streling voor het oog,haar groene ogen om in te verdrinken, een betoverende glimlach, een kontje om in te bijten en borsten om heerlijk vast te nemen. What a dream body met mooi bewerkte lippen en borsten.
Heren dus geen gezeur over de foto's, dit is 1000%Anna.
Wel een kleintje met haar net geen 1m60...maar daar hebben we horizontaal geen last van.;)
Als ik persoonlijk enkel de massage moet beoordelen...dan kan ik niet anders als ontkennen dat het zoals @Matra beschrijft het wat als "gewrijf" kan worden omschreven...al doet ze uitstekend haar best...helaas er is beter te vinden op het gebied van massage en tantra.
De massagetechniek en teasen ontbraken voor mij een beetje om er een volledige top ervaring van te maken.
Zoals hier in eerdere recensies aangehaald gebruikt ze inderdaad haar prachtige lichaam goed en voelen haar borsten heerlijk aan wat resulteerde in een heerlijke body2body.
Je mag haar inderdaad voorzichtig en respectvol aanraken (wat ik trouwens altijd doe, je weet nooit waar het kan eindigen ;)) en ze kijkt je inderdaad bloedgeil aan met haar fonkelende ogen en zwoele lippen.
Bij de manuele "afwerking" weet ze perfect aan te voelen wanneer het tijd om een pauze te nemen...om daarna terug door te gaan...een penismassage mag ik het helaas niet noemen. (tips zijn altijd welkom waar ik hiervoor wel terecht kan)
Zoals vermeld door @romav 1uur massage = 1uur massage...#top(y)
De locatie is meer dan verorgd, de privacy en parkeer mogelijkheden laten wel wat te wensen over.
Alles bij elkaar heb ik een heerlijke en mooie ervaring beleefd met Anna.
 
Top massage , echte aanrader
Anna is zeer lieve dame die weet van aanpakken , zeer sportieve lieve dame
Steeds met een lach en kan ook goed luisteren
Hier kom ik zeker terug
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net voor mijn verlof ook nog eens bij de rondborstige Anna geweest. Kende haar nog van vroeger bij Men's World in Brasschaat (toen deed ze wel extra's volgens mij, maar ben niet zeker). Ze oogt vrij afstandelijk (geen spraakwaterval), maar is eigenlijk heel vriendelijk en lief.
Een uurtje tantra gekozen en dat is me echt goed bevallen. Ze plaagde lekker met haar vingers tussen mijn billen en dat heb ik graag. Het masseren op zich mag misschien iets rustiger, soms leek ze wa haastig. Al redelijk snel mocht ik me omdraaien en wist ze me enkele keren net niet tot een hoogtepunt te brengen. Heerlijk. Ondertussen mocht ik met haar enorme borsten en lekkere kont spelen. Beetje bij beetje begon ik haar kutje te masseren en dat liet ze gewillig toe. Uiteindelijk kwam ik lekker klaar. Ik dacht dat het afgelopen was, maar Anna begon me rustig opnieuw te masseren. Eerst vooral strelend, daarna steeds speelser en speelser waardoor mijn jongeheer weer paraat stond. Een tweede maal afgetrokken, waarbij ik verder met haar poesje mocht spelen. Als je haar met respect behandelt, laat ze wel wat meer toe heb ik de indruk. Ik ga nog wel eens terug als ik in de buurt ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan