Recensie Anna, Leeuwarden, Hofje 22 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigfakelove

Newbie
5
03/09/22
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50 (vroeger 30)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Anna jaaren bezocht, vanaf 07/08 en voor laatst tijdens corona periode. Ze heeft een enorme uitstekende kont, zwart of gedeeltelijk blond haar met soms een krul erin, is (vooral laatste jaren) "gezet" zeg maar, en klein 160cm +/-. Heeft altijd soort "korset" aan die het verbloemt, en bij mij gaat die korset nooit uit dus geen probleem. Aan de deur lijkt ze soms wat "afstandelijk" voor een Latina, of strictly business, maar ze heeft een leuke "prettig gestoorde" persoonlijkheid. Pijpen is redelijk (niet bijzonder diep of hard), neuken goed maar op zich niet speciaal (je kan goed en diep stooten maar niet echt hard en diep), gewoon standaard maar goede service. Maar ik kwam vooral voor het heerlijke voorspel waar ik "lekker speel" met die heerlijke grote uitsteekt kont (hij trilt echt alle kanten op), omdat ze mij altijd haar kont helemaal laat onderspuiten, en omdat ze inmiddels precies weet wat ik lekker vind.

Helaas woon ik nu al tijdje ergens anders, wil ik persoonlijk ook haar niet meer bezoeken, en zie ook genoeg schoons (zeker met lekkere neppe uitstekende kont) in bijv den haag. Maar aangezien ik voor haar geen topic zag dacht ik laat ik voor haar eentje aanmaken. Ze zat vroeger Esperanza 20. Ze werkt elke dag maar gaat regelmatig paar weekjes "terug" naar Spanje. Ze spreekt Engels en beetje Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan