WHEM Anna, Lemmer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar eens gebeld en gevraagd als ze ook aan tongzoenen doet. Dat is voor mij belangrijk bij een date. Ze gaf aan dat niet te doen. Ziet er veelbelovend uit, maar helaas niet afgesproken.
 
Recent bij Anna geweest. Zij ontvangt in een oud maar netjes vakantiehuisje in Lemmer. Afspraak maken ging vlot via "vriendin". Onvangen door een lange blonde 30+ Poolse dame, die regelmatig een paar weken in Nederland is om dit werk te doen. Ze is minstens 180 cm lang, volslank met extensions en nepwimpers.
Redelijk grote maar hangende borsten. Douchen/wassen vooraf/achteraf is mogelijk.

Na kleren uit gaat Anna gelijk "in de aanval". Condoom erom en pijpen als een bezetene. En na 5 minuten een dot glijmiddel in haar poes, en cowgirl rijden in een hoog tempo. Voor mij was er weinig opwindends aan, en mijn grote kleine vriend zakte zonder klaarkomen al snel weer terug in de ruststand. Nog even kort gebabbeld met Anna die klaagde dat ze pijn had aan haar arm, waardoor ze ook geen handmatig hoogtepunt wilde geven. En ze gaf aan dat ze blij was dat ze over 3 dagen naar huis kan. Ze komt dan over een paar maanden na haar vakantie weer terug.

Kortom: een nette, aardige maar afstandelijke snelle afwerkdame die weinig moeite doet om er iets opwindends van te maken. Voor mij 0% kans op herhaling.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan