Recensie Anna, Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
30/07/22
18
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-hot-hot-51.html
Vorige week bij Anna langsgegaan. Waarschijnlijk de meest awkward ervaring uit heel m'n wandelgeschiedenis. Kamer was vuil, bed overtrek lag los op het bed. Ging een alarm door mn hoofd maar ik stond jammer genoeg bloedgeil. Wreef voortdurend over m'n hoofd, en duwde haar borsten constant in mn gezicht. Pijpen was super basic, ik denk dat de laatste keer dat ik zo gepijpt ben ik 16 jaar was. Kreeg'm ondanks mijn geilheid gewoon niet omhoog, vertrokken na 10 min.

'tis het meisje van de foto's mits heel wat filters, ze ziet er beduidend minder goed uit in het echt
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ondanks de eerdere recensie toch ook is gaan bezoeken, aangezien de nood hoog was en op foto er toch qua uiterlijk echt men type uitzag.
Ontving in een hotel en communicatie verliep vlot, maar ook bij mij was ze constant haar borsten in het gezicht aan het duwen en over men hoofd aan het wrijven, best raar. Ze kust met heel veel enthousiasme, maar heeft hierbij zonder dat ik het goed en wel door had men nek vol zuigzoenen gezet wat echt niet kan zonder even te vragen vind ik. Pijpen heeft ze niet gedaan, ook niet achter gevraagd. Intiem was niet slecht, maar toen ze vanboven zat was ze nogal redelijk snel uitgeput.
Al bij al best een leuk en levendig meisje, maar zoals eerder gezegd gebruikt heel veel filters op haar foto's en haar adem en lijfgeur vond ik ook niet denderend, misschien deels door het warme weer die dag.
Voor mij geen echt herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan