Recensie Anna, Maison d'Amour, Sint Job in 't Goor 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stier

Vaste klant
Forumpionier
211
30/06/21
439
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://maison-damour.com/brecht/portfolio/anna/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In 2019 heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan Anna. Ik had geen afspraak gemaakt en kon kiezen uit twee meisjes. Anna stelde zich als eerste voor, zag er heel goed uit en met de recensies op hookers.nl in het achterhoofd was de keuze eigenlijk al gemaakt voordat de andere dame zich kwam voorstellen. Vooraf samen douchen vind ik doorgaans wel een leuke vorm van voorspel, maar in dit huis was dat niet zo'n handige keuze. De badkamer zit op de 1e verdieping en onze kamer was op de begane grond, waardoor we het hele huis door moesten lopen richting de douche (en daarna weer terug). Volgende keer maar gewoon een wasje aan de lavabo..

Terug op de kamer vraagt ze heel lief wat je graag wil doen. Ik had al gelezen dat ze terughoudend is met tongzoenen en heb daar in deze eerste date maar niet om gevraagd. We zijn gestart met wat kussen en strelen waarna ze mij begon te pijpen. Nadat we elkaar over en weer oraal hebben verwend in 69 vroeg ze wat ik nog meer wilde doen. In heb dat in haar oor gefluisterd en na het omdoen van een condoom hebben we verschillende standjes gedaan. Het bed kraakte nogal, wat ze volgens mij wel grappig vond. In amazone positie kon ik lekker met haar grote borsten spelen, waarna ik in missio diep in haar lekkere kutje ben klaargekomen. Na het klaarkomen had ze geen haast om uit elkaar te gaan. Na even te zijn bijgekomen heeft ze het volle condoom van mijn lul afgehaald en mij gewassen aan de lavabo.

Noot: ik denk dat de leeftijd in de advertentie op redlights.be en op de website van Maison d'Amour met een paar korreltjes zout moeten worden gelezen. De eerste recensie van Anna op hookers.nl was al in juni 2017, dus deze dame is al ruim 4 jaar actief.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week weer eens in de gelegenheid geweest om Maison d'Amour te bezoeken. In het verleden hier een aantal keren Emma bezocht die nu helaas niet meer werkzaam is bij dit privéhuis. Naar aanleiding van de goede recensies op "die andere site" een afspraak gemaakt voor een bezoek aan Anna. Bij binnenkomst eerst de medische check en daarna de kennismaking met de dame van deze middag. Ik was blij verrast met het uiterlijk en de vriendelijkheid van Anna. Het is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind Anna het leuke buurmeisje waar je normaal geen kans bij maakt. Ze toonde volop interesse in mij en de gesprekken in het Engels verliepen vlot. Na een wasje aan de wastafel het bed op en daar vraagt Anna wat je graag wilt. Ze is geen dame die je bespringt maar rustig opbouwt en jouw aanwijzingen volgt. Wederzijds oraal verwennen leidde ertoe dat we (deze keer) niet aan intiem zijn toegekomen. Ze overlegt keurig hoe je het wil hebben, met of zonder condoom, en dat is dan ook inbegrepen. Neemt heerlijk beneden alles mee op haar zoektocht. Hebben die scheerbeurten toch ook nog nut ;) Ik denk dat we de volgende keer de condooms wel nodig gaan hebben want het smaakte naar meer.

Thank you Anna for the great time, hope to see you soon.

Pijpen: 4 ster(ren)
Aftrekken: 4 ster(ren)
Extra's: Beffen, Klaarkomen op lichaam, Pijpen zonder condoom
Gesproken taal: Engels
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: Oost-Europees
Leeftijd: 25
Duur van bezoek: 30 minuten
Totale kosten (in euro): €80
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd geleden ook bij Anna langs geweest. Ik kan bovenstaande recenties alleen maar bevestigen, ik ga hier niets nieuws vertellen.

Anna is een heel lief meisje. Een mooi, schattig meisje. Mooi lichaam, zaaalige borsten, lief gezichtje. Neemt zelf niet te veel initiatief, vraagt eerder wat jij wil omdat jij er voor jezelf bent en niet om haar te plezieren. Echt lief en gedienstig. Die gedachtegang snap ik wel. Ze vraagt dus inderdaad wat jij graag hebt en verwacht ook dat je dat zegt. Ik ben zelf een ondergaan'ertje, dus voor mij is dat soms moeilijk. Ik denk dan van stel dat ze dit of dat niet graag heeft, ze doet dat toch, maar tegen haar zin. Ik weet dat dat onnozel klinkt, maar zo denk ik nu eenmaal.

Anyway. Begonnen met een massage. 'Massage'. Voelt weer heel lief aan. Verwacht geen massage van jewelste, maar gewoon plezant aangenaam wrijven, aanraken, soms wat plagend. Ik vond het plezant. Na een tijdje begint ze te masseren op een manier waarop ik niet anders kon reageren dan me om te draaien en haar zachtjes te strelen. Ik kom traag op gang wegens verlegen. Dan kwam ze op mij zitten en vroeg ze of ik gepijpt wou worden, met of zonder condoom. Ja zonder hé ? Dat doet ze zalig, en maakt eigenlijk geen aanstalten om ermee te stoppen. Ze vraagt wel lief maar streng om niet in haar mond klaar te komen. Zou ik nooit doen zonder expliciete toestemming, dit ter zijde. Ze positioneert zich zo dat je haar intieme deeltje kan aanraken. Ook gedaan, maar ben daar geen held in. Daarna dit meisje op haar rug gelegd en van haar borsten gegeten dat het gene naam heeft. Haar borsten 'smaakten' zalig, kon er niet afblijven. Kei zacht lijfje. Echt mooi.

Na een tijdje wou ik haar daar beneden proeven. Super fris. Logisch, we hadden elkaar samen gewassen. Hoe zij uw fluit was, maat, dat was ook weer een schattig zicht. Heel voorzichtig, maar grondig.

Dit gedeelte afgerond, ze nam een condoom, deed die om en pijpte die in vorm. Kwam op mij zitten, na gevraagd te hebben welk standje ik wilde. Eerst rustig rijden, lang geleden dat ik zoiets strak om mijn lid gevoeld heb. En dan, maat. Begint ze daar ineens te twerken ofzoiets. Joenge. Dat ga ik hier niet lang volhouden, dacht ik. Afwisselend zacht en snel, denk dat ze zag aan mijn gezichtje van die gast gaat hier subiet spuiten. Dan stopt ze. Ondertussen haar borsten maar kussen en likken. Komt ze terug traag op gang, terug dat twerk-gedoe of hoe noem je dat, ik terug heel de tijd op het randje van klaarkomen. WTF is dat hier. Echt bangelijk. Ze zag waarschijnlijk weer aan mijn gezichtje dat het einde nabij was, stopte weer, maar het was al te laat. Kei hard klaar gekomen. Ik stak misschien 5 minuten in haar.

Dan haalt ze heel voorzichtig het condoom eraf en maakte ze mijn fluit proper. Heb gevraagd om wat te knuffelen. Vraagt ze hoe ik wil dat ze ligt. Moest ik aanwijzingen geven. Dat vind ik wat ver gaan. Knuffelen is niet direct de moeilijkste bezigheid ? Lag ik daar wat te bekomen van 1 van mijn lekkerste orgasmes allertijden. Ik zeg niks. Lig daar gewoon met haar in mijn armen, beetje strelen, genieten van haar lichamelijk contact. Echt fijn. Vraagt ze aan wat ik aan het denken ben. Kan een leuk gesprekje worden. Maar niet met mij want ik was werkelijk niks aan het denken ? En das dan ook het enige wat ik te zeggen had na de daad. Zal ze wel raar gevonden hebben, maar kan daar ook niet aan doen.

Ze rond af met de vraag of je terug gewassen wil worden. Tuurlijk. Wassen, aankleden, afscheidskusje en buiten.

Voor mij een topervaring. Alles was heel lief en gedienstig. Sex met haar zou ik eerder omschrijven als lekker vrijen, niet als neuken. Gebeurd allemaal zo lief en zacht. Met enkele uitschieters die tot mijn hoogtepunt geleid hebben. Kussen heb ik niet geprobeerd, recenties op het andere forum in gedachte. Liever niet kussen dan tongtipjes met tegenzin. Hoewel ik heel erg graag tongzoen. Dat was dan voor mij 6 van de 5 sterretjes waard geweest.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna een paar maanden voor corona bezocht. Had een afspraak met haar gemaakt voor een half uur, maar wegens drukte op de baan kwam ik 10 minuten te laat. Eens aangekomen vertelde de dame des huizes dat een hakf uur niet mogelijk was, wegens te weinig kamers.

Aangezien ik Anna enkel vanop foto had gezien, gevraagd om een voorstelronde met de andere dames. Van de andere dames zat er niet echt iets bij, maar toen Anna zich kwam voorstellen kreeg ik zoveel zin. Dan toch maar gekozen voor een vluggertje van een kwartier, wat veel te weinig is met deze beauty.

Op een kwartier natuurlijk niet veel kunnen doen. Enkel 69 en missio. Maar wat was dat goed seg.

Anna is echt prachtig, mooi lief gezichtje, grote natuurlijke borsten en een zoet sappig poesje.
 
Iemand onlangs nog bij Maison d'amour geweest? Is het nog steeds met mondmasker verplicht?
En wie zouden jullie aanraden voor een eerste date daar? Mijn interesse gaat naar Tess, is ze even mooi in het echt als op de foto's?
Groeten Dennis
 
Een week of drie geleden ben ik daar geweest toen een mondmasker niet verplicht was (in de kamer). Tess ken ik niet zo goed maar Anna is een prima meid!
 
Laatst bewerkt:
In juni op een letterlijk hete middag, moet rond de 30 graden geweest zijn, afspraak gemaakt bij Anna. Foto's zagen er veelbelovend uit.
Eens in levende lijve ontmoet was het toch iets minder, zware wenkbrauwen zijn niet echt mijn ding en ze heeft grote borsten, maar ze hangen wel wat door, zeker niet zo stevig. Verder wel een heel vriendelijke dame, dus als je op zoek bent naar een GFE zit je hier wel goed. Miscchien wel niet de beste dag gekozen met de hitte, maar airco leken ze niet te hebben. Ze deed haar haar met een elastiekje in een paardenstaart, wat voor mij niet echt sexy was. Pijpen was ok, maar zeker niet bijzonder. Kan zijn dat ik gewoon een verkeerde dag gekozen had, want tijdens de sex liep het zweet van me af van de hitte.

Voor mij in ieder geval geen herhalingsgevaar.
Tess was toen met vakantie , dus helaas heb ik niet kunnen zien hoe zij eruit zag.

Pijpen: 3 ster(ren)
Intiem: 3 ster(ren)
zoenen: 3 ster(ren)
Extra's: Beffen, Pijpen zonder condoom
Gesproken taal: Engels
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: Oost-Europees
Leeftijd: 25
Duur van bezoek:45 minuten
Totale kosten (in euro): €120
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze zomer voor de eerste keer bij Anna geweest. Het was al jaren geleden dat ik nog sex had gehad. Omdat ik problemen heb met het krijgen van erecties, en vreesde dat het niet zou lukken, had ik beslist om voor de eerste keer een erectiepil in te nemen. Ik was niet zeker of het echt wel zou helpen. Dan komt Anna binnen met de hartverwarmende glimlach die ik ook op de foto's had gezien. Ik legde haar mijn probleem uit en merkte dat ik daarvoor in goede handen was. Ik weet niet hoe, maar de klik was er meteen.

Daarna heeft ze mij gewassen en is eerst begonnen met een massage om me te tijd te geven om in vorm te komen. Wonder boven wonder lukte dit zeer goed, de pil werkte dus tot mijn verbazing wel degelijk. Toen ze voelde dat mijn penis stijf genoeg was zei ze dat ik me moest omdraaien en begon ze me te pijpen. Dit op een zeer intense manier zoals ik het nog nooit had meegemaakt. Ze bood me ook spontaan haar poesje aan om te beffen. Het was gewoon een zalig om er aan te likken. Ze heeft het lekkerste en fijnste poesje ooit en genoot er zelf ook duidelijk van.

Omdat ik niet wist hoe lang ik het zou volhouden dan maar snel gevraagd dat ze on top zou komen. Dan begon ze me als een volleerde amazone te bereiden. Het ene moment hard op en neer, daarna weer wat zachter. Tot mijn eigen verbazing kon ik het langer volhouden dan gedacht, maar na enige tijd was de drang te groot en begon ik hard mee te stoten. Uiteindelijk het beste orgasme gekregen dat ik ooit gehad heb.

Hierna was er nog genoeg tijd over om elkaar beter te leren kennen. Taal was geen probleem, dus hebben we nog over heel wat zaken kunnen praten.

Ben sindsdien al verschillende keren bij haar langs geweest. Ze zal misschien wel niet onmiddellijk de leiding nemen maar vraagt zeer duidelijk wat je wil. Dat heb ik ook liever zo. Ben zelf ook niet iemand die zo zeker is van zijn stuk dat ik meteen tot de actie over ga en alles in de hand neem. Geef duidelijk aan wat je wil, respecteer het feit dat er zaken zijn die ze niet doet en dus ook niet in haar profiel staan, zoals CIM.

Na enkele bezoeken toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en ben ze voor de eerste keer beginnen beffen met de bedoeling ze tot een orgasme te brengen. Dat is een van de zaligste momenten dat je kan meemaken. Ze geniet er zeer rustig, maar met volle teugen, van en zodra haar buik begint te kronkelen komt ze op de meest schattige manier klaar. Niet het fake gekreun zoals ik lees dat sommige andere dames durven doen. Is er eens een dag dat het niet lukt voor haar dan zegt ze dat ook eerlijk. Het is ook geen robot hé.

De volgende keren nog enkele nieuwe standjes bij haar geprobeerd. Zijdelings vond ze volgens mij zelf ook wel fijn. Wanneer je haar in missio neukt geniet ze ervan om lekker op je billen te kletsen. Ze kan lekker speels zijn. Tongzoenen is met COVID niet toegelaten door het huis, wat ik begrijp. Hoop dat het er later ooit van komt, indien niet ook alle begrip. Ben ook niet de jongst of de mooiste.

Maar wat ik zeer aan haar waardeer is dat ze bewust is van mijn probleem en me daarbij helpt. Geen pil nemen en iemand die je dan wil 'coachen' om te proberen dit te verhelpen waardeer ik enorm. Een leuke babbel met haar is geen probleem. Naarmate je ze beter leert kennen komt ze losser en losser en delen we ook al wat meer zaken met elkaar. Ik weet dat er velen zijn die enkel voor de daad naar een DVP gaan, maar een goede verstandhouding en een goed gesprek nadien zijn voor mij ook belangrijk.

Wat ik ook waardeer aan haar is dat ze steeds zichzelf blijft. Ze ziet er goed uit maar gaat zich niet schminken tot en met om een andere look te creëren. What you see is what you get.
Haar borsten zijn ook zalig en gelukkig nog helemaal naturel. Haar huid is lekker zacht en ze heeft een prachtig lichaam. Maar haar glimlach laat me altijd smelten. Zoals reeds eerder al over haar gezegd is op dit forum: ze is het schattige meisje waar je graag verliefd op had willen worden. Kortom een topdame om naar toe te gaan. Behandel haar met respect en je krijgt er heel veel voor terug.

Hoop dat ze nog lang blijft en er nog veel plezier aan kan beleven.
 
Vorige week dit meisje ook eens bezocht, eindelijk, want het lijkt wel dat haar agenda redelijk goed gevuld is.
Zou haar toch ook omschrijven als het "girl next door" type. Heel naturel, weinig opsmuk, lieve uitstraling. Fysiek vind ik haar natuurlijke borsten haar sterkste troef.
Spijtig genoeg bleek ze verkouden te zijn die dag, dus tot kussen (laat staan tongkussen) is het niet gekomen.
Het orale werk (PZC, geen CIM mogelijk) deed ze meer dan behoorlijk . Een eerste ontmoeting is altijd wat zoeken en aftasten maar ze hield zeker rekening met mijn wensen en had zo bv. veel aandacht voor mijn tepels met vingers en mond.
Niet geneukt op mijn verzoek.
Lief meisje bovendien en de tijd werd correct gerespecteerd (half uur), achteraf nog babbeltje ...
Al bij al was het een positieve ervaring, kans op herhaling, maar dan wel mét (tong)kussen liefst
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week dit meisje ook eens bezocht, eindelijk, want het lijkt wel dat haar agenda redelijk goed gevuld is.
Zou haar toch ook omschrijven als het "girl next door" type. Heel naturel, weinig opsmuk, lieve uitstraling. Fysiek vind ik haar natuurlijke borsten haar sterkste troef.
Spijtig genoeg bleek ze verkouden te zijn die dag, dus tot kussen (laat staan tongkussen) is het niet gekomen.
Het orale werk (PZC, geen CIM mogelijk) deed ze meer dan behoorlijk . Een eerste ontmoeting is altijd wat zoeken en aftasten maar ze hield zeker rekening met mijn wensen en had zo bv. veel aandacht voor mijn tepels met vingers en mond.
Niet geneukt op mijn verzoek.
Lief meisje bovendien en de tijd werd correct gerespecteerd (half uur), achteraf nog babbeltje ...
Al bij al was het een positieve ervaring, kans op herhaling, maar dan wel mét (tong)kussen liefst
Bezoek haar al jaren. Schreef veel recensies op het gekende teloor gegane forum…
Tongzoen zal je bij Anna niet krijgen. Zoentjes des te meer.
Voor de rest supergriet from next door!
 
Niet tongzoenen, doch haar volste recht uiteraard, is Anna's enige minpuntje. Echt een zalig meisje. Kan mij klaar rijden in minder dan 7.3 seconden. Ik moet elke keer zeggen om het traag te beginnen 😁😁
 
Vorige week dit meisje ook eens bezocht, eindelijk, want het lijkt wel dat haar agenda redelijk goed gevuld is.
Zou haar toch ook omschrijven als het "girl next door" type. Heel naturel, weinig opsmuk, lieve uitstraling. Fysiek vind ik haar natuurlijke borsten haar sterkste troef.
Spijtig genoeg bleek ze verkouden te zijn die dag, dus tot kussen (laat staan tongkussen) is het niet gekomen.
Het orale werk (PZC, geen CIM mogelijk) deed ze meer dan behoorlijk . Een eerste ontmoeting is altijd wat zoeken en aftasten maar ze hield zeker rekening met mijn wensen en had zo bv. veel aandacht voor mijn tepels met vingers en mond.
Niet geneukt op mijn verzoek.
Lief meisje bovendien en de tijd werd correct gerespecteerd (half uur), achteraf nog babbeltje ...
Al bij al was het een positieve ervaring, kans op herhaling, maar dan wel mét (tong)kussen liefst
Spijtig genoeg is Anna al sinds 15 april met vakantie vertrokken en staat ze nog altijd niet terug op de agenda. Ze wist ook nog niet voor hoe lang ze zou wegblijven. Hoop alleen maar dat ze binnenkort snel terug zal zijn.

Kan alleen maar bevestigen dat Anna niet zal tongzoenen, hoe graag menig van ons het wel zouden willen. Dat moet je dan alleen maar respecteren. Ze heeft zelfs zonder te tongzoenen genoeg te bieden om je een warm gevoel te geven. Het stond vroeger wel in haar profiel maar niet meer in haar huidig profiel, als je even de tijd zou nemen om dit te bekijken. Tijdens COVID was kussen trouwens helemaal verboden en zal er misschien ook iets mee te maken hebben.

Haar er naar vragen zal dus niets opleveren vrees ik. Spijtig genoeg zijn er dus vroeger misschien geluksvogels geweest waarbij ze het wel heeft gedaan. Maar ik weet van Anna zelf dat ze het niet leuk vindt als je dit dan toch in dit forum zou vermelden mocht ze zelf beslissen om het te doen. Zo schep je bij iedereen verwachtingen die ze niet zal kunnen waarmaken. Behandel haar met respect en je krijgt er heel veel voor in de plaats. Bij haar zijn gaat niet alleen om de sex, het is gewoon een ervaring die je nergens anders kan vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Spijtig genoeg is Anna al sinds 15 april met vakantie vertrokken en staat ze nog altijd niet terug op de agenda. Ze wist ook nog niet voor hoe lang ze zou wegblijven. Hoop alleen maar dat ze binnenkort snel terug zal zijn.

Kan alleen maar bevestigen dat Anna niet zal tongzoenen, hoe graag menig van ons het wel zouden willen. Dat moet je dan alleen maar respecteren. Ze heeft zelfs zonder te tongzoenen genoeg te bieden om je een warm gevoel te geven. Het stond vroeger wel in haar profiel maar niet meer in haar huidig profiel, als je even de tijd zou nemen om dit te bekijken. Tijdens COVID was kussen trouwens helemaal verboden en zal er misschien ook iets mee te maken hebben.

Haar er naar vragen zal dus niets opleveren vrees ik. Spijtig genoeg zijn er dus vroeger misschien geluksvogels geweest waarbij ze het wel heeft gedaan. Maar ik weet van Anna zelf dat ze het niet leuk vindt als je dit dan toch in dit forum zou vermelden mocht ze zelf beslissen om het te doen. Zo schep je bij iedereen verwachtingen die ze niet zal kunnen waarmaken. Behandel haar met respect en je krijgt er heel veel voor in de plaats. Bij haar zijn gaat niet alleen om de sex, het is gewoon een ervaring die je nergens anders kan vinden.
Gisteren heb ik " even de tijd genomen" om naar Maison d' amour te bellen.
Er zijn daar, naast Anna, ook nog andere dames die me interesseren trouwens.
Volgens de telefoniste zou Anna de tweede week van juni terugkomen (y)
Niet tongzoenen is haar volste recht en moet inderdaad gerespecteerd worden.
Ik had alleen de brute pech bij onze eerste ontmoeting dat ze toch wel zwaar verkouden was en toen zelfs gewoon kussen, ook voor mij, niet meer aan de orde was.
Voor de rest niks dan positiefs over dit meisje, hopelijk komt ze binnen een paar weken terug ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Anna is gewoon een superlieve dame! Ze heeft een prachtig slank lichaam met een mooie naturelle D cup en een heel lief gezicht. Een echte GFE.
Ook al is ze niet erge spraakzaam stelt ze jou al vlug op je gemak.
Ook al moet ik er heel wat km voor rijden kom ik regelmatig terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan