Recensie Anna, Massagesalon Peppers, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ZwolleZuid1993

Newbie
Forumpionier
10
30/06/21
19
1
Anna is een dame van een jaar of 30 en waarbij ik al minimaal 8 jaar maandelijks kom.
Ze is 1,65 lang, heeft een dubbel D cup, (fake borsten) en is ontzettend lief, ze heeft een Thaise oorsprong, net zoals alle dames in dit huis.

De massages zijn verrukkelijk, en het hoogte punt des te meer. Dus als je in de buurt bent van Zwolle dan is dit een uitstekend alternatief voor de normale prostitutie.
Het tarief is 60 euro voor een halfuurtje plezier, met handmatig hoogtepunt.
 
Oh leuk ik rij dat langs vandaag een wijde eens proberen. Weet jij ook wie de kleinste daar is van het stel, ook de kleinste borsten... Op de website staat alleen maar een lijstje met namen.
Groet, Mark
 
Nou ik ben er geweest, wat een drama, ik ben zo weer naar buiten gegaan. Onderhandelingen gingen zeer stroef en een uur tantra massage mocht ik niet nemen. Daarnaast drie dames van over de 45 die niet echt veel zin hadden.
 
De website klopt van geen kant. Is al jaren niet bijgewerkt. Dames zijn niet de jongsten meer. Voor 150 euro krijg je een uur massage en intiem, maar misschien inmiddels al wel meer, ik ben er sinds corona niet meer geweest. Ga nu naar het zwols pleziertje. Is nog geen 100 mtr verder.
 
ik ben daar ooit eens geweest bij Fenna/Femke volgens mij, 1.80 lang lang en tegen/begin 40 was erg prettig maar zit daar niet meer maar zou haar wel weer willen vinden, dus als jullie tips hebben. Heeft volgens mij ook nog bij jaime la vie in zwolle gewerkt.
 
ik ben daar ooit eens geweest bij Fenna/Femke volgens mij, 1.80 lang lang en tegen/begin 40 was erg prettig maar zit daar niet meer maar zou haar wel weer willen vinden, dus als jullie tips hebben. Heeft volgens mij ook nog bij jaime la vie in zwolle gewerkt.
Ik weet wie je bedoelt. Erg slanke dame. Ik heb voor het laatst contact met haar gehad toen ze in Leeuwarden actief was. Na een tijdje reageerde ze niet meer op berichten en ik denk dat ze in 2020 gestopt is. Mocht ze toch nog actief zijn, dan hoor ik het ook graag.
 
Anna is een dame van een jaar of 30 en waarbij ik al minimaal 8 jaar maandelijks kom.
Ze is 1,65 lang, heeft een dubbel D cup, (fake borsten) en is ontzettend lief, ze heeft een Thaise oorsprong, net zoals alle dames in dit huis.

De massages zijn verrukkelijk, en het hoogte punt des te meer. Dus als je in de buurt bent van Zwolle dan is dit een uitstekend alternatief voor de normale prostitutie.
Het tarief is 60 euro voor een halfuurtje plezier, met handmatig hoogtepunt.
Het klopt niet Anna is bijna 50
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan