• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Anna (Pol), Duisburg, Vulkanstrasse, Eros 26, k113 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
241
05/06/25
470
21
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Zoals altijd wat keuzestress, diverse leuke dames, zeker ook qua petit voorkomen. De vrolijke Anna viel op, een spontane dame van 21 jaar, ze is sinds 2 maanden in Duisburg werkzaam. Ze begon over een threesome met haar buurvrouw, maar die was voor mij wat minder aantrekkelijk.

Anna ziet er leuk uit, petit, lang blond haar (normaal val ik voor donker), maar ze is enthousiast en doet haar best alhoewel het ook weer niet zo bijzonder was.

Ze zou me lekker pijpen, en ze kreeg hem aardig hard, maar verder was het niet uitzonderlijk. Toen ging ze boven op me zitten. Ik hield haar kleine kont en kleine borsten vast terwijl zij lekker op en neer bewoog waarbij haar lange haar over mij heen schoof.

Ze heeft denk ik nog lichte fillers, haar lippen waren wat opgeblazen, maar niet irritant, het had wel iets aantrekkelijks. Terwijl zij mij bereed en probeerde mij te laten klaarkomen, zei ik tegen haar dat ik haar wilde kussen en daar ook wel extra voor wilde betalen. Ze had eerder aangegeven dat ze een sugardaddy zocht, maar hier wilde ze toch niet op in gaan.

Toen ik uiteindelijk kwam en langzaam onder luid zuchten een flinke lading in het condoom kwakte vroeg zij bezorgd of het wel ging met mij. Ze zei dat het voor "oudere" mannen wel eens te veel was. Nou ja, zij schatte mij nog 13 jaar jonger in dan mijn werkelijke leeftijd, ik zou dus inderdaad haar sugardaddy kunnen zijn.

Maar het was leuk voor een keer, volgende keer waarschijnlijk toch weer een andere dame.

Terug
Bovenaan Onderaan