Recensie Anna (Pol), Duisburg, Vulkanstraße 27 k2

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Gisteravond heb ik deze mooie schone Poolse dame bezocht.
Eigenlijk is zij helemaal niet mijn type. Want zeer slank en kleine A cups. Eigenlijk val ik meer op dames met een wat vrouwelijker postuur.
Helaas is de spoeling op de Vulkaan momenteel nog wat dun gezaaid. Vooral in het begin van de week. Maar de weekeindes mijd ik momenteel vanwege de grote drukte. Je hebt dan echt heel veel wandelaars die met elkaar staan te azen op, nog steeds, een relatief klein aantal dames. Nadeel is dan ook dat je meestal snel wordt afgewerkt want de volgende klant staat immers al voor de deur te wachten. Op rustige dagen nemen de dames wat meer de tijd is mijn ervaring.
Helaas is de keuze qua dames op de Vulkaan nog steeds niet reuze. Heel veel dames die nu nog in het buitenland zitten twijfelen om naar Duitsland te reizen. Ze vrezen ervoor dat de boel binnenkort sowieso weer sluit. Het zal je als dame maar overkomen. Heb je net een ticket geboekt om naar Duitsland te reizen en aldaar een contract getekend voor de huur van een woning, sluit de Duitse regering de boel weer en sta je daar zonder werk terwijl je net forse kosten hebt gemaakt. Veel dames hebben nog de periode augustus/september vorig jaar in gedachten.
Maar terug naar Anna. Er werken daar trouwens 2 Anna's naast elkaar. Dus wel oppassen dat je de goede kiest. De dame die ik bezocht spelt haar naam met 2 N's, de dame ernaast met 1 N. Trouwens die Ana in kamer 1 heb ik niet getest dus kan best zijn dat ook zij een uitstekende service biedt. Ze kwam in ieder geval wel erg spontaan over en ik had er een goed gevoel bij.
Wat in ieder geval wel zeker is dat Poolse Anna in kamer 2 een meer dan uitstekende service biedt. Lekker geboekt voor 30 euro 20 min. begon ze direct met een zeer goede blowjob. Dat kunnen de Poolse dames toch wel goed hoor! Rest van de service ook meer dan uitstekend. Die Poolse dames staan er toch wel om bekend dat ze hun werk zeer serieus nemen en zetten zich uitstekend in om het je als klant naar je zin te maken. Hoewel ik zoals gezegd meer val op dames met wat "rondere" vormen werd ik toch ook wel weer behoorlijk opgewonden van Anna's mooie slanke lichaam. Af en toe wat afwisseling is nooit verkeerd laten we maar zeggen. Daarbij, Poolse dames tref je in dit vak niet meer zo vaak aan. Vroeger zag je erg veel Poolse dames in dit vak en in die tijd ook altijd uitstekende ervaringen gehad met Poolse dames.
Verder vond ik Anna een hele leuke, spontane en spraakzame dame. Ze geeft je echt een vertrouwd gevoel waardoor je zelf ook relaxt wordt. Dat is goed, vooral als je er net een drukke en stressvolle werkdag erop hebt zitten.
Kortom: leuke dame die er goed uit ziet en meer dan uitstekende service voor een schappelijk prijsje.
Herhalingsgevaar: 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan