WHEM Anna, Rhenen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie hier nu 3x 'Ik ben ook wel benieuwd'. Zullen we afspreken dat we hier op WHEM alleen reageren als we ervaringen hebben? Of als we aanwijzingen zien dat het niet pluis is en onze medewandelaar daarvoor willen waarschuwen? (OK, ik reageer nu ook niet ontopic)
 
Ik zie hier nu 3x 'Ik ben ook wel benieuwd'. Zullen we afspreken dat we hier op WHEM alleen reageren als we ervaringen hebben? Of als we aanwijzingen zien dat het niet pluis is en onze medewandelaar daarvoor willen waarschuwen? (OK, ik reageer nu ook niet ontopic)
Ik zou niet weten waarom we dit zouden afspreken? Blijkbaar is er veel interesse maar blijkt het voor iedereen lastig om uit te vinden of er ervaringen met haar zijn, en of die prettig en betrouwbaar zijn (of juist niet).
Ter info: ik heb haar gemaild (want geen telnr op sj) en daarop snel een reactie gekregen met het verzoek om een foto te sturen. Dat heb ik gedaan (zonder herkenbaar gezicht) en daarna niets meer gehoord. Nog 3 mailtjes nagestuurd maar het blijft erg stil aan haar kant. Dus mijn enige ervaring met haar is dat het lastig is om contact te krijgen.
 
Heb onlangs ook contact gehad, ze vraagt direct via de mail om een foto, deze gegeven daarna geen reactie meer. ondanks dat ze eerst aangaf dezelfde avond nog te kunnen.
 
voor enkele jaren terug had ze bij haar advertentie ook haar telefoon nummer
er bij staan en opgeslagen op mijn mobiel dus van de week enkele malen geapt
kreeg van haar bericht terug of ze me ook video bellen mocht ? enkele minuten laten ging die over daarna even praatje gemaakt ze praat goed nederlands
na dit praatje nog effe gezwaaid naar elkander en daarna verbinding verbroken
vanwege lichte twijfel hoe ze op bed echt zal zijn ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan