Recensie Anna (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 12/3 (nacht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bere snot 69

Newbie
Forumpionier
23
26/07/21
12
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anna is een vlotte mooie meid. Had haar al een paar keer gespot voor de Corona. Nu ze uiteindelijk terug is wel voor een korte periode wou ik niet meer wachten. Anna liet net een klant buiten en dit via nr3 normaal staat ze op nr1 van het pand. Nu liet ze me binnen waar normaal Nicky staat. De lift in en naar boven. Beiden een wasje vooraf en een praatje. Dan het bed op en starten maar. De blowjob was goed met variatie ze ging er snel vandoor moet ik zeggen :) Dan kon het echte werk beginnen. Gekozen voor doggy kan je nog genieten van haar mooie kontje. Soms het handje ertussen om te voelen om het rubber er nog zit dat wel maar stoort mij eigenlijk niet. Als je voor normale ….. gaat is Anna een goede keuze. Rustig,vriendelijk en kijkt niet op de klok. Ga haar zeker nog bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
daarnet dit vrolijke meisje met mooie guitige lach eens bezocht ! anna is een 33jarige bulgaarse schoonheid met als ze lacht 2 kuiltjes in haar wangen !
kwas haar een paar keer gepasseerd en blijft steeds even vriendelijk , dan toch maar naar binnen en de lift in naar het eerste verdiep naar de kamer met jacuzzi , daar aangekomen de 50euro overhandigd en ons van de overtollige kleren ontdaan , een wasje en daarna op het bed beland , ze begon met zachte kusjes over buik en tepels tot mijn leuter op volle sterkte was ! zonder haast deed ze de cd erover waarna ze lekker begon te pijpen en ondertussen beroerde ze mijn ballen met haar warme hand , hoe zalig is dit !! ik kon en mocht haar overal strelen wat ze precies wel lekker vond , op een gegeven moment haar laten stoppen en on top laten komen om mij zo te berijden , nadien nog gewisseld naar missionaris waarbij ik het in die positie afmaakte ! nog een wasje achteraf en een lading kussjes voor we de lift betraden , waarop ik plechtig beloofde haar kortelings terug te bezoeken
 
Vannacht deze lieve meid opnieuw bezocht !
Bij het praatje achteraf vertelde ze dat ze rond de 15e december terug naar huis vertrekt voor de feestdagen en dat ze rond de 15e januari zou terug zijn in antwerpen
 
Anna deelde mij gisteren mede dat ze werkt tot vrijdag 17/12. Terugkomstdatum ligt nog niet vast.
Na mijn uitspattingen bij Christina ben ik ook nog even langs gegaan bij deze dame die me op een geweldige manier handmatig tot een tweede orgasme heeft gebracht die avond.
Een lieve dame.
 
Een van de beste van t SKW, je zou niet zeggen dat ze 33 is. Tegen mij zegt ze dat ze Albanese is , ik lees hier verder Bulgaarse. Nou verder zeker de omschreven meid , wat een topservice. Met haar doe ik ook doggy wat ik niet met veel meiden maar omdat ze zo mooi naturel lijf is t geweldig. ik was er vanavond nog even , 40 minuten 100 € zeker zo lang binnengeweest. Aanrader!
 
Tegen mij zegt ze dat ze Albanese is , ik lees hier verder Bulgaarse.

met zekerheid een Bulgaarse, maar wat maakt het uit; we gaan nu eenmaal niet bij de dames voor een citytrip naar Oost-Europa.
Leuke meid, ik ben er eens één keer bij geweest en dat was wel ok, maar ze is niet echt mijn ding.
Maar smaken verschillen gelukkig, of we stonden allemaal bij dezelfde in de rij.
 
met zekerheid een Bulgaarse, maar wat maakt het uit; we gaan nu eenmaal niet bij de dames voor een citytrip naar Oost-Europa.
Leuke meid, ik ben er eens één keer bij geweest en dat was wel ok, maar ze is niet echt mijn ding.
Maar smaken verschillen gelukkig, of we stonden allemaal bij dezelfde in de rij.
Klopt dogielover , ik kan al meer genieten van iemand met een goede service en van het Oostblok ! Dan bij wijze van spreken een Belgische met een matige service ! We zijn er tenslotte maar efkes bij en al zeker niet mee getrouwd he !!
 
Dan moet ik haar nog eens bezoeken. Staat hoog op de lijst, maar met de terugkomst van enkele van mijn andere toppers is het mijn tijd en geld verdelen...

Moet lukken voor maart 😉😉
Kheb soms ook dat probleem dat er meerdere favoriete dames aanwezig zijn en dat het toch steeds moeilijk kiezen is welke te bezoeken ! Maar zondagavond waren er niet echt veel dames aanwezig mede ook door het slechte weer !
 
Anna nog eens bezocht vandaag. Had afspraak gemaakt maar kreeg even voordien berichtje dat ze 5 minuten later was. Geen probleem, ze heeft er zich wel 5 keer voor geexcuseerd, altijd vriendelijk en beleefd deze dame. Had deze keer betaald voor dubbele tijd, helaas al na vijftien minuten klaar ... ligt natuurlijk aan mezelf maar had toch gehoopt dat ze me nog twintig minuten langer liet blijven. Niet dus. Blijft echter een heel vriendelijke en lieve meid, met een zekere klasse. Werkt vanaf vrijdag helaas pas vanaf 20.00u. Wordt dus wel lastig voor deze dagwandelaar.
 
Vorige vrijdagavond heb ik haar ook nog eens bezocht , khad nochtans in gedachten om een andere meid nog eens met een bezoekje te vereren ! Toen ik passeerde en zag dat ze present was zijn de plannen toch gewijzigd in haar voordeel ! Khad het gewone standaard tarief van 50 euro betaald waarna ze begon met haar zachte kusjes op buik en borst , na een tijdje werd de janus in een verpakkingsje getooid en begon ze zalig te pijpen ! Opeens gooide ze haar benen in mijn nek en kwam ze met haar poesje recht voor mijn mond zitten in 69 houding , da's de eerste keer dat ze dat deed bij mij, toen is het redelijk snel gegaan en zalig klaargekomen zonder dat mijn lul haar poesje heeft gezien , khad haar graag nog wat gepenetreerd maar zover zijn we helaas niet gekomen !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige nacht deze dame bezocht, en zeker geen spijt van gehad!
Ze stond al tekens te doen om binnen te komen met haar brede glimlach,
nog eens een rondje doen en toch eens haar naam vragen aan het raam en binnen geweest, eerst
effe de lift nemen, betaald en we ontkleden ons en namen een wasje en konden ons plaatsnemen op bed.
Ze nam er echt haar tijd voor, we betasten elkaar en ze begon mijn borst en buik te zoenen, ze kwam over mij hangen en kon
haar tepels eens in de mond nemen en toen zei ze ik zal je pijpen maar ik zal het rustig aan doen hé.
Ge moet maar laten weten wanneer ik moet stoppen, en na een paar minuten verhoogde ze het tempo en liet haar na een tijdje ophouden voor
ik mijn kruit verschoot.
Ze vroeg welke positie ik wilde en liet ze dan nog eens wisselen, ze plaatste geen handje maar ze trok mij nog dichter naar haar toe en een stevig orgasme
volgde. Ze vroeg of ik ervan genoot en zei dat ze geweldig was, nog een rustig praatje achteraf, tegen mij zei ze ook dat ze Albanees is maar dat maakt eigenlijk niet uit! Ze zou 34 jaar zijn, al zou ik ze toch jonger schatten.
Ze is niet alle dagen aanwezig, het hangt een beetje af hoe vermoeid ze is.
Ze zou nog 14 dagen aanwezig zijn en daarna gaat ze zeker een maand op verlof.
Ik zei dat ik hoop haar zeker nog terug te zien.
Nog een stevige knuffel en 3 zoenen en ik ging zeker voldaan naar buiten.
Deze enthousiaste, vriendelijke dame is zeker een aanrader, voor mij is het herhalingsgevaar bijzonder groot!
 
Vorige nacht deze dame bezocht, en zeker geen spijt van gehad!
Ze stond al tekens te doen om binnen te komen met haar brede glimlach,
nog eens een rondje doen en toch eens haar naam vragen aan het raam en binnen geweest, eerst
effe de lift nemen, betaald en we ontkleden ons en namen een wasje en konden ons plaatsnemen op bed.
Ze nam er echt haar tijd voor, we betasten elkaar en ze begon mijn borst en buik te zoenen, ze kwam over mij hangen en kon
haar tepels eens in de mond nemen en toen zei ze ik zal je pijpen maar ik zal het rustig aan doen hé.
Ge moet maar laten weten wanneer ik moet stoppen, en na een paar minuten verhoogde ze het tempo en liet haar na een tijdje ophouden voor
ik mijn kruit verschoot.
Ze vroeg welke positie ik wilde en liet ze dan nog eens wisselen, ze plaatste geen handje maar ze trok mij nog dichter naar haar toe en een stevig orgasme
volgde. Ze vroeg of ik ervan genoot en zei dat ze geweldig was, nog een rustig praatje achteraf, tegen mij zei ze ook dat ze Albanees is maar dat maakt eigenlijk niet uit! Ze zou 34 jaar zijn, al zou ik ze toch jonger schatten.
Ze is niet alle dagen aanwezig, het hangt een beetje af hoe vermoeid ze is.
Ze zou nog 14 dagen aanwezig zijn en daarna gaat ze zeker een maand op verlof.
Ik zei dat ik hoop haar zeker nog terug te zien.
Nog een stevige knuffel en 3 zoenen en ik ging zeker voldaan naar buiten.
Deze enthousiaste, vriendelijke dame is zeker een aanrader, voor mij is het herhalingsgevaar bijzonder groot!
Tis een zalige dame , al verschillende keren bezocht en nooit van een kale reis thuisgekomen
 
Deze avond nog eens een bezoekje gebracht aan Anna. Zeldzame klasse in de avondshift, zeker voor wie het zachte en normale zoekt. Altijd de afspraak nakomen, vriendelijk en kent haar vak. Met de jaren is ook haar Engels verbeterd, en dus een leuke social time. Kijkt nooit naar de klok, en gaat met mij altijd over de tijd. Geen wonder dat Anna een schare trouwe fans heeft. Graag ben ik voorzitter van de fanclub.
 
Deze avond nog eens een bezoekje gebracht aan Anna. Zeldzame klasse in de avondshift, zeker voor wie het zachte en normale zoekt. Altijd de afspraak nakomen, vriendelijk en kent haar vak. Met de jaren is ook haar Engels verbeterd, en dus een leuke social time. Kijkt nooit naar de klok, en gaat met mij altijd over de tijd. Geen wonder dat Anna een schare trouwe fans heeft. Graag ben ik voorzitter van de fanclub.
Ik stel me kandidaat voor penningmeester -:):LOL:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan