Recensie Anna, Salon Privé, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
150
04/02/23
119
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://salonprive.nl/dames/anna/
Totale kosten (in euro)
140 (exl. extra's)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik Anna bezocht bij Salon Privé in Amsterdam. Eerlijk gezegd was ik benieuwd naar Eda, maar die was volgens mij bezig (ja, ik had moeten reserveren) maar Anna was daar en ik vond haar direct mooi en met een open houding. Dus ja, waarom niet? Ook moet ik zeggen dat ik de sfeer daar heel fijn vond. Supervriendelijke en gezellige gastvrouw. Dat is misschien niet het allerbelangrijkste, maar toch. Ik vind het wel leuk als je je een beetje welkom voelt.

Het enige wat een beetje jammer is. Ze spreekt alleen Spaans en best gebrekkig Engels. Dat vond ik wel een beetje jammer want een beetje communicatie maakt voor mij de gehele ervaring beter.


Pijpen zonder condoom deed ze heerlijk en al redelijk snel deed ze een condoom en begon te rijden. Heerlijk die borsten in mijn gezicht. Daarna ging ze verder met pijpen en deed dat heerlijk deep throat terwijl ze mij heerlijk aankeek. Vervolgens heerlijk gezoend terwijl ze me aftrok. Ik kon het niet meer inhouden dus dat was het. Maar het was wel heel goed. Ze zoende echt intens en het was echt superfijn. Dat is toch wel echt een groot pluspunt. Dat maakt voor mij de hele beleving een stuk intenser, maar dat betekent soms ook dat ik wat sneller kom. Zeker de eerste keer bij zo'n prachtige vrouw.

Daarna heeft zij mij nog een heerlijke massage gegegeven en toen hebben we het toch nog best gezellig gehad ondanks de taalbarrière.

Ik vermoed zomaar dat ik hier nog eens terugkom.
 
Laatst bewerkt:
Hoe was haar lichaam?
Ze is best mooi. Goed figuur met mooie kont. Haar borsten zijn wel nep. Redelijk mooi, maar behoorlijk hard.

Ik ben later nog een tweede keer geweest en die ervaring was wel wat minder. Ze bleef volhouden dat ik al was klaargekomen terwijl dat niet zo was. Ze was wat minder aanwezig ook vond ik. Dat kan ook een momentopname zijn geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan