Recensie Anna (Slo), Den Haag, Hunsestraat 37b2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zilverhavik

Wandelaar
30
05/07/23
23
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Zoals al gevraagd in Algemeen was ik er vroeg, en toen was er inderdaad geen dame te zien. Even doorgelopen naar Doubletstraat, je moet wat met je tijd, daar wel een 20-tal dames maar wel allemaal zeer matige looks. Dus maar weer teruggelopen.

In de Hunse stond boven een dame met een raam open wat te kijken naar alle manvolk. Ik riep eens wat, ze lachte terug en vond dat ik even boven moest komen praten. Zo gezegd, zo gedaan en na wat intern overleg (ik kende haar niet) bij Anna naar binnen. In eerste instantie 100 afgesproken voor alles MC - maar daar kwam gaandeweg verandering in...

Eerst knuffelen, zoenen en opwarmen. En zoenen kan ze lekker. Met haar borsten spelen, en lekker vingeren. Ze laat het lekker toe, en zoals ze zelf zei achteraf, bij de een wel en de ander niet. Op een moment werd ik op mijn rug gedirigeerd en kwam ze boven me staan. Slipje ging omlaag, en ze stond een partij lekker te draaien met die billen en perzik (zoals ze em zelf noemt).

Lang verhaal kort, haar gebeft terwijl ze me pijpte (MC). Op een moment was ze aan het trekken, condoom vloeg eraf. en ze vroeg en nu... ik zei doorpijpen...
Daarna deepthoat verder, zij komt klaar en squirt me lekker onder (bij thuiskomst even douchen) en pijpt verder. Even kort geneukt (MC) maar ik wild terug naar pijpen. Op laatste moment mijn pik uit haar keer gehaald en de lading over haar fraaie borsten gespoten.

Topwijf. Werkt niet veel zegt ze - maar als ze werk zou ik zomaar nog eens kunnen binnenstappen...

Z.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
53.472
Leden
44.289
Nieuwste lid
kraptakes
Terug
Bovenaan Onderaan