Recensie Anne-Sofie, Amersfoort Privé, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Greg

Stamgast
354
24/04/22
565
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verbazingwekkend (tenzij ik eroverheen heb gelezen) is hier nog geen recensie van deze prachtige lieve dame. Ik had meteen een uitstekende klik met haar (en andersom) wat het uurtje een gezellig uur maakte met het nodige aan gepraat (wat ook prettig is). We liepen al snel tegen het einde van het uur aan.

Een mooie vrouw waar een ieder, die haar netjes behandeld, een fijne tijd mee heeft. Voor mij zeker de moeite om naar terug te keren.
 
Dus niet Amersfoort Prive, maar House of dreams of LaCloche
Niet dus. Ze schijnt haar aanwezigheid nu te verdelen tussen Amersfoort Privé, Utrecht Privé en La Cloche. Alleen laat ze zich bij de eerste 2 AnnE Sofie noemen en bij de laatste AnnA Sophie. Of dat opzettelijk is of slecht gekopieerd weet ik niet. En bij AP en UP staan nu ook foto's van haar. ik neem niet aan dat Anne S het zusje is van Anna S.
 
In iedergeval bij Amersfoort Privé. Utrecht weet ik niet zeker. Vorige week probeerde ik haar via Utrecht te boeken, maar dat was dag op dag niet mogelijk.
 
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/anne-fleur
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze zit inmiddels inderdaad bij Amersfoort Privé en niet meer bij La Cloche of House of Dreams. Bij Utrecht Privé staat ze ook op de site.

Helaas was mijn ervaring met Anna Sofie / Anne Fleur of hoe ze zichzelf op dit moment ook noemt, niet zo positief. Nieuwsgierig door de jubel verhalen op Citygirl (ja, ik had beter moeten weten, daar kun je gratis seks winnen door fantastische super recensies te schrijven) had ik een afspraak gemaakt en ter plaatse ingestemd met het all-in pretpakket.

Daarna begon ze alles in het werk te stellen om toch vooral niets te hoeven doen. De ene smoes na de andere kwam voorbij. Ze had geen wisselgeld dus moest even wisselen. Ze was haar handtas vergeten. Ze moest nog even naar het toilet. Steeds weer van de kamer weg en later weer terug komen. Ondertussen tikte de klok gestaag door en ik begon me af te vragen wat er mis was, ben ik echt zo afstotelijk, stink ik?

Ik probeerde wat meer op actie aan te sturen (daar kom je ten slotte voor) zonder ongeduldig te lijken, hoewel ik dat zo langzamerhand wel begon te worden. Maar ze wist weer een nieuw blik smoezen open te trekken, ze moest nog even wat aan haar haar doen, ze wilde nog even roken, er moest hoognodig aan een valse wimper gefrunnikt worden.

Uiteindelijk had ze het voor elkaar en had ze vrijwel de hele tijd volgeluld en verdaan aan onzinnig geklooi. Ik was het zat en ben onverrichter zake vertrokken.

Conclusie: TMM (te mijden meid)
 
Ze zit inmiddels inderdaad bij Amersfoort Privé en niet meer bij La Cloche of House of Dreams. Bij Utrecht Privé staat ze ook op de site.

Helaas was mijn ervaring met Anna Sofie / Anne Fleur of hoe ze zichzelf op dit moment ook noemt, niet zo positief. Nieuwsgierig door de jubel verhalen op Citygirl (ja, ik had beter moeten weten, daar kun je gratis seks winnen door fantastische super recensies te schrijven) had ik een afspraak gemaakt en ter plaatse ingestemd met het all-in pretpakket.

Daarna begon ze alles in het werk te stellen om toch vooral niets te hoeven doen. De ene smoes na de andere kwam voorbij. Ze had geen wisselgeld dus moest even wisselen. Ze was haar handtas vergeten. Ze moest nog even naar het toilet. Steeds weer van de kamer weg en later weer terug komen. Ondertussen tikte de klok gestaag door en ik begon me af te vragen wat er mis was, ben ik echt zo afstotelijk, stink ik?

Ik probeerde wat meer op actie aan te sturen (daar kom je ten slotte voor) zonder ongeduldig te lijken, hoewel ik dat zo langzamerhand wel begon te worden. Maar ze wist weer een nieuw blik smoezen open te trekken, ze moest nog even wat aan haar haar doen, ze wilde nog even roken, er moest hoognodig aan een valse wimper gefrunnikt worden.

Uiteindelijk had ze het voor elkaar en had ze vrijwel de hele tijd volgeluld en verdaan aan onzinnig geklooi. Ik was het zat en ben onverrichter zake vertrokken.

Conclusie: TMM (te mijden meid)
En dus bijna € 200,= over de balk gegooid?!
Ik zou het niet geaccepteerd hebben.
Heb je ter plaatse geen klacht ingediend?
 
Gaat dit wel over dezelfde dame als in de titel? Volgens Kinky en de site van het huis is zij 1m82. Ik hou van langere dames maar niet als ze die lengte bereiken met hoge hakken of leugens.
 
Ze gaf zelf aan dat ze bij House of Dreams en La Cloche gewerkt had, dus ja het gaat over dezelfde dame. Maar de statistieken kloppen hoor, als het daarom gaat - lang, blond, goed figuur en met haar pluspunten heeft ze vooraan gestaan bij de schepping.
 
Vreemd is het wel. Er zijn daar ook dames die maar één dag in de week werken, en die kiezen gewoon zelf hun dag. En over het algemeen waren haar recensies zeer lovend daar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan