WHEM Anna Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met de nieuwe dame Anna .
Moi. ja donderdag bij haar geweest mooie dame met tatoo.s masseert goed en is ondeugend .... Ze doet geen extra.s dus vraag er ook niet naar. Word de massage niet spannender van. In januari komt haar zus ook bij Temptation werken . Dus der zit een duo aan tekomen met 2 zusjes.
 
Ja
piet piet
Speciaal voor jou heb ik me opgeofferd om me als proef persoon op te offeren en ervaring op te doen met Anna,
want wij met meerdere reviews hebben natuurlijk geld zat😂. En jij met je eerste review wil natuurlijk voor een dubbeltje op de 1ste rang zitten doe er je voordeel mee.
grt GW22
 
Moi. ja donderdag bij haar geweest mooie dame met tatoo.s masseert goed en is ondeugend .... Ze doet geen extra.s dus vraag er ook niet naar. Word de massage niet spannender van. In januari komt haar zus ook bij Temptation werken . Dus der zit een duo aan tekomen met 2 zusjes.
Haar zus, werkend onder de naam Fleur, was er vandaag ook al. Ze was alleen al helemaal volgeboekt. Maar heb genoten van een heerlijke tantra massage van Anna, waarbij ze meerdere verleidelijke massagetechnieken toepaste op mijn penis.
 
Oke. Ze is nieuw bij temptation toch? Enig idee waar ze hier voor werkte?
Ja, behalve goed masseren is ze ook gezellig in de omgang en heeft ze iets over zichzelf verteld, ook waar ze hiervoor even heeft gewerkt. Maar is het belangrijk te weten waar ze hiervoor werkte? Interessant is misschien wel dat ook Bella daar heeft gewerkt en dat ze nu hier is op aanraden van diezelfde Bella.
 
Haar zus, werkend onder de naam Fleur, was er vandaag ook al. Ze was alleen al helemaal volgeboekt. Maar heb genoten van een heerlijke tantra massage van Anna, waarbij ze meerdere verleidelijke massagetechnieken toepaste op mijn penis.
Oke mooi dat haar zus er eindelijk is. Vorige week zei ze dat die E de eerste week van Jan. Zou beginnen. ... Anna is ja wel rond de 30 klopt. Fijne techniek heeft ze .
 
Heel jammer dat Anna al zo snel vertrokken is. Ik weet dat ze dit forum leest dus bij deze: bedankt lieve mevr. Ik hoop je nog eens te ontmoeten en samen te genieten. Het ga je goed kanjer! Als je een account hebt: stuur me even een PB😊.
 
Iemand iets meegekregen over Anna? Ik hoorde zoiets dat ze misschien door omstandigheden niet meer terugkomt. Ze zou er morgen zijn maar er staat nu dat ze vrij is.
Ja nu ik er over nadenk . Weet ikmhet ook weer ze heeft me er iets van vertelt bij de laatste date . Maar ze is een goede masseuse ik heb haar zelfs nog een leuke fooi gegeven omdat het lang geleden was dat ik zo gemasseerd ben. En Anna als je hier een account heb steur me ff een pb.tje babbelen we ff verder Gr
 
Ja nu ik er over nadenk . Weet ikmhet ook weer ze heeft me er iets van vertelt bij de laatste date . Maar ze is een goede masseuse ik heb haar zelfs nog een leuke fooi gegeven omdat het lang geleden was dat ik zo gemasseerd ben. En Anna als je hier een account heb steur me ff een pb.tje babbelen we ff verder Gr
Inderdaad net zoals ze mij wat heeft verteld …Groningen heb ik vernomen maar zie geen advertenties… wie wel ? Stuur me dan graag een pb-tje
 
Nee hoor, helaas heeft Anna mij verteld dat ze definitief met dit werk is gestopt. Trouwens Plub: speciaal een account aangemaakt om dit bericht te plaatsen? Vreemd…
Jammer dat ik haar niet het kunnen bedanken en afscheid nemen..dit is voor mij voor het eerst dat ik het jammer vindt dat ik nooit om een telefoonnr vraag van een dame in een salon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.324
Berichten
722.368
Leden
33.310
Nieuwste lid
Mindwave
Terug
Bovenaan Onderaan