Recensie Anna, Antwerpen, Verversrui 8/1 (avond) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
798
06/07/21
1.261
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien ze terug is (Cfr Stamcafé) en er nog geen topic van is en ze het verdient, hieronder wat ik me herinner van mijn laatste bezoek op het einde van de hete zomer van 2020.
Is een echte vrouw, geen kind-vrouwtje . Had een enorme krullenbol toenertijd en spreekt nederlands.
Body tot body , oil hand job , pmc , teasing , cowgirl and doggy.
Verder verzorgde kamer, net als de dame zelf. Geen tijdsdruk of gezaag voor extra geld. Waar voor je geld .
Hier mag 85% van de straat les gaan nemen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had maandag het geluk ze plots te zien in haar raam. Een aangename verrassing na erg lange tijd :)
Ze ziet er nog steeds geweldig uit voor zij die zich dat afvragen. En of ze er zin in had! Zoals steeds een erg geil spel met veel teasen, uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me aftrok tijdens een prostaatmassage. Blijft toch een van dé toppers van het SKW wat mij betreft..
 
Ben er wonderwel binnen geraakt. En het was meteen weer goed. Ze blijft wel een tijdje. En dat hele tijdje mag ze mijn vaste mistress blijven. Jammer voor een lading anderen, maar Anna is nu eenmaal zo'n toppertje....
 
Met veel chance vandaag bij deze knappe MILF binnen geraakt, ze stond al lang op mijn lijstje.
Kan bovenstaande positieve recensies alleen maar bevestigen.
Begonnen aan 50 EUR maar tijdens verblijf mijn inzet verdubbeld ...;)
Prima service, beetje zoenen, nipple teasing, uitstekend pijpwerk (PMC) en gaf ook een heerlijke handmassage met olie
Achteraf nog een praatje in een meer dan behoorlijk Nederlands. Ze is inderdaad van plan om nu zeker een langere tijd te blijven(y) (dacht tot augustus)
Sympathieke MILF en geen klokkijkster bovendien.
Begrijp nu ook waarom passanten veel meer dat Playboykussentje zien dan Anna zelf.
Weeral een toppertje bij, er zijn goedkopere hobby's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna na 1.5 jaar nog eens kunnen bezoeken. Ze heet het nog niet verleerd. Man, Man, wat een wijf!!!!
Zalig uurtje beleefd en nadien nog wat zitten te keuvelen over haar leven.
Toffe meid, bij de besten van het SKW.
 
Deze vrouw is echt de crème de la creme 🤪
Ik ken ze al 13 jaar.
Hier zouden veel vrouwen Sex les van moeten krijgen.
Wat een topper!
inmiddels is ze de trotse moeder van een zoontje alhoewel dat ze er precies nog beter uitziet!
Anna is back in town🤪
My number one😘

Peter Pan
 
Deze vrouw is echt de crème de la creme 🤪
Ik ken ze al 13 jaar.
Hier zouden veel vrouwen Sex les van moeten krijgen.
Wat een topper!
inmiddels is ze de trotse moeder van een zoontje alhoewel dat ze er precies nog beter uitziet!
Anna is back in town🤪
My number one😘

Peter Pan
Inderdaad één van de echte toppers.
Maandagavond was het weer druk aan haar raam. Maar ik ben kunnen binnenglippen terwijl mijn rivaal aan de overkant op zijn GSM aan het tokkelen was. Spijtig voor hem. Ben gegaan voor 60 min pure extase. Na 75 minuten uitgeput buitengestrompeld. Die gast had het opgegeven.
Wat een wijf.. de 150 eur dubbel en dik waard.
Haar winkeltje draait op volle toeren sinds haar terugkeer.
 
Eindelijk is het me gelukt om binnen te geraken.
Was een aantal jaren geleden dat ik haar nog bezocht, maar ze herkende me gelukkig nog.
Was een hartelijk weerzien met deze topper.
Na een toffe babbel begon de opwarmingsessie, gevolgd door een zalige vrijpartij.
Ga proberen snel terug te gaan, ,maar zal niet makkelijk zijn.
Ze vertelde me nog dat ze 10 april even terug naar Roemenië gaat om dat 27/4 voltijds hier te blijven.
Ze werkt slechts van 20u tot middernacht, dus snel zijn is de boodschap.
 
Eindelijk is het me gelukt om binnen te geraken.
Was een aantal jaren geleden dat ik haar nog bezocht, maar ze herkende me gelukkig nog.
Was een hartelijk weerzien met deze topper.
Na een toffe babbel begon de opwarmingsessie, gevolgd door een zalige vrijpartij.
Ga proberen snel terug te gaan, ,maar zal niet makkelijk zijn.
Ze vertelde me nog dat ze 10 april even terug naar Roemenië gaat om dat 27/4 voltijds hier te blijven.
Ze werkt slechts van 20u tot middernacht, dus snel zijn is de boodschap.
Update: laatste dag 8 of 9 April, terug begin mei.

Ter info: gisteren weer stomende sessie gehad met dit topwijf. Sinds lang nog eens in haar mondje klaargekomen, met condoom natuurlijk.

Zalig dat ze terug is.....
 
Update: laatste dag 8 of 9 April, terug begin mei.

Ter info: gisteren weer stomende sessie gehad met dit topwijf. Sinds lang nog eens in haar mondje klaargekomen, met condoom natuurlijk.

Zalig dat ze terug is.....
zo akkoord met Brouwer. En zo blij dat ze lang bijft vanaf nu (allez, vanaf eind april). Dat is toch zo'n topwijf waar wel allemaal al eens op zaten. En zo knap (ondanks haar vele jaren dienst).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
zaterdagavond onze Anna nog eens bezocht,naar het vuurwerk in de dokken tijd mijn mijn vuurwerk is te verschieten, parkeren was hopeloos dus de parkeergarage maar,was druk in straat was ook te verwachten alleen geen wandelvolk veel uitgaansvolk ,zelfs bij Anna geen wachtrijen dus kon gelijk binnen [is weleens anders geweest,meestal nummerke trekken] was net terug uit verlof,zoals altijd een heerlijke service gekregen eerst alles op oorlogsterkte krijgen met wat olie daarna in 69 😋 mij aflaten werken met ze on top waarbij lekker tot de laatste druppel er uit melkte ,is absolute geen klok kijkster neemt alle tijd,nog altijd na zoveel jaar super ervaring met haar:cool:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk binnen geraakt🥵🥵🥵. Was eigenlijk voor Maya sst30/2 gekomen maar was altijd bezig , dan zag ik Anna vrijstaan en mijn kans genomen ! Whoooooooow wat een klasse vrouw
 
Eindelijk binnen geraakt🥵🥵🥵. Was eigenlijk voor Maya sst30/2 gekomen maar was altijd bezig , dan zag ik Anna vrijstaan en mijn kans genomen ! Whoooooooow wat een klasse vrouw
Ik ben er gisteren om 20u15 binnengeraakt. Misschien was ik je voor....
Kan alleen je beamen: Wat een TOPWIJF!!!
Recensies spreken voor zich en kan ik niets aan toevoegen.

Heb de indruk dat ze met de jaren beter wordt. Heb ze nog gekend als frele meid in begin van haar carrière, toen reeds een toppertje, maar nu.........
 
Ik ben er gisteren om 20u15 binnengeraakt. Misschien was ik je voor....
Kan alleen je beamen: Wat een TOPWIJF!!!
Recensies spreken voor zich en kan ik niets aan toevoegen.

Heb de indruk dat ze met de jaren beter wordt. Heb ze nog gekend als frele meid in begin van haar carrière, toen reeds een toppertje, maar nu.........
Ik heb Anna heel wat jaren terug ook eens bezocht. Hoewel ik het echt wel goed vond, was ik niet zo laaiend enthousiast. Maar als ik dit allemaal zo lees moet ik haar misschien toch eens een tweede kans geven. :ROFLMAO:
;)
 
Jarenlang mijn favourite dane geweest. Haar beetje teveel voorbij gelopen. Ga snel weer eens lang. Ik benieuwd of ze nog weet wat ik lekker vindt 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan