Recensie Anna Zandpad, Alkmaar, Achterdam (2pg3k5) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter1977

Meubelstuk
Forumpionier
1.489
08/07/21
912
11
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenavond even bij Anna Zandpad geweest, op gang 3 in de passage. Had haar 100 euro betaald (dit is eigenlijk het minste wat ik betaal, want onder een half uur naar een dvp gaan heeft voor mij geen zin eigenlijk), en neemt dan altijd goed de tijd voor je. Voordat zij überhaupt begon met de handelingen waren we al zeker 15 minuten aan het kletsen, toen zeker 35/40 minuten van alles gedaan, en dan nog een leuke aftertalk. Ze mag dan wat ouder zijn al (rond de 50), maar vind het toch altijd prettig bij haar.

Dat gehang op de klok als je bijna tegen een hoogtepunt aanzit, daar heb je bij Anna tenminste geen last van. Helaas geen hoogtepunt gehad (lag aan mij, was te moe al), wat bij haar eigenlijk een uitzondering is, in 95% van de gevallen kom ik gewoon klaar bij haar. Van de Latina's op de Dam vind ik haar het beste. Je kunt gewoon Nederlands spreken bij haar, en dat begrijpt ze redelijk goed. Zelf spreken gaat wat minder nog.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer eens na een lange tijd bij Anna zandpad geweest. Zoals altijd een relaxte sfeer en heerlijk oraal verwend door Anna. Kwam flink spuitend in haar mondje klaar, wilde eigenlijk over haar lichaam komen maar ze stond erop dat ik alles ging spuiten in der mond. Hoe kon ik dat weigeren 🤪. Achteraf nog lekker beetje gebabbeld en totaal geen haastige vrouw die je meteen weg wilt hebben. Enige minpunt bij Anna is voordat ze aan de slag gaat met je tool, dat ze een beetje te hard met de natte doekjes eroverheen gaat om hem schoon te maken. Voor de rest een toppertje.
 
Gisteren was ik ook weer bij Anna. Recensie volgt later (maar was prima bezoek). Ze zat niet in kamer 5, van p2G3 ik vraag me zelfs af of ik haar daar wel eens aangetroffen heb) en ook niet in 3, maar in kamer 4. (Detail voor wie staat te wachten voor 3 gesloten gordijnen want haar bordje was gisteren niet te zien).
 
Inderdaad Anna ook niet gezien. Zal wel vakantietje hebben. Wie zat er gistermiddag in de kamer van Anna (of de kamer ernaast)? ik dacht k5, de een na laatste kamer vanaf de dam. Ben er een tijdje niet meer geweest, zag daar een meid zitten die ik nog niet eerder gezien had, roemeens denk ik, of iets anders oost europees, met een beetje Latina look, flinke tieten, goed figuur, mooie kop. Iemand ervaring ?
 
Inderdaad Anna ook niet gezien. Zal wel vakantietje hebben. Wie zat er gistermiddag in de kamer van Anna (of de kamer ernaast)? ik dacht k5, de een na laatste kamer vanaf de dam. Ben er een tijdje niet meer geweest, zag daar een meid zitten die ik nog niet eerder gezien had, roemeens denk ik, of iets anders oost europees, met een beetje Latina look, flinke tieten, goed figuur, mooie kop. Iemand ervaring ?
Dat is inderdaad Andrea, leuke mooie dame, uit Roemenië👌🏻
 
Anna is sinds 25 juli weer terug van vakantie. Heb haar gisterenavond weer bezocht voor PZC en CIM. Ook haar vertrouwde ventilator was er weer.

Bezoekje was weer prima, zoals gewoonlijk:)
 
Punt met Anna Zandpad is dat haar werkdagen en tijden nogal wisselen. Ik sta ook vaak voor een donker raam op vrijdag of zaterdagavond, terwijl ze dan niet op vakantie is, en soms zelfs pas net terug van vakantie is.

Ze neemt gemakkelijk vrij als ze wat anders te doen heeft weet ik. Nou kijkt zij ook terug op heel wat dvp-jaren, dus in mijn ogen niet verkeerd om het dan eens wat rustiger aan te gaan doen. Ze heeft al 50 kaarsjes uitgeblazen, waarvan zo'n 25 als dvp met wat ik begreep. Denk dat Anna in het vak blijft tot ze niet meer kan, zie haar niet iets anders gaan doen. Maar dat geldt voor meerdere dames daar.
 
Laatst bewerkt:
Is ze er 'nog steeds' niet? weet niet hoe lang 'nog steeds' is, maar twee weken geleden was ze er gewoon.
Ik ga morgenmiddag eens kijken.
 
Ja, die werkt er nog, en niet voornemens een andere werkplek te zoeken met wat ik eerder steeds begreep van haar.

Heb haar ook al een tijdje niet gezien, ze is op vakantie, geen idee wanneer ze weer terug is. Ben haar al ettelijke keren misgelopen.
 
Ik zag Anna vorige week lopen over de Dam, begin van de avond. Echter zag ik haar nog steeds niet op haar werkplek, de voorbije weken, ook afgelopen weekend helaas niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan