Recensie Annabelle, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
517
10/07/21
536
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Liep effe vanuit het begin van de as schuin naar de overkant en dan de straat in de 1e zijstraat rechts, straatnaam ben ik vergeten.
Normaal totaal niet mijn type, maar wilde gewoon even kijken, meeste was drama, voor mij althans. Maar stond een bloedmooie strakke donkere dame, moest naar binnen, 20 Euro voor een blowjob 😅 iets meer gegeven voor een super pakket, herhalingsgevaar? ja ja ja 😛😛😛😛
Zelden zo een lekkere date gehad, dat lichaam.... helemaal naturel, lekkere kont ze had een rood setje aan, maar wit was haar favoriete kleur zei ze, kwijl kwijl, perfect, geen tijd voor lange verhalen met haar, ze was te lekker 😅 adres volgt na het volgende bezoekje 😎
 
20 Euro voor bj, ik geloofde het niet maar 2 vingertjes is 20 euro en ze knikte ok 😛 50 Euro gegeven deze keer en was wederom top. Ze had een wit setje aan stond haar extreen goed😎 bloedmooie dame, als die in DH gaat werken pakt ze 10 tot 15.000 per masnd schat ik 💰💰
 
Op welk adres zit deze dame?
ik ga het straks even opzoeken, vanaf het station komend is het aan het begin van de straat rechts. Maar zaterdagavond had ik geluk dat ze me zag want ze was continue bezet, ik denk dat ze ook op afspraak werkt want ik zag wandelaars direct naar binnen gaan zonder handgebaartjes voor het raam.
edit
Weidestraaat ik denk 21 of 23 groot raam en rechts van haar raam is de deur, ze noemt zichzelf ook Anna. Maar let op er zitten er een paar die enigszins op haar lijken, zij is lang slank, klein beetje vet bij haar buikje maar lekker, geen grote latina kont en geen supergrote borsten. En ze heeft stijl haar. Ze is de mooiste van de wijk, vindt ik dan.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet of je op de hoogte bent maar ik denk je genaaid bent 😂
Voor 20 euro (nacht) krijg je daar standaard bj, on top, missionaris + finish in doggy.
Bij 80% van al mijn ervaringen was dat het geval in die buurt.
Duurtijd moet wel max 15 minuten zijn.

edit: Ga zeker niet in maatpak en je allerbeste zondagskledij want dan ben jij de hoofdprijs 😎
Casual kledij, zwarte donkere tinten liefst en negeer iedereen op straat. Dan is het overal in Brussel altijd veilig 👍
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan