Recensie AnnaG, l'Amazonia/Casa Brugge 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kareltje78

Stamgast
306
26/04/22
289
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aanwezig-annag-lamazonia-wwwcasa-bruggecom.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heel leuke date gehad bij Amazonia, reeds par keer daar geweest. Maar AnnaG is echt wel de top daar. Bij aankomst zei de uitbater reeds dat de dame zeer goed was en dat was niet gelogen.
Zeer mooie dame, mooier dan op foto's van adv.

De date zelf… wat kan ik er van zeggen…. Alles maar dan ook alles was top 👍
Toen ik na ongeveer 40 minuten ben klaar gekomen, zei ze op geil toontje 'I want 2 times milky'
Heeft ze ook gekregen, ben zelfs 10 minuten langer gebleven….
 
Laatst bewerkt:
inderdaad een nieuw toppertje in lamazonia
knappe dame, heel geil
uurtje bijgeweest
pijpen zittend, staand, liggend op haar rug
verschillende standjes waarbij ook anaal ( zonder meerprijs)
ze is 4 x klaargekomen op uur tijd
voor 140 euro zo een service amai.... ik ga nog terug gaan ....voor zover ik begreep blijft ze nog tot 12 mei
 
Vandaag geweest naar annag bij l'amazonia
Dacht bij momenten dat ze een echte nymfomane was ,ofwel kan ze goed acteren en ben ik naief
Noemde me constant Zorro ,daar was ik niet helemaal in mee
Was super ,borsten fake maar toch mooi
Ze is niet heel knap maar strak lichaam ,mooie kont ,pijpen was het beste dat ik al ooit had ,echt diep
Alle standjes gedaan ,een paar nieuwe voor mij
Ze is ook grappig ,en een conditiebeest
 
Deze dame is niet gewoon!
Zopas een bezoekje gebracht zonder afspraak(was eigenlijk niet gepland). Carolina & Amanda werden voorgesteld als vrije dames. Beide niet onknap en de molen in mijn hoofd was aan het afwegen welke dame ik zou kiezen… wanneer plots AnnaG binnen kwam gelopen. Ze was enkel vrij voor 30min. Uiteindelijk geen keuze stress meer en vol voor haar gegaan. 30 min met haar is veel te kort. Wat een bom. Bum bum is haar favoriete woordje denk ik. Eerst douchen, ze droogde mij af en ging op haar knieën zitten, begon mij te pijpen, plots ging hij er deeptroat helemaal in. Ze bleef dit eventjes doen afwisselend met gewoon pijpen. Ze trok me mee naar de kamperen ging voor me staan schudden met haar kontje tegen mijn lul. Ze duwde me daarna op bed, begon me opnieuw te pijpen zoals in de badkamer, afwisselend. Ze greep naar een condoom schoof die erover en begon mij te berijden. Dan gingen de voetjes plat op bed en stootte ze lekker door. Haar omgedraaid en lekker doggy genomen. We stopten ze haalde het condoom eraf en vroeg om mijn milky… ze pijpte me opnieuw maar ik was nog niet voldaan, Lets f#K zei ik en ze haalde er opnieuw een condoom over. Zonder boe of na stak ze hem in haar kont, man wat een gevoel… we neukten anaal in doggy, missionaris met haar benen in mijn nek en zij op mij met haar rug naar mij. Zo duurde het uiteindelijk niet lang meer of ik voelde dat ik ging komen. Ze zei give me you're milk, haalde het condoom af en pijpte me tot ik in haar mondje kwam… heerlijk dame, absolute aanrader… ik keer zeker nog terug maar voor langer dan 30min 😇🥳
 
AnnaG gisteren bezocht en al het bovenstaande hier klopt volledig, volle overgave, Tz, deepthroat etc
Echter bij het anale gedeelte scheurde de condoom, iemand ervaring of weet van het testbeleid van dit huis?
Ik heb dat ook al voorgehad… maar denk dat deze dame altijd zeer voorzichtig en veilig doe… niks doe mij tegendeel vermoeden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Door de zeer positieve reacties hier, ook een afspraak met Anna G. Het was niet slecht, maar zeker geen topervaring. Betaald voor 45' en na welgeteld 38' terug op straat (inclusief 2x douchen en wachten op de dame).
Anna is niet zo strak als op de foto's, heeft in de loop der jaren wat kilo's bij gekregen, maar is zeker niet onknap. Bij het binnenkomen in de kamer, begon ze onmiddellijk te TZ. Naar de badkamer gegaan voor een douche (alleen, zij douchte niet), zij droogde mij af en nam me opnieuw mee naar de kamer. Onmiddellijk begon ze mij te pzc, afwisselend zacht en deepthroat waarbij ze een gorgelend geluid maakt. Overgegaan in 69 waarbij ze schijnbaar genoot en veel aanmoedigingen in het Spaans gaf. Na een tijd is ze bovenop mij gekomen en heeft ze mij afgereden als een amazone. Daarna stelde ze voor om me nog een massage te geven. Na een goed half uur zei ze dat de tijd op was en dat we moesten douchen. Dame is inderdaad zeer intensief, maar was uiteindelijk wel wat teleurgesteld.
kom ik nog terug bij haar, ik denk het niet.
 
Door de zeer positieve reacties hier, ook een afspraak met Anna G. Het was niet slecht, maar zeker geen topervaring. Betaald voor 45' en na welgeteld 38' terug op straat (inclusief 2x douchen en wachten op de dame).
Anna is niet zo strak als op de foto's, heeft in de loop der jaren wat kilo's bij gekregen, maar is zeker niet onknap. Bij het binnenkomen in de kamer, begon ze onmiddellijk te TZ. Naar de badkamer gegaan voor een douche (alleen, zij douchte niet), zij droogde mij af en nam me opnieuw mee naar de kamer. Onmiddellijk begon ze mij te pzc, afwisselend zacht en deepthroat waarbij ze een gorgelend geluid maakt. Overgegaan in 69 waarbij ze schijnbaar genoot en veel aanmoedigingen in het Spaans gaf. Na een tijd is ze bovenop mij gekomen en heeft ze mij afgereden als een amazone. Daarna stelde ze voor om me nog een massage te geven. Na een goed half uur zei ze dat de tijd op was en dat we moesten douchen. Dame is inderdaad zeer intensief, maar was uiteindelijk wel wat teleurgesteld.
kom ik nog terug bij haar, ik denk het niet.
Wat kilo's bijgekomen 😳 Heb je die dame goed bekeken? Die dame is 39 jaar en heeft 2 kindjes… waren alle dames van die leeftijd zoals AnnaG 🤪
 
Je hoeft het niet eens te zijn met mij, maar tov de foto's is er een duidelijk verschil.
Ik vind ze net knapper in echt dan op haar adv 😂
Ik weet niet wat jouw ideale vrouw is maar amai als ze daar rond loopt in haar bikini 🤪

Er worden hier soms dames de hemel ingeprezen qua schoonheid waar ik toch bedenkingen bij heb… en dan heb je een dame zoals AnnaG die bijna voldoe aan de schoonheidsidealen….
 
Ik moest deze namiddag in de buurt zijn en telefonisch afspraak met annaG.
Eerst en vooral, het was al een tijdje geleden dat ik bij l'amazonia langsging, maar als vanouds was echt alles probeer en hygienisch, het blijft 1 van de beste privehuizen.
Even aan de bar moeten wachten met een aangeboden drankje tot annaG vrij was, en dan door haar opgehaald en vergezeld door haar naar de buitenkamer gegaan... mooie kamer trouwens.
De dame is een echte braziliaanse lolita/bimbo... voor de liefhebbers... prachtig lichaam, mooie poep en gigantische strakke borsten... wel aan gewerkt, maar who cares... het russische was zalig 😉
Is idd een goeie pijpster heerlijk deeptroat, balletjes niet vergeten... overgegaan in 69... zalig fris poesje 😉... voor het kruit verschoten was overgegaan in amazone... prachtig hoe ze haar lichaam beweegt.... niet lang volgehouden en alvlug het condoompje gevuld...
Had nog wat tijd over (45m) en nog wat nagepraat tijdens een massage die wel niet veel soeps was....
Kleine detailkritiek mss, stind na 40min inclusief wachten en douchen terug aan mijn auto... had dus mss beter voor halfuurtje geboekt... 20 euro gespaard dan. Al heb ik al veel plaatsen meer betaald voor slechtere service...
Herhalingsgevaar? Ja... al zag ik nog enkele mooie dames daar... to be continud....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
1ste recentie op dit forum.

Wat was dit een bezoekje zeg! Al wat hierboven vermeld staat klopt 100%.
Het begon met een douche vooraf, dit gebeurde wel alleen, 1st mezelf daarna zij. Op de kamer heb ik wel de fout gemaakt om te vragen of ze extras doet, hierbij zag ik ze even nadenken en zei ze voor 50 extra mag je zo goed als alles doen. Hierbij de gok gewaagd, ook al heb ik hierboven gelezen dat 150 ´all in´ is.
Maar zeker niet beklaagd dat ik 200 had. Begon derict mij te pijpen. En dit hevig, diep, echt keelneuken waarbij je haar bij de haren mag trekken en duwen. + sloppy ;)
Ze ging op haar rug liggen met hoofd over de rand waarbij ik haar kon facefucken. Heerlijk! Zo diep heb ik nog nooit gehad! Alles ging erin.
Wnr ik dacht het beste gekregen te hebben, begon ik haar de vingeren, ze vroeg naar meer vingers en sneller... waarna er een spontane fisting ontstond. En jawel dit ook anaal!
Daarna flinke neukbeurt gekregen in allerlei standjes. Erna kleine massage gekregen. Waarna ze na 10min de laatste 20min me wou pijpen met klaarkomen in de mond. Maar hoe hard ze ook probeerde, dat lukte me niet ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan