Recensie Annays, Kortrijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
15
28/12/22
15
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/annays-new.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Afspraak gemaakt met deze dame, alles correct verlopen. Opende de deur in haar sexy kamerjasje. Eens op de kamer, me volledig beginnen opvrijen, dat ze blij was dat er nog eens een persoon langskwam dat haar type was. Ze had er superveel zin in, ik natuurlijk ook dus ... Is werkelijk het meisje van op de foto's, zeer knappe meid!! Daarna het financiele, proberen om me een uurtje aan te praten met korting, maar had 'maar' 100€ bij. Voor mij is dit het absolute maximum. Daarna op bed, tongkussen doet ze niet, borsten likken lukte nog net, beffen was voor straks, zij wilde eerst pijpen. Rubbertje om, 2x in haar mond genomen en dan beginnen afrukken. Toen ik zei dat ze mocht stoppen omdat het moment er bijna was. Relax, ik wil je zaad eerst zien, ik kom daar supergeil van, je mag 2 keer komen, we hebben tijd... Na het moment begint ze te masseren, dit deed ze supergoed. Daarna zegt ze me dat het half u voorbij is en dat ze niet wist dat de tijd zo snel is voorbijgegaan.. Ik toon haar het bericht dat ik stuurde wnnr ik aan de deur stond, 19min. geleden. Als antwoord krijg ik dat ze geen sex kan hebben in 5 minuten. Maar als ik wil mag ik wel nog douchen ... 😣 Daarna beginnen discussieren dat ik een deel van het geld terug wou, maar dit wilde ze absoluut niet. Als ik sex wou, moest ik de volgende keer maar een uur boeken ... Oplichtster 1e klasse, wees gewaarschuwd!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan