Recensie Anne, Amy's Secret Garden, Drongen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kareltjevoet

Wandelaar
36
19/10/22
13
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.amy-secret-garden.be/kopie-van-voorstelling-anne/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang twijfelen deze week toch eens langs geweest in dit nieuwe privé in Drongen. Na een kort telefoontje het adres gekregen, het is via gps makkelijk te vinden en ligt in een klein landelijk straatje. Parkeren was niet zo simpel, op de oprit kunnen een paar wagens staan maar wel na elkaar. Een beetje verder in de straat dan maar in de graskant geparkeerd.

Het was de bedoeling om met Kelly af te spreken maar deze had nog een afspraak en was de rest van de dag niet meer beschikbaar. Na ontvangst kwamen een 4-tal meisjes zich voor stellen in de hall. Uiteindelijk gekozen voor Anne, deze was nieuw.

Na het betalen aan een oudere Nederlandse dame vertrokken we naar de badkamer. Daar kon ik mij verfrissen onder het goedkeurende oog van Anne. Terwijl zij haar verfriste kon ik haar prachtig lichaam bewonderen. De foto's op de site zijn recent.
Ondertussen hadden we een leuk gesprek met een intense tongzoen als afsluiter. Ik kreeg een badjas om naar de kamer te gaan.

Eens op de kamer ontdeed ze zich van de resterende kleding en belandden we op bed. om een lang verhaal kort te houden kon ik ervaren dat ze niet zo nieuw meer is in het vak. Het is een echte hete doos. ze pijpte mij terwijl ze zwoel recht in mijn ogen keek. Afwisselend met intens en nat tongzoenen..
Daarna kwam ze op mij zitten en hebben we het afgewerkt in verschillende standjes. Het bleef tamelijk gewoon maar ze heeft volgens mij wel speciale kantjes die ik wel eens wil ontdekken, ze heeft ook geen schrik van een hardere aanpak :)
Het was echt een leuke date, ze heeft fijne humor, GFE van de bovenste plank. Ik vergelijk haar met Mary en Emma van bij Sofie.
Ik kijk er reeds naar uit om in de komende weken nog eens langs te gaan.

Bij deze dus mijn ervaring en ik geef geen 4 maar 5 sterretjes 😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan