WHEM Anne Beverlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
anne is super, gewoon een heerlijke vrouw wulps, sensueel
meermaals geweest, tongzoenen is beter geworden, pijpen als de beste
gewoon een heerlijke buurvrouw
 
ze is nog actief. heb deze nog week nog een afspraak met haar

Ik ken Anne ondertussen al ettelijke jaren, ik was één van haar eerste klanten en ben blijven gaan, zeg maar 'blijven plakken' Ik ga ongeveer tweewekelijks langs en ik zou onze relatie als 'zakelijk vriendschappelijk' beschouwen. We mailen en whatsappen en als ik door mijn drukke agenda weinig tijd heb of in het buitenland zit vraagt ze zelf wanneer ik nog eens kom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ze vorige maand ook nog bezocht.
Gewone meid next door, wel altijd in de mood.
Pijpt zalig, neuken zoveel je wil in alle standjes
en als je haar juist likt komt ze meerdere keren na elkaar klaar bij het likken , vingeren,
je gaat voldaan buiten, er komt geen druppel meer uit
 
Verleden week nog eens een date met haar gefixed. 8h45 gemaild en uurtje later stond ik aan de deur 😎
Had gevraagd iets kinky aante trekken en ze opense de deur in hoge laklaarzen en een latex mini-kleedje waar haar bollen in uitpuilden. Kreeg per direct ne stijve!
Was weer zalig halfuurtje met stevige seks en voor mij, in première, een buttplug die ik zalig aanvoelde toen ik haar missio beukte.
Anne is een geil ding. Ze speelt goed in op je verwachtingen en/of aanwijzingen.
Na de actie nog een leuke babbel waarin ik haar vroeg:"Hoe komt het dat je niet meer adverteert?". Ze zei me dat ze over een voldoende vast klantenbestand beschikt en graag wat flexibiliteit in haar agenda heeft. En dit gaan sommige niet graag horen: ze is ook wat selectiever geworden in de mannen... Diegene die het goed doen mogen terugkomen 🤩🤩
 
Terug
Bovenaan Onderaan