Recensie Anne/Gaby, Hoorn (voorheen Bergen op Zoom, Zaandam, Kerkrade, Utrecht, Eindhoven, Tilburg, Den Haag, Nijmegen, Maarssen, Oosterhout) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.190
06/07/21
2.066
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/5795324-gaby
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Behoorlijk wat stres vandaag, op het werk normaal ben ik er niet zo voor maar er moest een ontlading komen, na even wat zoeken op deze uitgekomen, is in de adv niet de jongste meer zo te zijn, nou in werkelijkheid heeft de jarenteller wel enkele jaartjes stilgestaan, maar in ieder geval 100% dame van de foto's, als ik deze achteraf goed bekijk kan je het bij sommige ook wel zijn , zeker als je de dame live hebt meegemaakt.
Is volgens eigen zeggen nog maar pas in Nederland en gezien hoe er naar de euro's gedaan werd volgens mij maar voor een doel hier , zoveel mogelijk ophalen in korte tijd, oke, daar zijn er wel meer van momenteel.
Wat het bezoek betreft, dat draait bij binnenkomt maar om een ding ,juist ja, zo vlug mogelijk betalen, afgesproken vluggertje , kun je wel van spreken zip in zip out nog net geen 20 minuten, best wel sjouwen voor een oude man ;),maar geneukt en gepijpt, allebei met condoom, was afspraak ook dus niet mis mee, bij poes mogen pakken, tijdens beffen, een erg net kutje om te zien, en om te neuken ook erg strak, je geeft ze geen + 37
Ik denk als je er meer tijd aan besteed er goed mee vertoeven is, en laat veel toe denk ik, als je van nep tieten houd en een grote kont ben je er op de goede plaats, bovenstuk en jarretels met netkousen blijven aan, misschien dat dit te maken heeft met een vlugge afspraak. Een flink litteken op de buik, van keizersnede vermoed ik, ben natuurlijk geen dokter.
Tja, en dan de accommodatie, toen de dame de mondelinge kunsten deed vertonen, keek ik even de kamer rond, en eigenlijk had ik gewoon om moeten draaien, volgens mij weer een flatje dat op de wip zit met de huur opzeggen, en dan weet je het wel denk ik, maak er ook geen woorden aan vuil.
Wat parkeren betreft, is het heel de buurt betaald parkeren volgens mij, dus hou er rekening mee, zelf geen last, buurt valt onder mijn parkeervergunning.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan