WHEM Anne,Geleen (Voorheen Hasselt )

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MJ1970

Wandelaar
45
21/12/21
16
2
Iemand ervaring met deze dame? Ik speel al langer met de gedachte om haar eens te bezoeken..

 
Bekijk de foto eens goed, die is van september 2019, dat is meer dan 2,5 jaar oud.
Ik durf er veel op te verwedden dat dit een 70-er is, kort bij de 80, maar over smaak en goesting moet je niet discussiëren natuurlijk. Toch succes gewenst.
 
Deze dame heeft eerst in Nl ontvangen en komt soms naar België ook
Ben er lang geleden geweest doorsnee huis vrouw wat meer op leeftijd nu
Foto's zijn wel redelijk juist hoor
Seks kon ermee door
Pijpt erg gulzig 🤣
 
Ik ben hier een paar jaar geleden geweest, toen ontving ze nog in Geleen (Limburg). Ik had ontzettend zin een rijpe vrouw, zij voldeed hier volledig aan. Ik vond haar een mooi uiterlijk hebben, mooi gebruind, verzorgd en aardig ook.

De omgeving wist volgens mij wel wat ze deed, want de buren keken wel mee toen ik naar binnen ging. De sex zelf was niet wow, maar wel bevredigend genoeg. Ze is een passieve vrijer. Vooraf een wasje en daarna kun je lekker beginnen. Pijpen doet ze zonder condoom en was heerlijk, ze weet er goed mee om te gaan en tijdens het intiem wou ze zonder condoom. De geiligheid overheerste het rationele denken en ik ging hierin mee, ik ben toen heerlijk in haar klaargekomen. Doggy kon overigens niet, omdat ze last had van haar rug . Ik denk dat ze tegenwoordig wel tegen de 70 jaar oud zal zijn...
 
Op het bareforum heb ik gelezen dat Anne nu weer terug in Geleen zou zijn. Alleen is nergens meer een advertentie te vinden. Al gebeurde het wel vaker dat ze enige tijd niet meer adverteerde en dan toch weer opdook.
 
Helaas lastig bereikbaar tegenwoordig. Heb deze dame regelmatig bezocht en mijn pudding lekker kunnen lossen in haar.

Als de advertentie weer verschijnt ben ik de eerste die weer contact opneemt!
 
Voor een aantal jaren geleden heel wat keren bij haar geweest in Geleen - Noord, zal ergens 2018-2019 zijn geweest. Soms zin in een wat oudere dame en werd nooit teleurgesteld. Dame ziet er voor haar leeftijd erg goed uit, is enorm geil, doet alles wat binnen haar mogelijkheden ligt en ben altijd tevreden vertrokken. Prijs - kwaliteit meer dan prima!
Ben benieuwd waar in Geleen zij weer ontvangt, maar zal zeker weer een keer gaan. De wijze hoe ze de laatste druppels eruit zuigt met haar gezicht vol zaad, zeer aan te bevelen.
 
Nog iemand contact gehad met Anne?
Ik had haar op 23 juni app gestuurd. Kreeg als antwoord dat ze 's maandags de 26e zou reageren
Dus niet. Afgelopen vrijdag haar weer app gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.
 
Gisteren voor de eerste keer bij Anne geweest. Een ontzettend aardige en sympathieke dame die er alles aan doet je op je gemak te stellen. eerst rustig wat gepraat, daarna in de badkamer opfrissen (heel net huisje in een rustige wijk), en toen op bed aan de slag. Anne is een leuke, aantrekkelijke dame met glinsterende pretoogjes. Eerst lekker gepijpt en daarna missio geneukt. Ik heb haar gevraagd om het met de mond af te maken en mocht lekker in haar mondje spuiten. Zeer voor herhaling vatbaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan