Recensie Anne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sxjunkie

Vaste klant
Forumpionier
126
13/07/21
560
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond een lustrum: mijn vijfde feestje met Anne. Wie is Anne? Een niet alleen prachtige, maar ook elegante, intelligente en innemende dame van rond de 40 jaar oud, middellang, slank, redelijk lang donkerblond haar, lichte make-up, met humor en een guitige glimlach. En, oh ja, nymfomane.
Gisteren op de Veluwe (preciezer ga ik het niet maken), 9 mannen, 2 uurtjes. Anne was al in lingerie toen we binnenkwamen en ze begroette ons hartelijk met een tongzoen en een hand in mijn kruis. Ik wilde nog even plassen maar dat was al moeilijk met gelijk een stijve.
Daarna met alle mannen goed samengewerkt om het Anne naar de zin te maken. Anne houdt er van om flink genomen te worden in allerlei standjes door dikke piemels, en ze zorgt er zelf wel voor dat iedereen aan zijn trekken komt. Af een toe een minuutje pauze met een slokje water of wijn, en dan weer door.
Na een uurtje waren een aantal mannen waaronder ik er aan toe om Anne eens lekker onder te spuiten, en drie flinke ladingen op haar borsten en gezicht zagen er geil uit; Anne vroeg om een fotootje. Daarna nam ze even een snelle douche en keerde fris en fruitig terug. Weer lekker verder met pijpen, neuken en beffen in allerlei standjes, heerlijk. Enkele mannen die klaar waren gekomen namen afscheid, dus het dunde wat uit en nu hadden we nog meer ruimte om het Anne naar de zin te maken. Uiteindelijk in missionaris voelde ik mijn tweede orgasme aankomen, ik trok me terug, trok het condoom eraf, en spoot nog een flinke lading over haar hele buik, borsten en gezicht, wow...
Nog wat van deze ladingen van andere mannen, en daarna maakte G. een einde aan het feestje door Anne klaar te beffen terwijl ik geile woorden in haar oor fluisterde (want daar kickt ze op).
Een heel leuk feestje, met een heel leuke vrouw.
 
Na een paar maanden pauze gaf Anne gisteren weer een feestje. Ze was druk druk druk geweest. Ik had haar sinds januari niet meer gezien, dus besloot ik mezelf te trakteren op inmiddels mijn zesde feestje met Anne. Ze is zo lekker. En dat contrast tussen een nette dame in real life en een beest in bed is fascinerend en opwindend. Ook gisteren weer, een man of acht, en Anne kan ze allemaal aan. Een man voor wie het de eerste keer was (meen ik begrepen te hebben) kwam binnen een half uur twee keer klaar en vertrok weer. Verder een continue aanvoer van piemels voor Anne, en haar mondje, kin en borsten werden regelmatig van een lading zaad voorzien. Anne zei "ik moet eigenlijk even douchen, ik zit onder", maar voor ze naar de douche gaat stapt ze toch nog even weer de matrassen op voor nog een aantal ladingen. Ik vind dat zo geil. En terwijl ze wordt ondergespoten laat ze zich neuken in allerlei standjes, en eigenlijk twee uur lang met nagenoeg geen pauze (behalve die douche die uiteindelijk toch kwam). Kortom, het was weer top.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan