Recensie Anni, Rotterdam (voorheen Haarlem, Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stille getuige

Vaste klant
Forumpionier
107
09/07/21
86
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/4097855-anni#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Na een mislukte afspraak met Yuki moest ik toch mijn overtollige voorraad kwijt.
Wou eerst doorrijden naar huis maar de frustratie moest eruit.
Anni ontvangt in dezelfde kamer als Meimei voorheen.

Foto's zijn gelijkend maar zouden wat scherper mogen zijn en wat beter tot hun recht mogen komen, het is geen goddess maar ziet er toch iets beter uit in het echt hoor.
Leeftijd komt aardig in de buurt zou ik zeggen maar is dat belangrijk als het de rest gelijkend is en meezit.
Ik merkte al snel dat ook hier Engels een probleem zou zijn dus doe geen moeite, er kwamen wel een paar woordjes Spaans uit zoals we inmiddels wel weten hoe dat komt.
Ik twijfelde even wat doen qua tijd maar wou toch echt even uitgebreid genieten op wat voor manier dan ook.
Daar waar ik eerst voor een half uur met anaal gekozen had heb ik het omgezet naar een uur zonder.
Geloof eerlijk gezegd niet zo in de anaal skills van Chinese dames.
Geen spijt van gehad hoewel ik nog steeds twijfelde over dat uur.
Maar dat maakt ze met gemak vol.

Eerst uitgebreid douchen waarbij ze je inschuimt, wel lekker om in de douche al opgewarmd te worden. Heb ik zelf nog niet vaak meegemaakt meestal moet ik het zelf doen.
Oh ja het begon met een drankje waarbij je veel keus hebt, net zoals bij Meimei, lijkt wel of ze deze kamer voor lange tijd geleased hebben.
Op bed begon ze nagenoeg gelijk te pijpen, iets meer teasen eerst zou leuker zijn maar hij was al op oorlogssterkte door de tease in de douche.
Ballen had ze iets meer mogen verwennen maar heb ik ook niet gevraagd.
Toen zij top.
Daarna ik top.
Kwam al snel klaar en dacht hoe gaan we dat uur volmaken naast wellicht een massage.

Het beste moest nog komen blijkbaar en dat heeft me toch wel verrast.

Je hoeft amper een paar woorden te wisselen met deze dame het gaat gewoon vanzelf.
Opnieuw ff opfrissen in de douche.
Kreeg een korte massage en bij het omdraaien begon ze gelijk weer te pijpen.
Nu kom ik niet makkelijk tweemaal klaar en al helemaal niet als ik me er niet op voorbereid heb.
En er zijn ook maar enkele dames die dat voor mekaar krijgen.
Diegenen krijgen dan ook een plaatsje in mijn eregalerij en daar mag ik nu een Chinese aan toevoegen. Daar staan er nu twee in een Oekraïense en een Chinese.
Had er niet eens om gevraagd maar lijkt bij deze dame vanzelfsprekend of ze moet zelf zo megageil geweest zijn dat ze er wil zin in had en dat laatste zal zeker wel geweest zijn want van alle recensies die ik lees waarbij dames zelf ook klaarkomen al dan niet geveinsd en in al die jaren dat ik wandel zou ik niet weten wie er ooit echt is klaargekomen zo weinig zijn het er behalve Adelies uit Tilburg die nu waarschijnlijk nog ligt na te schokken.
Weet ik met zekerheid dat deze Anni wel is klaargekomen. Dit kan simpelweg niet geveinsd zijn.
Opnieuw de pijpstand dus.
Even later kwam ze weer on top. Ik merkte al snel dat ze ging voor eigen bevrediging en dan help ik daar erg graag bij, dat heeft wel iets, het is beetje aftasten wat ze dan lekker vinden bv hoe en waar je ze vastpakt of betast.
Dat lukte aardig en al na een paar minuten kwam ze schokkend klaar. Toen zakte ze lachend in mekaar. Echt tof om mee te maken. Ik zie dat graag.

Nu mijn 2de beurt dus. Dat was nu niet zo moeilijk meer.
Dat was op z'n hondjes ze nam zelf die positie aan. Bovendien voor mij de beste klaarkom positie.
Ze is erg flexibel dus verschillende houdingen aannemen om makkelijker en beter klaar te komen was dan ook niet moeilijk.
En zo geschiedde. Een tweede interne donatie nu achterlangs.
Herhalingsgevaar ja maar wellicht éénmalig. Ondanks het makkelijk volmaken van een uur is een gezellige - mag kort zijn - babbel iets wat ik toch waardeer.
Vroeger maalde ik daar niet om misschien komt dit met de jaren ik weet het niet.

Bijna vergeten. Tongzoenen ja. Ook belangrijk voor mij mits met passie.
In de tweede ronde was ze hierin terughoudend, snap niet goed waarom.
Misschien omdat ze zelf bevredigd was intussen...
Mogelijk dus toch een herhaling :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan